Beoordelingen Camping Toscolano***

Toscolano***
138 beoordelingen
Beoordelingen Camping Toscolano***
Via Religione 88, I-25088, Toscolano Maderno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toscolano*** in Toscolano Maderno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toscolano*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Toscolano scoort een 6,8 uit 10, op basis van 138 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toscolano*** in Toscolano Maderno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toscolano***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Toscolano*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 121 vakantiefoto's van Camping Toscolano*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Toscolano*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Toscolano*** met andere accommodaties in Toscolano Maderno.
Even geduld a.u.b.

6,3
6,9
5,2
6,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Denk goed na!"vertalen
Martin
4,0
8,0

05-09-2014 90% van alles wat geschreven is over deze camping klopt helaas("helaas", want het was ooit een mooie en goed onderhouden camping). In het kort: was een van de mooiste campings maar is nu op, ligging perfect, mooi kiezelstrand met leuke bar en personeel, veel groen, zeer slecht onderhouden paden, gras en groen, personeel camping zeer kortaf, weet niets over omgeving, wil ook niets voor je doen en rookt in receptie (het is altijd nee), winkeltje is goed maar ook daar personeel zonder een lach, restaurant een 9, goed personeel en zeer goed eten. Stacaravans, boek de duurste anders heb je niets dan ellende zoals; meer dan 20 jaar oude caravan, ramen/deuren sluiten niet, geen hor, douche deuren welke uit elkaar vallen, vloeren welke kraken (in de nacht naar de WC dan maak je zeker je kinderen wakker), verlichting werkt half, geen goede schoonmaak, gras tot aan je knieën en dus vol met insecten, op 20 tot 50 cm afstand zitten je buren. Het kan ook anders... Camping Weekend. Vervolg bij tips

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Wat een ellende"vertalen
Arjan van Santen
6,0

19-08-2014 Na aankomst op deze camping werden alle twijfels waarheid. Camping was niet de duurste maar van 4 sterren camping mag je wel iets verwachten . De gehuurde mobilehome was in slechte staat , vies aan de buitenkant, een gat in de vloer van de slaapkamer , in de toiletruimte zaten de gaten in de wand. Na een klacht bij de receptie werd ons verteld dat dit de basicversie is , en de verwachtingen niet te hoog moesten zijn . Na twee dagen contact opgenomen met touroperator in Nederland , kregen een andere caravan aangeboden , geaccepteerd alles beter dan dat we hadden. De auto's van de buren stonden bij ons voor de deur.
Een paar keer iets wezen drinken bij de bar van de camping aan het meer , de serveerster tilde om 22.30 het nog volle glas op om alvast het tafelkleedje mee te nemen. Kort samengevat , eens en nooit meer . Een aanfluiting ook van de reisorganisatie om deze accommodatie te willen verhuren

"Nooit meer"vertalen
Saskia26
4,0
2,0
1,0

30-07-2014 wat een afschuwelijke camping!!Na 9 dagen weggeregend met een kapotte tent van touroperator.Toiletgebouw te smerig voor woorden, zwembad laat te wensen over, kapotte tegels en rooster om bad heen is op sommige plaatsen stuk, levensgevaarlijk met kleintjes!!Om maar niet te spreken over al die Italiaanse vaste gasten....Je voelt je gewoon een vreemde in het straatje...niks te doen voor kinderen.De plaatjes doen zich mooier voor dan het is!!Wat hebben wij ons vergist....
voor ons nooit maar dan ook nooooooit meer!!!

"Fijne vakantie"vertalen
fam. ter B
7,0

15-08-2014 Wij hadden een redelijk nieuwe stacaravan, de luxe uitvoering. Vonden dit super, want 2 badkamers en 2 toiletten.
Van de camping loop je zo naar het 'prive strandje' aan het gardameer. Het zwembad wordt meerdere keren per dag gecontroleerd en ook het toezicht van de badmeester is perfect (de om 8 uur neergelegde badhanddoeken door gasten die pas om 11 uur komen worden zelfs weggehaald, TOP!)
Bediening van het restaurant liet te wensen over.
Evenals de openbare sanitaire voorzieningen, het stonk er.
Wel jammer dat er bijna geen speeltuintjes zijn voor jonge kinderen!

"OUDE STACARAVANS - onvriendelijk personeel!"vertalen
Petra
7,0

12-08-2014 Prachtige ligging direct aan meer, je loopt de camping af, zo naar strandje met water & horecagelegenheden. Goede uitvals basis voor trips naar Verona/Venetie/Gardameer. Het personeel van de camping vonden wij van receptie tot restaurant en winkel ronduit onbeschoft, onvriendelijk. 2 uur wachten in het restaurant & een grote mond als je daar wat van zei. In het winkeltje kunnen ze ook niet lachten en vragen beantwoorden doen ze niet graag en de mevrouw bij de koffiebar hebben wij niet zien lachen. De enigen die het wel leuk doen zijn de mensen van het strandtentje!
Verder heeft deze camping verschillende types stacaravans van redelijk nieuw tot 30jr oud. Deze zijn slecht, vies, niet goed onderhouden & hebben een boiler van 20L water. Met 2 dames met lange haren, is het bijna onmogelijk in je stacaravan zelf te douchen. Heropwarmtijd 45 minuten. Personeel haalt schouders op & zegt dat je maar in de algemene ruimtes moet gaan douchen -daar betaal je niet voor bij een stacaravan.

Met partner, Juni 2014
"Prima plek"vertalen
Hans Verhoef

23-06-2014 Schone camping wel veelhonden maar alles werd netjes opgeruimd
wij hadden via touroperator gereserveerd was op aanvraag maar toch gelukt
wat wij hier hadden gelezen waren we er niet gerust op.
maar daar aangekomen prima caravan schoon alleen er waren 3 koekepannen en 1 gewone pan
lakens handdoeken en TV hadden we niet besteld maar was er allemaal
aan het strand kan je strandstoelen huren volgens beschrijving maar geen stoel te huur
5min lopen van de camping grote supermarkt Migros
alles bij elkaar prima bevallen

Met partner, Mei 2014
"Leuke camping aan het Gardameer"vertalen
Stadionkade
9,0

06-06-2014 Zeer prettige vakantie gehad, het uitzicht in Toscolano is heel mooi, de camping was goed en in het stadje, waar je makkelijk heen kunt lopen, is het makkelijk om goed te eten, en gezellig te borrelen.
Wij komen hier zeker terug!

Met jonge kinderen, 2013
"Prima locatie"vertalen
patricia de wildt
2,0

02-09-2013 Prima locatie, mooie kant van het garda meer, dicht bij leuke plaatsjes gelegen maar een onzettende slechte, vieze caravan en een waardeloos zwembad wat erg stonk. Strandje aan het meer was prima, de animatie voor de kinderen was ook aardig.

Met jonge kinderen, 2013
"Leuke plek"vertalen
romy

12-08-2013 een gezellige camping
je kunt overal makkelijk naar toe je loopt binnen een paar minuten naar het gardameer en je kunt ook makkelijk de bergen in.
wij zaten zelf in een stacaravan dat was met airco. het was een mooie caravan met een eigen wc en douce. bij de camping is een barretje waar je wat kan halen als je in het gardameer hebt gezwommen.
ik zelf wil er graag nog een keer naar toe.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie camping, oude caravans rijp voor de sloop!"vertalen
ester_rosmuller
1,0

28-07-2013 Ligging is erg mooi, camping mooi aangelegd met veel bomen. Stacaravans vooraan op de camping zijn rijp voor de sloop, onbegrijpelijk dat deze nog verhuurt worden! Toilet was stuk, werd na melding na 5 dagen gerepareerd, bed kapot en veren steken in je lijf! In keuken ontbrak echt van alles, geen snijplank, vergiet of schilmesje, 6 pannen geen deksel of braadpan, te weinig glazen en bestek!Kortom mooie camping en prima ligging, maar als je boek zorg dan dat je een nieuwe caravan vraagt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?