Beoordelingen Camping Toscolano***

Toscolano***
128 beoordelingen
Beoordelingen Camping Toscolano***
Via Religione 88, I-25088, Toscolano Maderno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toscolano*** in Toscolano Maderno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toscolano*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Toscolano scoort een 6,9 uit 10, op basis van 128 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toscolano*** in Toscolano Maderno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toscolano***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Toscolano*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 100 vakantiefoto's van Camping Toscolano*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Toscolano*** met andere accommodaties in Toscolano Maderno.
Even geduld a.u.b.

6,8
6,4
5,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2013
"Prima locatie"vertalen
patricia de wildt
2,0

2-9-2013 Prima locatie, mooie kant van het garda meer, dicht bij leuke plaatsjes gelegen maar een onzettende slechte, vieze caravan en een waardeloos zwembad wat erg stonk. Strandje aan het meer was prima, de animatie voor de kinderen was ook aardig.

"Twitter beoordelingen"
7-8-2013 @RobvdElsen Camping Toscolano was mooi met @RikSchipper @_justbas nu weer terug in Sirmione in hotel :] --- Bron: https://twitter.com/RobvdElsen/status/365159403176984576
met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie camping, oude caravans rijp voor de sloop!"vertalen
ester_rosmuller
1,0

28-7-2013 Ligging is erg mooi, camping mooi aangelegd met veel bomen. Stacaravans vooraan op de camping zijn rijp voor de sloop, onbegrijpelijk dat deze nog verhuurt worden! Toilet was stuk, werd na melding na 5 dagen gerepareerd, bed kapot en veren steken in je lijf! In keuken ontbrak echt van alles, geen snijplank, vergiet of schilmesje, 6 pannen geen deksel of braadpan, te weinig glazen en bestek!Kortom mooie camping en prima ligging, maar als je boek zorg dan dat je een nieuwe caravan vraagt!

met oudere kinderen, 2013
"Dit nooit meer"vertalen
danielle
2,0
1,0
4,0

25-6-2013 slechtste staancaravan ooit!!! strand stelt totaal niets voor. Slechts vier glazen,allemaal verschillende,geen aardappelmesje,geen stop in de gootsteen,geen kurkenaftrekker, aicro ging niet en personeel kende alleen maar italiaans. Zonnetent kregen we pas na vier dagen! Touroperator had er een tent maar was niemand aanwezig. Staanplaatsen waren zo klein dat je met drie caravans op de plaats van twee stond, je keek gewoon in andermans bord! Gelukkig was het goed weer want anders hadden we direct onze valiezen genomen.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuke plek"vertalen
rie67
7,0

31-3-2014 De camping ligt aan een leuke plek van het meer en heeft een mooi eigen strandje. Het is erg afhankelijk waar je plek is op de camping. Er zijn gedeeltes waar vaste gasten staan en dat brengt zo zijn eigen ( niet altijd leuke) sfeer met zich mee. Voor kinderen is er genoeg te doen. Het dorp is niet veel bijzonders. De huurtent was op zich prima , maar de eindschoonmaak werd niet goedgekeurd .... tot ergernis van velen, die ook bij de zelfde verhuurder hun borg niet terug kregen.

"Een echte DHZ camping"vertalen
john
3,0

26-8-2012 Een mobilehome geboekt via touroperator voor een week nazomer. Eerlijk is eerlijk de mobilehome was perfect! net een jaar oud, 100 meter van het meer. Maar de camping is idd een beetje anders dan anders, huurtenten staan verspreid over het hele terrein, het sanitair is aan groot onderhoud toe... Het lijkt of de eigenaar meer geld steekt in het hotel en appartementen dan in de camping. De mensen in het winkeltje denken dat wij gek zijn, in de super verderop is alles veel voordeliger en beter van kwaliteit.
Wanneer je plannen hebt hier naar toe te gaan dan geven de foto's op zoover een veel beter beeld van hoe het echt is, op de sites van bv touroperator staan de foto's die de camping graag laat zien. Wij gaan hier niet meer terug alleen al vanwege het feit dat het toch wel heeeeeeel druk is aan deze kant van het meer. Maar onze week hier was super heerlijk weer en een uitstekend mobile home, die goed schoon was en toppie prijs/kwaliteit

met partner, Aug. 2012
"Prima lgging"vertalen
M_nieuwhof
10,0
10,0

16-9-2012 Met 2 stellen een kind en hond een week op deze camping geweest.

Stacaravan goed onderhouden! Mooie ligging vlak aan het gardameer! Prive strand (wel met kiezels) langs het meer kun je in 10?min naar gezellig boulevard lopen. Hier hebben wij ook voor een dag een boot gehuurd echte aanrader!
Op de camping zijn honden welkom alleen is er weinig rekening gehouden met ze.... Er is geen uitlaat plek dus poepen en plassen in de berm. Ondanks dat je ontlasting opruimt toch vies met warm weer gaat urine stinken. Hier mogen ze wel wat aan doen,
Ander nadeel alles staat dicht op elkaar hier zou je je aan kunnen storen.

Wij hebben een fijne week gehad helaas geen 12 dagen door weersomstandigheden eerder naar huis gegaan.

"Eerste en laatste keer"vertalen
fam Janssen
6,0

14-8-2012 Volle camping. Erg dicht op elkaar allemaal. Wij hadden een vrij nieuwe stacaravan, maar moesten de auto er vlak voor parkeren. De airco (die echt nodig was) moesten we apart bijbetalen. Bij de receptie kwamen ze niet vriendelijk over en leken ze allemaal last te hebben van de hitte. We hadden alleen ons jongste dochter van 13 jr mee. Voor haar was niets te beleven. Geen gezamenlijke plek op de camping (bijvoorbeeld bij een pingpongtafel) waar de jeugd elkaar ontmoet. Er was alleen een minidisco voor kleine kinderen iedere avond. Het meer koelde lekker af. Strandje was voornamelijk beton. Geen zand. Omgeving mooi, maar erg toeristisch. Kortom, volgende keer een andere camping op een andere plek !

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Fijne vakantie met bittere nasmaak..."vertalen
dunnewind
5,0

25-8-2012 wij hebben dit jaar voor de 2e keer een bungalowtent gehuurd bij TO. De tent was nieuw en de plaats was goed, we hebben een hele fijne vakantie gehad aan het Gardameer. Tot de vertrekdag...we hadden de tent keurig opgeleverd na een grondige schoonmaak, maar de Hostess van TO was niet tevreden. Gevolg: geen 100euro borg retour waarna het tot een woordenwisseling kwam. Jammer van deze domper na 12 dagen vakantieplezier. Door deze actie hebben wij twijffels over TO bij onze volgende boeking. Jammer!

"Gezellig voor 1x"vertalen
Evelien
8,0

30-8-2012 onze indruk was een gezellige maar ook erg chaotische camping. Alle ruimte op de camping wordt benut en sommige mensen stonden echt hutje mutje. Hierdoor kon je slecht met je auto op en af van de camping en ook parkeren bij je mobile home was een verzoeking. Toch had het ook wel weer zijn charme. Wij hadden geen klachten over de receptie waren erg vriendelijk tegen ons. Voor oudere kinderen is er inderdaad erg weinig te beleven. Die van ons gingen een eindje verder naar de botsauto's. Ondanks bovenstaande hebben wij wel een fijne vakantie gehad maar wel voor volgend jaar ergens anders heen.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Voor ons nooit meer"vertalen
Esther Sanders-Lour...
3,0

9-8-2012 Voor de tweede keer aan het Gardameer voor de eerste keer op camping Toscolano. Wij hadden geboekt via de "soleil" maatschappij in een luxe tent. Deze stonden voor het eerst op deze camping maar naar onze mening zonder succes. Kregen een plek midden tussen de vaste staanplaatsen van de Italianen. Opzich niet erg alleen deze mensen zijn tot na 23.00 nog duidelijk aanwezig. Camping is zeer krap konden de auto bijna niet van het terein afkrijgen. Sanitair zeer oud en echt aan vervanging toe, al moet ik zeggen dat ze hun best deden om het redelijk schoon te houden. zwembad ziet er mooi uit maar je mag er niks onze mannetjes van 3 en 6 jaar konden niet echt lekker spelen daar. Geen speeltuin of plek voor kleine kinderen om lekker te spelen. De ligging van de camping is mooi aan het meer met een lekker strandje. Kortom drukke krappe camping met slecht sainitair maar wel een redelijk mooie ligging. Veel mensen gesproken die hier keer op keer komen maar wij nooit meer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?