De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Castello bij :

2 reviews over Hotel Castello in het Nederlands

Mooi hotel met prachtig uitzicht

Germa, 13-7-2016

Een mooi hotel op een Berg, daardoor een mooi uitzicht op zee,De weg naar het Hotel is onverhard ,en de andere kant van de berg is het erg smal,door het dorpje heen, Weinig parkeerplaatsen, dat is zoeken,Gelukkig hadden we een Fiat Panda,niet veel ruimte nodig.

2 x een diner gehad in het hotel, was niet a la Carte! Simpel 3 gangen

Bij afrekening kostte dit erg véél, ook de drankjes dus GEEN aanrader,!!

Bij vertrek een kaartje gekregen met e-mailadres van het HOTEL,daar werden wij op geattendeerd... maar bij thuiskomst mail ik nog even en dan krijg je GEEN antwoord!!

Dit valt ons ERG tegen!!

Wordt slecht Engels gesproken

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch hotel

lineke norder, 7-8-2013

Prachtige ligging met een heel mooi uitzicht over de zee. Eigenaar en vrouw zijn heel vriendelijke mensen. Zeer schoon en ruime kamers met airco en koelkast. Gratis Wifi.

Het ontbijt is goed. Mogelijkheid om te dineren is er in de zomermaanden zonder kaart. Dat heeft wel wat, er wordt je verteld wat ze hebben en het smaakt uitstekend.

Het strand ligt op 10 minuten afstand met de auto. Het hotel is geschikt als uitval basis voor uitstapjes. In de buurt zijn mooie stranden aanwezig.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castello in Budoni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castello scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.