Camping Torre del Porticciolo (Glamping) ***

Camping Torre del Porticciolo (Glamping)
Torre del Porticciolo (Glamping)
6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torre del Porticciolo (Glamping) bij:

52 reviews over Camping Torre del Porticciolo (Glamping) in het Nederlands

Vreselijk

Karin, 23-9-2017

Vreselijk personeel op deze camping! We hebben drie weken rondgetrokken op Sardinie maar zijn nergens zo onbeschoft behandeld als hier. Omdat we als gezin met drie kleine tentjes op reis waren betaalden we overal, in overleg met campingpersoneel, een gezinsprijs (rond de 100 euro) ipv drie campingplekken. De meneer op deze camping wilde hier niets van weten en wilde ons voor drie plekken laten betalen (rond de 180 euro)! Op zich prima natuurlijk aangezien het zijn camping is maar de manier waarop hij tegen ons deed (heel hooghartig, samen met een ander personeelslid ons uitlachen waar we bij stonden) was voor ons de hoofdreden om een andere camping te gaan zoeken. Tot grote verbazing/frustratie van deze meneer want zijn camping was erg leeg voor in Augustus! Misschien wat doen aan de klantvriendelijkheid meneer? Prima camping voor als je de hoofdprijs wil betalen en geen problemen hebt met onbeschoft personeel!
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Smerige accommodatie in een schitterende omgeving

Alessandro Aru, 14-8-2017

Dit jaar zijn we voor de 12e keer als gezin in Sardinie geweest. Na al die schitterende plekken die we gezien zijn we dit jaar beland op Camping Torre del Portocciolo voor onze laatste 4 nachten. Nog nooit hebben we zo'n smerige, gore, kapotte slaapplek aangetroffen als daar. En toen we er iets over zeiden bij de receptie waren ze zwaar beledigd met de mededeling dat het een Basic Mobile is. Ik schaam me als Sardijn zijnde dat ze deze stacaravans aanbieden aan toeristen. De foto's die we gemaakt hebben van dit smerige hok hebben we verstuurd zodat er hopelijk nooit een ander gezin in terecht zal komen. Ajò Forza Sardegna!!!
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dear Mr Sandro and Mrs Micha,

we are sorry for your review but you should tell the truth about how it went, and the bad words you sent us by email CIT "And you can go fuck yourself!

You have booked the Basic solution In the central week of August at a very low price and pretending for free upgrade.

For your disadvantage during your stay, we will recommend all our colleagues in Sardinia not to accept your next booking

Basichome schandalig

Mauro aru, 14-8-2017

Ik ben al meer dan 10 keer in Sardinië geweest en deze camping ligt naar mijn menig in een van de mooiste gebieden van Sardinië qua natuur en zee en natuurlijk bij een hele mooi stad Alghero. Maar als je een basichuisje pakt moet het niet zo zijn dat er overal mieren in het huis lopen en dat er haren in de slaapkamers zijn dat alle horretjes kapot zijn om de muggen tegen te houden dat je in je huisje komt en dat dan de gasfles leeg is waardoor je 5 dagen zonder warm water zit en als je de receptie vraagt om het te maken doen ze er helemaal niks aan en de receptie is heel erg respectloos dan de parasol was ook kapot en de ijskast ook. Dan zegt de receptie dan had je een luxer huisje moeten betalen dus omdat je een goedkoper huisje betaald is alles kapot dat kan je precies vergelijken als je een stoel van 100 euro koopt dan is ie met 4 poten en koop je een stoel van 1 euro dan is ie met 3 poten kort samengevat deze camping is smerig en schandalig.
        Gereisd anders in augustus 2017

BasicMobileHome

MICHA, 14-8-2017

Al 16 jaar genieten wij van onze vakanties op het wonderschone Sardinië. Zoveel plaatsen gezien en op zoveel plekken geslapen...torre di porticiollo is een serene camping in een prachtig gebied. Helaas hebben we 4 overnachtingen gehad in een "basic " mobile home waarbij alles kapot was en zeer goor met name de badkamer. Aan de receptie deden ze belachelijk en zeiden ze als we luxe wilden moesten we maar meer betalen, ronduit schandalig! Basic mag zeer zeker oud zijn maar niet vuil en kapot. Ze hebben ons zelfs 5 dagen zonder warm water laten zitten, de gasfles was leeg...ze deden er verder niks mee. Hier gaan wij dus nooit van ze nimmer meer heen!
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch mooi gelegen camping

Naomi, 2-8-2017

Perfecte locatie, veel groen en het strand op loopafstand. Wat niet goed was is dat de camping in mei nog verre van opgebouwd zat waardoor het voor kinderen dan echt nog niet leuk is. Zwembad niet open, geen vermaak etc.
        Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Perfect

Simone, 24-7-2017

Mooie omgeving, strand en zwembad bij de camping, veel schaduw, paden en borders goed onderhouden, heel vriendelijk en hulpvaardig personeel (behalve de dame van het restaurant, tikkie chagrijnig tegen collega's). Eten is restaurant prima maar niet heel bijzonder. Af en toe een speciale activiteit in de bar of bij het zwembad (creatieve workshop voor kinderen of niet versterkte zang), maar geen overdreven gedoe met microfoons en disco. Rust en gezelligheid is dus beiden te vinden op deze camping. Sanitair gebouw is vernieuwd; heel ruime douches en toiletten, prima verzorgd. Van de situatie uit de negatieve recensies van voorgaande jaren is geen sprake meer: knap gedaan! De baai van de camping is prachtig en rustig maar vertier is binnen bereik bij de baaien Op weg naar Alghero, wat een prachtige en bijzonder relaxte stad is.
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer mooie camping met ruime plaatsen

Daniëlle Van den Bosch, 21-7-2017

goed gelegen camping aan een mooie baai. ruime plaatsen die je zelf mag gaan kiezen. Groot zwembad en kleiner bad voor de kinderen. Aan het zwembad is heel de dag door te luide muziek!

De honden van de campingeigenaar blaffen heel de nacht door, wat heel storend was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super vakantie met het hele gezin

Lisanne van der Helm, 9-5-2017

Wij hebben hier een super vakantie gehad met de hele familie. Mooie ligging vlakbij een klein strandje! Super vermaak voor de kinderen. Elke avond leuke animatie shows. In 1 woord een heerlijke vakantie!
        Gereisd met vrienden in januari 2012

Geweldige omgeving, camping met aandachtspunten

Maaike, 10-8-2016

De camping ligt fantastisch. Je loopt zo het strand op en kunt geweldig wandelen door de duinen waarbij je steeds waanzinnig uitzicht hebt over de rotsen en zee. De zee is lekker, schoon en je kunt er leuk snorkelen!

De camping zelf heeft een lekker zwembad, de campingplek was prima en rustig. Het sanitair is wel erg verouderd (inderdaad alleen hurktoiletten) maar schoon. Personeel wel wat stug. De prijs vonden wij behoorlijk (ca € 60 voor familietent, 2 volwassenen, 2 kinderen en stroom). Maar de locatie maakte dat wij het toch waard vonden om een week te blijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Verschrikkelijke toiletgebouwen & slechte service

Merijn de Brey, 7-8-2016

Deze camping heeft prima kampeerplekken en een goed zwembad. Jammer dat het schreeuwend duur is (gezin met 3 kinderen betaalt 100 euro per nacht voor een kampeerplek voor een tent in het hoogseizoen), dat de toiletgebouwen (alleen hurk-toiletten!) en douches heel vies en zeer gedateerd zijn en het personeel het drukker heeft met verzinnen van excuses voor de staat waarin de toiletten zich bevinden (beste: we hebben de wc-borstels weggehaald om te voorkomen dat ze zouden worden gestolen) dan dat ze er iets aan doen. No value for money
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Torre del Porticciolo (Glamping) in Alghero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Torre del Porticciolo (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Torre del Porticciolo (Glamping) scoort een 6.85 uit 10 op basis van 79 reviews.