Beoordelingen Hotel Romeo***

Romeo***
8 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Romeo***
Via dell'Oca Bianca, I-37010, Torri del Benaco

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romeo*** in Torri del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romeo*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Romeo scoort een 8,0 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romeo*** in Torri del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romeo***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Romeo*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 13 vakantiefoto's van Hotel Romeo*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Hotel Romeo*** met andere accommodaties in Torri del Benaco.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

8 beoordelingen over Romeo***

8 beoordelingen
8,9
7,7
8,6
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met vrienden, Sept. 2014
"Leuk hotel"vertalen
Rita
8,0

04-10-2014 Bijna 2 weken in hotel Romeo doorgebracht. Op zich een leuk hotel met bijzonder aardig personeel (vooral Bianca in het restaurant), alleen hadden wij een piepkleine kamer hoewel we een superior kamer hadden gereserveerd. Helaas was er geen grotere kamer meer beschikbaar. Wij waren de enige NL, verder alleen een handjevol Engelsen en heel veel Duitsers. Het restaurant is vreselijk, stampvol en weinig plek, maar het eten is goed. Vooral het ontbijt is zeer uitgebreid en wanneer e.e.a. op dreigt te raken wordt dit onmiddellijk aangevuld. Hetzelfde geldt voor het saladebuffet. Jammer genoeg is de parkeerplaats erg klein uitgevallen. Men is er blijkbaar vanuit gegaan dat iedereen een Fiat500 rijdt. Maar al met al was de vakantie top.

Met jonge kinderen, Apr. 2014
"Prima prijs-kwaliteit! Nette familiekamer"vertalen
Sandra Winsser
8,0

03-05-2014 Hotel Romeo is mooi gelegen in Torri del Benaco. Ideaal om plaatsjes rondom Gardameer te bezoeken. De ontvangst is hartelijk. Vooral de zoon en Bianca in het restaurant helpen altijd met een glimlach. De kamers zijn netjes, we hadden een familiekamer in het bijgebouw, twee kamers, kleine badkamer en een terrasje. Voor de prijs die we betaalden een heerlijk weekje weg, kinderen (7 en 10) gratis en kaarten voor de Zoo (een aanrader). Dagje Cascata di Molina en Sirmione gedaan, allebei top. In het hoogseizoen niet te doen hier denk ik, maar in voorseizoen perfecte bestemming

Met oudere kinderen, Sept. 2013
"Geweldig hotel perfect gelegen"vertalen
Connie van vianen
6,0

18-09-2013 Perfect gelegen binnen 5 minuten loop je naar het dorpje waar je heerlijk aan de boulevard een kopje koffie kan drinken. Lekker zwembad . Leuke bediening.Toen we na een dag Venetie te laat voor het diner waren even gebeld en gewoon nog kunnen eten.Leuk uitzicht. Jammer dat er geen snack is tussen de middag maar het straatje rechtdoor zit een pizzeria waar je ook kan afhalen. Schone kamers elke dag verschoond. Voor kleine kinderen iets minder want er is geen kinderzwembad of speelplaats.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Romeo*** bij:

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Zeer goed gelegen"vertalen
Mario
9,0

11-08-2011 In hotel Romeo is het zeer goed voor met kinderen door het aanwezige zwembad. Naar het dorp en meer was het amper 300 m wandelen. Zeker aan te raden.

Met vrienden, Juni 2011
"Geen aanrader dit hotel"vertalen
ineke
4,0
5,0

24-08-2011 we zullen niet meer naar dit hotel gaan, kamers waren erg klein, avondeten was altijd koud als hier wat over zei deden ze er niks mee.
ligging was wel goed want men was zo in het centrum

Met partner, Juni 2009
"Erg op Duitsers ingesteld"vertalen
Therese van der Bij
5,0

26-06-2009 kleine kamers, die wel elke dag worden schoongemaakt, nw handdoeken, gooi je vuile op de grond, zoals bij zoveel hotels, douchen kan behoorlijk, wel klein, voldoende opbergruimte ,
balkon, klein maar wel prettig.
tuin, en omgeving zijn erg mooi, bloemen, grote bomen,(niet goed voor mensen met allergieen)
personeel werkt erg hard!!!
eten, je heb 3 keuze als voorgerecht, hoofdgerecht, en toetje, erg op Duitsland ingesteld, erg jammer, ik ga niet naar Italie om een schnitzel te eten.

Met partner, Juni 2009
"Leuk Hotel!"vertalen

7,0

25-06-2009 Wij hebben in juni 2009 12 dagen genoten van de gastvrijheid van hotel Romeo. Een bijzondere ervaring was het zeker. De eigenaar deed zelf niet veel. Zijn zoon van een jaar of 17 runde het hotel. We moesten wel zelf een hoop dingen uitzoeken want informatie kreeg je niet veel. Geen info over het hotel op je kamer. Maar als je eenmaal je draai gevonden hebt gaat het prima. Het personeel is vriendelijk en doen hun best om het je naar je zin te maken. Het eten is prima. Keuze uit 3 voor/hoofd en na gerechten. En er is een salade buffet waar je onbeperkt van kunt pakken. Het hoofdgerecht bestond vaak uit 2 vlees en 1 vis gerechten.
De kamers waren goed schoon en werden elke dag schoon gemaakt.
Zwembad was ook prima en werd ook elke morgen schoongemaakt. Alleen de ligstoelen misten een kussen. Dus neem een matje mee dat is wel zo prettig.
De afstand naar het centrum is perfect. Binnen 5 minuten zit je op een terrasje of loop je langs het meer.
Al met al best een aanrader dit Hotel.

Met partner, Juli 2008
Van Espen
9,0

29-07-2008 Amai dit was een goed hotel. Gevonden door familie die het ook goed vonden. Rustig gelegen 200 meter van het meer. Ontvangst was goed. Bij het eten in half pension keuze uit 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten vertaald in verschillende talen, heel goed. Zwembad juist groot genoeg. Alleen de parking was iets te klein. Dit hotel is zijn prijs waard. Hier kom ik zeker terug!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?