Hotel Club Saraceno ****

Hotel Club Saraceno
Club Saraceno
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Saraceno bij:

2 reviews over Hotel Club Saraceno in het Nederlands

Leuk resort

anne, 27-5-2013

Het resort ligt aan het strand. Helaas lag onze kamer recht boven de plek waar iedere avond een optreden werd gegeven, dus luide muziek, die zelfs hard te horen was met alle deuren en ramen dicht. Ontbijt en diner was in buffetvorm, wat (zeker voor het diner) niet onze voorkeur heeft.
Gereisd met partner in mei 2013

Heerlijk hotel

Thomas, 13-4-2012

Zijn 1 week in dit hotel geweest. Eeen uiterst fijn, confortabel en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij hadden, omdat het hele hotel dat weekeinde volgeboekt was een extra grote kamer met zeezicht. En dat voor de standaard prijs! Top. Zelfs een NL sprekende dame aan de balie. die had een paar jaar in Amersfoort gewoond. Een groot hotel, maar ruim gelegen met prachtige tuinen en direct aan een eigen strand. Het diner kun je voor € 25,00 pp dan heb je een onbeperkt buffet en een halve fles wijn pp. en water. Vond de eetruimte niet echt gezellig en sfeervol, maar goed te doen. In september is er nog animatie waar je aan kunt deelnemen.

Hebben het hier uitstekend naar onze zin gehad. Hadden een huurauto bij ons dus hebben ook veel rondgereden over het eiland.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Saraceno in Arbatax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Saraceno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Saraceno scoort een 7.8 uit 10 op basis van 2 reviews.