Hotel Romeo ***

7,4

11 reviews over Hotel Romeo in het Nederlands

Viel ons vies tegen!

JPH1, 31-7-2017

De buitenkant van het hotel ziet er goed uit totdat je de binnenkant (de kamers) ziet. De eetzaal en lobby van het hotel zien er goed en netjes uit. Ook het ontbijt en avondeten zijn dik in orde. De kamer die wij kregen was ontzettend vies en zeer gedateerd. In de vloer (laminaat) kon je een euromunt tussen steken, kieren en gaten.De gordijnen waren vies zaten ook gaten in. Dan maar over de badkamer niet te spreken. Overal zat schimmel en kalk op, het leek wel dat er nooit schoongemaakt werd. De lakens op de bedden waren wel netjes schoon en we kregen iedere dag schone handdoeken. Ook op ons tafeltje op ons balkon zaten haren die niet van ons waren en we hebben dat in de gaten gehouden en is pas 1 dag voor ons vertrek schoongemaakt. Ook hingen er draden uit de muur van de telefoonaansluiting, een kleine moeite om dat in orde te maken! We zijn dan ook niet veel in onze kamer geweest, dit is ook het enige minpunt van dit hotel. Wij zullen dan ook niet meer terugkomen in dit hotel!
Gereisd met partner in juli 2017

Viel erg tegen

Ans, 21-7-2017

Prijs per vierkante meter kamer is duur. Kamer is 12 vierkante meter met 3 bedden, die zeer slecht van kwaliteit zijn. Badkamer superklein. Je moet voor de wc staan om de wastafel te gebruiken. Ik ben 53 kg en niet groot. Alles is verouderd. Eetzaal te klein voor aantal gasten. Je zit bijna bij je buren op schoot. Zowel saladebuffet en ontbijtbuffet erg beperkt. Eten verder prima. Parkeerterrein te klein voor aantal auto's. Vaak dubbel parkeren. Zwembad heeft een scheur langs de volledige rand, waarin het weer zit. Verder redelijk schoon. Buitenzijde hotel ziet er netjes uit. Personeel vriendelijk. Ze komen uit Oostblok landen. Prijs is in verhouding 4 sterren accommodatie waar je een kamer met badkamer hebt die 3 keer zo groot en nieuw is, ook wellness en meer faciliteiten hebt. ook nog eens aan het Gardameer, veel te veel. Ook de drankjes zijn hier duurder. Locatie verder perfect.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk en een fantastische ligging.

Maria Smulders Vugts, 26-8-2016

Wij hadden een kamer in het bijgebouw en was ruim genoeg en met een fijn balkon met een prachtig uitzicht. Een heerlijk zwembad en waar geen handdoeken werden gelegd van te voren. Een heel heerlijk ontbijt en een goed diner. Wij vonden het zeker een plus punt dat het zo dichtbij het centrum lag en Torri dell Benaco is een prachtig en een gezellig dorp met hele vriendelijke mensen. Dank je wel nogmaals Hotel Romeo, zeker bedankt voor de gezelligheid Luca en Georgina en we komen zeker terug. Peter en Marijke Smulders Vugts
Gereisd met partner in augustus 2016

Leuk hotel

Rita, 4-10-2014

Bijna 2 weken in hotel Romeo doorgebracht. Op zich een leuk hotel met bijzonder aardig personeel (vooral Bianca in het restaurant), alleen hadden wij een piepkleine kamer hoewel we een superior kamer hadden gereserveerd. Helaas was er geen grotere kamer meer beschikbaar. Wij waren de enige NL, verder alleen een handjevol Engelsen en heel veel Duitsers. Het restaurant is vreselijk, stampvol en weinig plek, maar het eten is goed. Vooral het ontbijt is zeer uitgebreid en wanneer e.e.a. op dreigt te raken wordt dit onmiddellijk aangevuld. Hetzelfde geldt voor het saladebuffet. Jammer genoeg is de parkeerplaats erg klein uitgevallen. Men is er blijkbaar vanuit gegaan dat iedereen een Fiat500 rijdt. Maar al met al was de vakantie top.
Gereisd met vrienden in september 2014

Prima prijs-kwaliteit! Nette familiekamer

Sandra Winsser, 3-5-2014

Hotel Romeo is mooi gelegen in Torri del Benaco. Ideaal om plaatsjes rondom Gardameer te bezoeken. De ontvangst is hartelijk. Vooral de zoon en Bianca in het restaurant helpen altijd met een glimlach. De kamers zijn netjes, we hadden een familiekamer in het bijgebouw, twee kamers, kleine badkamer en een terrasje. Voor de prijs die we betaalden een heerlijk weekje weg, kinderen (7 en 10) gratis en kaarten voor de Zoo (een aanrader). Dagje Cascata di Molina en Sirmione gedaan, allebei top. In het hoogseizoen niet te doen hier denk ik, maar in voorseizoen perfecte bestemming
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Geweldig hotel perfect gelegen

Connie van vianen, 18-9-2013

Perfect gelegen binnen 5 minuten loop je naar het dorpje waar je heerlijk aan de boulevard een kopje koffie kan drinken. Lekker zwembad . Leuke bediening.Toen we na een dag Venetie te laat voor het diner waren even gebeld en gewoon nog kunnen eten.Leuk uitzicht. Jammer dat er geen snack is tussen de middag maar het straatje rechtdoor zit een pizzeria waar je ook kan afhalen. Schone kamers elke dag verschoond. Voor kleine kinderen iets minder want er is geen kinderzwembad of speelplaats.
Gereisd met oudere kinderen in september 2013

geen aanrader dit hotel

ineke, 24-8-2011

we zullen niet meer naar dit hotel gaan, kamers waren erg klein, avondeten was altijd koud als hier wat over zei deden ze er niks mee.

ligging was wel goed want men was zo in het centrum

Gereisd met vrienden in juni 2011

Zeer goed gelegen

Mario, 11-8-2011

In hotel Romeo is het zeer goed voor met kinderen door het aanwezige zwembad. Naar het dorp en meer was het amper 300 m wandelen. Zeker aan te raden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

erg op Duitsers ingesteld

Therese van der Bij, 26-6-2009

kleine kamers, die wel elke dag worden schoongemaakt, nw handdoeken, gooi je vuile op de grond, zoals bij zoveel hotels, douchen kan behoorlijk, wel klein, voldoende opbergruimte ,

balkon, klein maar wel prettig.

tuin, en omgeving zijn erg mooi, bloemen, grote bomen,(niet goed voor mensen met allergieen)

personeel werkt erg hard!!!

eten, je heb 3 keuze als voorgerecht, hoofdgerecht, en toetje, erg op Duitsland ingesteld, erg jammer, ik ga niet naar Italie om een schnitzel te eten.

Gereisd met partner in juni 2009

Leuk Hotel!

25-6-2009

Wij hebben in juni 2009 12 dagen genoten van de gastvrijheid van hotel Romeo. Een bijzondere ervaring was het zeker. De eigenaar deed zelf niet veel. Zijn zoon van een jaar of 17 runde het hotel. We moesten wel zelf een hoop dingen uitzoeken want informatie kreeg je niet veel. Geen info over het hotel op je kamer. Maar als je eenmaal je draai gevonden hebt gaat het prima. Het personeel is vriendelijk en doen hun best om het je naar je zin te maken. Het eten is prima. Keuze uit 3 voor/hoofd en na gerechten. En er is een salade buffet waar je onbeperkt van kunt pakken. Het hoofdgerecht bestond vaak uit 2 vlees en 1 vis gerechten.

De kamers waren goed schoon en werden elke dag schoon gemaakt.

Zwembad was ook prima en werd ook elke morgen schoongemaakt. Alleen de ligstoelen misten een kussen. Dus neem een matje mee dat is wel zo prettig.

De afstand naar het centrum is perfect. Binnen 5 minuten zit je op een terrasje of loop je langs het meer.

Al met al best een aanrader dit Hotel.

Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Romeo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romeo in Torri del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romeo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romeo scoort een 7.41 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: