Camping Promontorio ***

7,4

19 reviews over Camping Promontorio in het Nederlands

Betaalbare camping aan westkant Gardameer

zoovervantessa, 17-11-2016

Op doorreis twee nachten op deze camping gestaan. Zelfs in het hoogseizoen erg rustig, er waren voldoende (schaduw)plekken beschikbaar. Faciliteiten op de camping waren beperkt (o.a. het restaurant van de camping was gesloten) maar je kunt voor alles in Toscolano zelf terecht (restaurants, supermarkt). De camping grenst vrijwel direct aan het Gardameer. Er is een kleine bar aan het meer waar je drankjes en (kleine) hapjes kunt kopen. Sanitair was goed en schoon, er is een wifi-punt bij de ingang van de camping. De dames bij de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: prima camping voor een kort verblijf aan het Gardameer.
Gereisd met partner in juli 2016

viel best wel tegen

laura udema, 27-6-2013

wij stonden dicht bij de ingang en daar heb je eigenlijk geen privacy. dit was erg jammer. ook gaat de muziek tot laat door.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

prima camping

carla, 6-10-2011

Leuke camping, perfecte ligging, hele nette en schone bungalow.

Na onze vakantie op deze camping kan ik maar 1 ding zeggen. Volgend jaar weer!

Gereisd met partner in september 2011

voldoet niet aan beschrijving!

Janine, 9-9-2011

Bij touroperator wordt je een mooie camping met kampwinkel en zwembad met apart kinderbad belooft. De camping zelf is volgepropt, en een kampwinkel is er niet. Je kan in het restaurant 's morgens een paar broodjes kopen, als je op tijd bent, maar dat is alles.

het zwembad is ronduit gevaarlijk. Afgebrokkelde randen, verrot hout, kunstgras wat daar overheen is gespannen is kapot en de schroeven waarmee het vastzit zijn verroest en steken uit. Het schijnt dat ze volgend jaar een nieuw zwembad krijgen, alleen zetten ze dat niet in de reisomschrijving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Geweldig, niet al te groot, echt Italiaans

I, 16-8-2011

Veel Italianen, erg leuk om deel te zijn van hen, mooie ligging, vlak aan het meer, mooi wandel-/fietspad naar Maderno, veel mogelijkheden tot uitstapjes
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

camping met slechte prijs/kwliteit verhouding

fam met 2 kleine kinderen, 6-8-2011

Met 2 kleine kinderen (2 en 6 jaar) naar deze camping geweest. Gelukkig kregen we een caravan van de camping (9meter lang met tent eraanvast van 9 meter lang) want als we de kleine TO-caravans hadden gehad dan vond ik die echt te klein.

Zwembad is waardeloos. spijkers in de grond, verrotte planken en het leek een zembad wat je in de speelgoedwinkel kon kopen wat ze de grond in gebouwd hadden. De camping was wel heel gezellig en had een mooie ligging. Direct aan het water met een strandje erbij en op loopafstand naar toscolano vanwaar je met de boot kunt vertrekken naar de overkant van het meer. Het is daar erg gezellig. Toch zouden wij volgend jaar voor de tosolanocamping kiezen (3 campings verderop) omdat daar iets meer nederlanders zitten.

Voor diegene die dit lezen en nog moeten gaan: Niet schrikken van dit berichtje. We hebben een hele leuke vakantie gehad en gingen gewoon zwemmen bij toscolanocamping. Daar werd niet gecontroleerd of je op de camping zit om te kunnen zwemmen

Zeer behulpzaam personeel

Annet, 16-8-2010

Voornamelijk (sta-)caravans met vaste standplaatsen. Zeer dicht op elkaar gepropt. Zwembad is kleiner dan op de foto's.

Vriendelijk, behulpzaam en goed engelssprekend personeel.

Animatie alleen in italiaans. Dichtbij het meer.

Heerlijk om langs het meer naar het cenrum te lopen.

Wij hadden een stacaravan van pubital. De ontvangst door Greta was super, de caravan was alleen niet echt berekend op langere mensen! (bedden erg kort).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

ongelooflijk geweldig!

Melanie, 2-4-2010

De Camping zelf is geen super de luxe shit. Het zwembad is ook niet echt noemenswaardig. Maar toch hebben wij hier een geweldige leuke vakantie gehad. Vorig jaar 2 weken lang in een ruime mobilhome met alles erop en eraan. Direct aan het Gardameer met alle faciliteiten op loofafstand. De Camping word hoofdzakelijk door vaste italiaanse oudjes bewoond. En dus is er een typische italiaanse sfeer op de camping. Die mensen hebben ons een fantastisch welkom gevoel gegeven. Met handen en voeten werd uitgelegd welke bezienswaardigheden we absoluut moesten bezichtigen volgens hun. En we zijn ze zeer dankbaar voor alle tips! Restaurant De Anna.. praktisch om de hoek van de Camping is ook een Super aanrader!! Fanstastisch lekker eten voor goedkope prijzen!! Supermarkt en centrum op loopafstand, en zowiezo is de ligging geweldig! Kan er niet over uitgepraat raken.

Onze zoon van 10 jaar vond het ook superleuk, en wil dit jaar weer gaan. Wij gaan dus zeker nog eens naar Promontorio.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

supper elka jaar weer

laura, 5-3-2010

we gaan er elka jaar heen en mijn kinderen willen ook nergens anders meer heen ze hebben elkjaar weer vriedinen egt top het strand is supper meooi en een goede ligging soms is er wel een feestje op het strand maar ja dat moet je ook een keer toe laten

er is op zater dag avond ook vaak wat te doen bij de kantiene

super camping

Gereisd anders in maart 2010

Heerlijke camping.

Hendrik, 4-1-2010

Wij zijn met 2 kinderen geweest, 10 en 12, en die kunnen niet wachten om in 2010 weer terug te gaan. Eindelijk een camping zonder bergen Nederlanders. Geweldig gezellig geweest. Zelfs nog 3 dagen langer gebleven als gepland. Dat zegt al genoeg.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Promontorio in Toscolano Maderno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Promontorio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Promontorio scoort een 7.36 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: