Appartement Borgo Degli Ulivi ***

8,5

17 reviews over Appartement Borgo Degli Ulivi in het Nederlands

Mooi complex

Richtsje, 20-5-2015

We waren hier begin mei 2015 met twee kleine kinderen. We hadden prachtig weer en konden genieten van het zwembad en het strand. We hadden gelezen dat de omgeving en het dorp niet zo mooi waren. Dat bleek ook inderdaad. Daarnaast is in mei het toeristenseizoen nog niet echt begonnen. Er was nog veel dicht, zoals strandtenten etc. Treintje hebben we ook niet zien rijden (restaurants en bakker etc wel open). Het complex zelf is schitterend en dat maakt wel een hoop goed. De appartementen zeer netjes. Wel wat gehorig. De service is uitstekend. De kinderen hebben zich prima vermaakt bij het zwembad. Ook is het leuk om met de auto een tochtje te maken, maar houd er rekening mee dat de afstanden vrij groot zijn en je veel door bergachtig gebied rijdt. Dat was voor onze kinderen niet ideaal.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Zeer verzorde appartementen met groot zwembad

Juliette, 10-8-2014

De appartementen zijn groot, schoon en leuk ingericht. Wij hadden een heerlijk terras op begane grond. Slaapkamers ruim met veel opbergruimte. In de keuken vind je alles wat je nodig hebt, dus genoeg servies en pannen ed. Het hele terrein is mooi verzorgd, bedjes bij zwembad, gezellige bar om iets kleins te eten en te drinken. Er is een kleine speeltuin en 2 zwembaden. Geen glijbanen enz. Arbatax is niet heel fraai, maar er zijn wat pizzeria's en een winkeltje. Voor bezienswaardigheden moet je hier niet zijn. De stranden zijn wel mooi. Geen gestress met parkeren, altijd genoeg plek. 2 ligbedjes huren met parasol voor 12€ per dag is niet te veel. Voor het Resort zouden wij nog eens terug komen, want dat was gewoon erg mooi.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Helemaal top!

Mulder, 9-8-2013

De accommodatie is heel netjes verzorgd. Er werd halverwege de week schoongemaakt en beddengoed werd verschoont. We hebben tijdens ons verblijf van 11 dagen 2x schone handdoeken gekregen. (nog nooit meegemaakt dat dat incl. was) Het hele complex is met zorg aangelegd en wordt heel goed onderhouden. Het zwembad en de bar zijn ook super. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel! Ze zijn naar kinderen toe ook erg vriendelijk.

Nadeel is wel dat als je een appartement op een etage hebt, de airco unit op het balkon staat. Met als gevolg dat de airco niet aan kan als je op het balkon wilt zitten.

Jammer is wel dat de wifi verbinding erg traag is als er veel mensen gebruik van maakte.

De omgeving is wat saai maar de stranden daar zijn super mooi. Als je een auto hebt is het wel de moeite waard om de omgeving te verkennen. De natuur is erg ruig. Van culturele hoogtepunten is geen sprake hier. Je moet echt voor de natuur en mooie stranden hier naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Uniek park super appartementen

Marieke, 5-7-2013

Erg mooi een kleinschalig park. Zeer kindvriendelijk maar niet op een tuttige manier. Service is perfect en de huisjes onovertroffen. Dicht bij bakker, wat winkels etc. Ook veel goede restaurants en strand op loopafstand. Stadjes in de buurt zijn inderdaad geen trekpleisters maar als je de auto pakt kun je toch voldoende zien in de omgeving. Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Geweldige Residence

vanlenning, 21-10-2011

Wat hebben we een heerlijke tijd gehad in Borgo Degli Ulivi

vriendelijk personeel,super schoon,mooi zwembad prachtige tuin,heerlijke koffie,met de auto leuke tripjes te doen,zeker aan te raden is een dagje met Sergo mee op zijn Boot,vraag bij de receptie voor een speciale prijs

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

redelijk

chantal, 1-8-2011

Doordat het in een behoorlijke SAAIE omgeving ligt zou je geneigd zijn om het park saai te noemen, maar dat is niet terecht.Het is een goed park.Wat in positieve zin opvalt is het personeel aan de receptie en de barman(engels), erg bereidwillig en vriendelijk. Mooi zwembad. Goed onderhouden park. WIFI gratis. Bakkertje vlakbij.

Huisjes zijn netjes,alles wat je nodig hebt is er. Goede airco. Mooie slaapkamers en goede bedden! Punten die negatief zijn ervaren zijn: Erg klein terras: 2x3 daarna gelijk struiken , dus geen uitzicht. Hoge(voor ons onbekende) borg : € 200,-

park ontvangtvoormamelijk "hollanders"wat ook wel zijn nadelen heeft als het grote groepen zijn. Let op : om in de bergen mooie ritjes te maken heb je een goede auto nodig. De bergen zijn mooi maar weinig dorpjes, je kunt uren rijden zonder iets tegen te komen. ( muv schapen op de weg :-) )

Op het park is 's avonds om 21 uur alles dicht, ook de bar. is wel erg vroeg. In Arbatax is niets te doen. 1 goed restaurant

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prachtig opgezet kleinschalig complex

Familie Dams, 17-7-2011

Wij verblijven hier nu een kleine week en komen hier tot rust. Deze omgeving is echt geschikt voor een strandvakantie zonder poespas. Prachtige stranden in de buurt. Neem wel je eigen parasol mee. Mooi ingerichte locatie, mooie tuin, aardige Barman, en aardige eigenaar. Wel ver van het vliegveld, reken op 2,5 uur rijden door de bergen. Volgende week gaan we met Sergio langs de verschillende baaien varen. Iedereen spreekt hierover. We zijn benieuwd.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Uitstekend appartement en rustig gelegen

martin van schaik, 13-10-2010

We waren met vier zagers voor het eerst op Sardinië en hebben een prima week gehad. Deze locatie is zeker een aanrader! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Borgo Degli Ulivi is rustig gelegen en het appartement is vrijwel compleet ingericht. Arbatax en Tortoli zijn niet echt heel bijzondere dorpen, maar het eiland is groot en even ten zuiden van Arbatax liggen prachtige stranden.
Gereisd met vrienden in september 2010

korte beschrijving

marco, 12-10-2010

Goed onderhouden en verzorgt complex geschikt voor kinderen op ca 2.5 uur rijden van Olbia. Een heerlijke vakantie gehad en met name genoten van de schitterende stranden (lido, golfetto,etc) welke niet onderdoen voor stranden in het caraibisch gebied. Het personeel is zeer behulpzaam.

Met betrekking to Arbatax is het vermeldingswaardig dat het een industriestad is,je rijdt door zona industriale Arbatax, voordat je bij het complex komt. En als je aan het haventje een hapje eet kijk je in de bouwlampen met als achtergrond het geluid van circelzagen om de romatiek te verhogen. Als je apprtament 21 verkiest dan heb je vanaf het balkon een schitterend uitzicht op welgeteld drie hijskranen van formaat. Mijn zoon vond het prachtig.

Advies: boek alleen een vlucht en auto als je in september gaat.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Erg mooi complex!

Janneke, 14-9-2010

Heel erg mooi kleinschalig complex.

Appartementen zeer netjes compleet en schoon!

Airco aanwezig, aardige eigenaren. Kind vriendelijk super zwembad ook voor de kids.

Voor echt mooie stranden wel wat verder rijden.

Enigste nadeel is dat het vanaf vliegveld erg ver rijden is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Borgo Degli Ulivi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo Degli Ulivi in Arbatax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo Degli Ulivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo Degli Ulivi scoort een 8.54 uit 10 op basis van 17 reviews.