Beoordelingen Camping Promontorio***

Promontorio***
21 beoordelingen
Beoordelingen Camping Promontorio***
Via Promontorio 73, 25088, Toscolano Maderno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Promontorio*** in Toscolano Maderno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Promontorio*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Promontorio scoort een 7,3 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Promontorio*** in Toscolano Maderno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Promontorio***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Promontorio*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 36 vakantiefoto's van Camping Promontorio*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Promontorio*** met andere accommodaties in Toscolano Maderno.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

18 beoordelingen over Promontorio***

21 beoordelingen
8,4
7,6
7,2
7,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2011
"Prima camping"vertalen
carla
8,0

6-10-2011 Leuke camping, perfecte ligging, hele nette en schone bungalow.
Na onze vakantie op deze camping kan ik maar 1 ding zeggen. Volgend jaar weer!

met jonge kinderen, Juli 2011
"Geweldig, niet al te groot, echt Italiaans"vertalen
I
7,0

16-8-2011 Veel Italianen, erg leuk om deel te zijn van hen, mooie ligging, vlak aan het meer, mooi wandel-/fietspad naar Maderno, veel mogelijkheden tot uitstapjes

met jonge kinderen, Juli 2011
"Camping met slechte prijs/kwliteit verhouding"vertalen
fam met 2 kleine ki...
8,0

6-8-2011 Met 2 kleine kinderen (2 en 6 jaar) naar deze camping geweest. Gelukkig kregen we een caravan van de camping (9meter lang met tent eraanvast van 9 meter lang) want als we de kleine TO-caravans hadden gehad dan vond ik die echt te klein.
Zwembad is waardeloos. spijkers in de grond, verrotte planken en het leek een zembad wat je in de speelgoedwinkel kon kopen wat ze de grond in gebouwd hadden. De camping was wel heel gezellig en had een mooie ligging. Direct aan het water met een strandje erbij en op loopafstand naar toscolano vanwaar je met de boot kunt vertrekken naar de overkant van het meer. Het is daar erg gezellig. Toch zouden wij volgend jaar voor de tosolanocamping kiezen (3 campings verderop) omdat daar iets meer nederlanders zitten.
Voor diegene die dit lezen en nog moeten gaan: Niet schrikken van dit berichtje. We hebben een hele leuke vakantie gehad en gingen gewoon zwemmen bij toscolanocamping. Daar werd niet gecontroleerd of je op de camping zit om te kunnen zwemmen

"Voldoet niet aan beschrijving!"vertalen
Janine
6,0

9-9-2011 Bij touroperator wordt je een mooie camping met kampwinkel en zwembad met apart kinderbad belooft. De camping zelf is volgepropt, en een kampwinkel is er niet. Je kan in het restaurant 's morgens een paar broodjes kopen, als je op tijd bent, maar dat is alles.
het zwembad is ronduit gevaarlijk. Afgebrokkelde randen, verrot hout, kunstgras wat daar overheen is gespannen is kapot en de schroeven waarmee het vastzit zijn verroest en steken uit. Het schijnt dat ze volgend jaar een nieuw zwembad krijgen, alleen zetten ze dat niet in de reisomschrijving.

met oudere kinderen, 2011
"Viel best wel tegen"vertalen
laura udema
6,0

27-6-2013 wij stonden dicht bij de ingang en daar heb je eigenlijk geen privacy. dit was erg jammer. ook gaat de muziek tot laat door.

met jonge kinderen, Juli 2010
"Zeer behulpzaam personeel"vertalen
Annet
7,0

16-8-2010 Voornamelijk (sta-)caravans met vaste standplaatsen. Zeer dicht op elkaar gepropt. Zwembad is kleiner dan op de foto's.
Vriendelijk, behulpzaam en goed engelssprekend personeel.
Animatie alleen in italiaans. Dichtbij het meer.
Heerlijk om langs het meer naar het cenrum te lopen.
Wij hadden een stacaravan van pubital. De ontvangst door Greta was super, de caravan was alleen niet echt berekend op langere mensen! (bedden erg kort).

"Supper elka jaar weer"vertalen
laura
9,0

5-3-2010 we gaan er elka jaar heen en mijn kinderen willen ook nergens anders meer heen ze hebben elkjaar weer vriedinen egt top het strand is supper meooi en een goede ligging soms is er wel een feestje op het strand maar ja dat moet je ook een keer toe laten
er is op zater dag avond ook vaak wat te doen bij de kantiene
super camping

met jonge kinderen, Sept. 2009
"Slechte service, maar mooi gelegen camping"vertalen
van den Langenberg
4,0
2,0

27-11-2009 Stacaravan is te klein voor 4 personen want je kunt niet met z'n vieren binnnen zitten. Er is geen bank, maar alleen een tafel met 4 harde stoelen.
Supermarkt en restaurant waren de hele week dicht terwijl in de brochure en op internet stond dat het tot eind oktober open zou zijn.
Het zwembad was vies en in het peuterbad zat geen water.
Deze klachten gemeld bij de receptie. Ze konden ons niet helpen en spraken amper engels.
Zeer teleurgesteld over deze camping en de service!
Enige pluspunt: mooi gelegen camping aan het gardameer.

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Ongelooflijk geweldig!"vertalen
Melanie
10,0

2-4-2010 De Camping zelf is geen super de luxe shit. Het zwembad is ook niet echt noemenswaardig. Maar toch hebben wij hier een geweldige leuke vakantie gehad. Vorig jaar 2 weken lang in een ruime mobilhome met alles erop en eraan. Direct aan het Gardameer met alle faciliteiten op loofafstand. De Camping word hoofdzakelijk door vaste italiaanse oudjes bewoond. En dus is er een typische italiaanse sfeer op de camping. Die mensen hebben ons een fantastisch welkom gevoel gegeven. Met handen en voeten werd uitgelegd welke bezienswaardigheden we absoluut moesten bezichtigen volgens hun. En we zijn ze zeer dankbaar voor alle tips! Restaurant De Anna.. praktisch om de hoek van de Camping is ook een Super aanrader!! Fanstastisch lekker eten voor goedkope prijzen!! Supermarkt en centrum op loopafstand, en zowiezo is de ligging geweldig! Kan er niet over uitgepraat raken.
Onze zoon van 10 jaar vond het ook superleuk, en wil dit jaar weer gaan. Wij gaan dus zeker nog eens naar Promontorio.

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Kleine simpele gezellige camping"vertalen
inez
9,0

20-8-2009 Voordelen: Weg van de grote drukte en massa Nederlanders. Mooie omgeving. Kleinschalige camping. Gezellige camping met verschillende nationaliteiten. Maderno op loopafstand is een mooi plaatsje. Fijn strandje direct aan het meer, neem waterschoentjes mee. Leuke stacaravan. Kindvriendelijk. Goedkope camping. Mooie staanplaatsen aan het meer met eigen tent/caravan. Schone douche/toiletgebouwen en niet druk. Wasmachine aanwezig.

Nadelen: Parkeergeld op de camping 5 euro per dag of buiten parkeren. Zeer klein zwembad zonder zitgelegenheid en scherpe rand eromheen. Geen normale supermarkt op de camping. Caravans hebben iets meer onderhoud nodig en meldt gebreken tijdig bij de receptie. Beperkte animatie, maar kinderen kunnen leuk spelen met andere kinderen.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?