Camping Telis ****

7,6

7 reviews over Camping Telis in het Nederlands

Prachtige camping!

Karin Los, 22-8-2017

Prachtige camping aan een hele mooie baai! Alles is goed geregeld zo kregen wij een koelkast en stoelen te leen van de eigenaar omdat we met kleine tentjes aan het rondtrekken waren. Bedjes en parasols op het strand zijn gratis en in overvloed. Sanitair bestaat uit moderne, schone prive badkamers! Grote minpunt is de animatie. Zeer luidruchtig!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camping.. helaas van de animatie....

Annet, 18-8-2017

Wij hebben een week op deze camping gestaan, zonder te reserveren. Initieel kregen we een plek aangeboden 'op de doorgaande weg' op de camping, maar gelukkig hebben we die ter plekke weten om te zetten naar een mooie plek met uitzicht op zee. Eigenaren zijn vriendelijk en hulpvaardig.Camping doet gezellig aan.

Sanitair is fijn. Wordt goed schoon gehouden en bestaat uit mini badkamers (douche, wastafel, wc en bidet). Op het strandje staan allemaal ligbedden die je gewoon kunt gebruiken. Je kunt er lekker snorkelen. En we hebben een boot gehuurd om richting het noorden langs de kust te varen. Dat was super leuk (maar wel toeristisch... met heeeel veel andere boten).

Mooi zwembad bij de camping met uitzicht op zee. Helaas wel zout water, maar de ligging en het uitzicht maken dat goed.

Op zich heerlijk plekje en leuke camping maar wij werden wel een beetje gek van de animatie. We zaten dicht bij de bar en daar gaat vanaf s morgens de muziek aan. En zeker 's avonds was de Italiaanse voice-over bij het animatie programma niet uit te sluiten.

Ook vonden we de camping behoorlijk aan de prijs. Met een gezin met 2 kids + caravan waren we rond de 100 euro per nacht kwijt in augustus (OK, het was super hoogseizoen...).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie en verzorgde camping

G, 6-8-2016

Mooie terrassencamping met bijna alle plaatsen uitzicht op zee. Privé strand aan erg sfeervolle baai. Mijn kinderen mistte wel voetbal/sportveld en ontmoetingsplek voor andere kinderen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super camping mooie ligging, super schoon, vr staf

Hans, 6-8-2013

Dit jaar voor de tweede keer geweest, 11 dagen verbleven, 59 euro voor tent en 5 pers. prima prijs vergeleken bij camoing tonnara op san antiogo waar je 30 % meer betaald voor een minder goede camping.

Camping zonder meer een aanrader, eigenaar neemt zijn klanten echt serieus. Enige nadeel is de herrie die we 's nachts hadden van de openlucht disco op de camping ernaast.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De beste camping die er is!

Laura, 5-10-2012

Nog nooit eerder op zo'n leuke camping geweest!

De camping heeft een mooie ligging op een helling, en heeft wat weg van een terassencamping! Het voordeel van deze camping is, dat het een camping aan zee is, die heeeeeeeeeeel rustig is! De meeste kust-campings, zitten namelijk helemaal vol, en zit je met alle mensen op een kluitje bij elkaar. Dat is hier dus niet. De camping heeft een eigen privestrand, met ligbedjes op het strand.

Het sanitair is hier heel erg schoon en netjes. Ze hebben hier ook badkamertjes, met een douche, wastafel, en wc.

Ze hebben hier veel eetgelegenheden, waaronder een bar, en 2 restaurants, waar je lekker kunt eten!

Deze camping is metname geschikt voor gezinnen met kinderen van 6 tot en met 18 jaar. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken, er is een speeltuin, een zwembad: een peuterbadje met zoetwater, en een groot zwembad met zoutwater, en een strand met een leuke zee, waar leuk gesnorkeld kan worden.

Kortom: Dit is de beste camping die er is!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Super camping met unieke ligging

Martine, 11-9-2012

Dit zomer in de bouwvak op deze camping geweest. Fantastische plek met uitzicht op de baai. Ruime plek met schaduw voor grote tent. Sanitair is bijzonder mooi, ruim en schoon.

Camping met eigen strand en voldoende ligbedjes (gratis). Zwembad prachtig alleen wel zoutwater. Gezellige bar en restaurant. Enige nadeel vonden wij animatieteam. De dame praat tot 24:00 uur door microfoon in het Italiaans.

In de omgeving niet heel veel te doen, een boot huren naar de stranden in de golf di orosei is een must. Hele mooie baaien. Prachtig om te snorkelen.

Gereisd met partner in juli 2012

Prima camping, prachtige locatie

jrdequartel, 4-8-2012

Camping ligt prachtig met eigen privé strand en mooi zandstrand op 5 min. lopen. Camping is tegen een heuvel gebouwd en is daardoor wat steil en minder toegankelijk voor kleine kinderen/kinderwagen etc. Zwembad (zout water) is mooi met apart kinderbad. Restaurant vonden wij erg goed. Sanitair is nieuw en schoon (4 sterren). Personeel is zeer vriendelijk en spreekt Engels/Duits. Wij hadden een bungalow geboekt maar kregen de optie voor een appartement op begane grond met terras en omheinde tuin net buiten de camping. Dit is een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen omdat je hier ook geen 'last' hebt van de animatie van de camping. Camping is aan te raden, met name voor stellen en gezinnen met wat oudere kinderen (>6 jaar en ouder).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Telis in Arbatax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Telis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Telis scoort een 7.56 uit 10 op basis van 14 reviews.