Hotel Parco Degli Ulivi ***

Parco Degli Ulivi
8,5

6 reviews over Hotel Parco Degli Ulivi in het Nederlands

Helene, 15-8-2017

Goede kamers met een heerlijk balkon.

Mooie tuin met veel bloemen en kruiden.

Goede uitvalsbasis naar de stranden in de omgeving.

Eten was erg goed en de bediening was erg aardig.

Zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2017

Persoonlijk en gastvrij

Inge, 19-9-2016

Het hotel ligt heerlijk rustig met 360 view over de bergen bij het zwembad. De kamers liggen verspreid over een parkachtige tuin. De kamers zijn klein en kunnen wel gemoderniseerd worden.

Maar het personeel verdiend een dikke 10!

Enorm gastvrij met een persoonlijke touch echt top!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel, vriendelijk personeel

paul, 21-5-2014

Kamers zijn niet overdreven groot, behalve de suites. Wat opvalt dat het vaak heel hard waait, dat zorgt voor koude rillingen bij het overigens mooie maar helaas niet verwarmde zwembad, we zijn hier 1 week geweest in mei 2014 en alle dagen een harde wind wat gebruik van het zwembad bijna onmogelijk maakte. Dit is een locatie voor het hoogseizoen, wil je echt optimaal gebruik willen maken van zwembad en ligstoelen bij het zwembad.
Gereisd met partner in mei 2014

Prachtige plek

Nienke, 16-9-2010

Net terug van 2 weken Parco Degli Ulivi. Prachtig gelegen tussen oude olijfbomen en versierd met vele kleurige bloembakken. De kamer vonden wij prima, inderdaad niet zo ruim, maar voldoende. Heel erg schoon en een prima tweepersoonsbed. Wel wat gehorig, maar dat went. Ontbijt prima. Voor het diner voortreffelijk eten. Keuze tusen het menu van de dag met normale prijzen en a la carte dat wat duurder is. Mooi en schoon zwembad en voldoende (lig)stoelen. Het personeel is allemaal bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Aangezien het park een aantal kilometers landinwaarts ligt, is een auto wel een must. Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Rustig park, zeer kleine kamers

Familie Westerling, 3-8-2010

Wij zijn in juni 2010 een week in Arzachena geweest en boekten dit hotel als accommodatie. We schrokken bij aankomst. De kamers zijn piepklein, kleine/smalle bedden, 1 stoel op de kamer, kleine minibar en een tafeltje met TV. Er was net genoeg ruimte om om het bed te lopen en zitten konden we alleen op het terrasje voor de kamer waar - in ons geval - gammele stoelen stonden. De afvoer van onze kamer en die boven ons liep zichtbaar en hoorbaar langs ons terras. De badkamer was eveneens klein en de afvoer van douche/toilet maakten een enorm kabaal. Het park wordt redelijk onderhouden door 1 tuinman annex klusjesman. Weliswaar veel onkruid en de kinderspeelplaats lag in het zand in plaats van gras. Gedurende ons verblijf werd het zwembad 1 x schoongemaakt (er stond de hele week een kapot glas). Het eten (ontbijt/diner) in het restaurant was overigens voortreffelijk. Daar kan geen commentaar op worden geleverd. Uitermate vriendelijke ontvangst bij receptie.
Gereisd met partner in juni 2010

Heerlijke vakantie plek!

Erik, 28-7-2010

We zijn hier in September 2009 geweest en hebben echt genoten. Mooi park, mooie appartementen, heerlijk eten, mooi zwembad...nee echt top...een aanrader.
Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parco Degli Ulivi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parco Degli Ulivi in Arzachena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parco Degli Ulivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parco Degli Ulivi scoort een 8.45 uit 10 op basis van 8 reviews.