Hotel Costa Dorada ****

Hotel Costa Dorada
Costa Dorada

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Costa Dorada bij:

1 review over Hotel Costa Dorada in het Nederlands

Een fantastische plek, maar voor ons nooit meer!!

Anoniem, 5-9-2009

Een prachtig gelegen hotel, maar met ontzettend onvriendelijk personeel!

We zijn uiteindelijk naar een ander hotel vertrokken, want dit is echt niet leuk!

In het restaurant wordt je als toerist gewoon opgelicht, een biertje voor eur. 15,00?

Ze doen net of het niet duur is, maar als je de rekening krijg, is het al te laat en kun je niet meer terug. Heb het idee dat Italianen de helft betalen??

Cala Gonone is op zich wel een leuke plaats, voor de echte mooie stranden moet je naar een van de prachtige baaien gaan, die alleen per boot bereikbaar zijn. We zijn naar een hotel in de haven gegaan, dit was echt heel leuk met fantastisch uitzicht op de haven, knus en ontzettend gastvriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Dorada in Cala Gonone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Costa Dorada scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.