Hotel Gardesana ***

Gardesana

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gardesana bij:

2 reviews over Hotel Gardesana in het Nederlands

Romantisch

L. Dannenburg, 17-4-2011

Ik heb Hotel Gardesana inmiddels twee keer bezocht. Een keer met mijn bejaarde vader in 2003 en een keer met mijn echtgenoot in 2007.

Het ligt prachtig aan het kleine haventje van Torri del Benaco. Op de eerste etage werd het ontbijt geserveerd en was ook het restaurant. Dat restaurant maakt deel uit van een kwaliteitsgroep, Bon Ricordo. Het is er enorm romantisch toeven. Op het terras bij het hotel was het 's-middags na een tochtje en 's-avonds na een wandeling langs de prettig dorpse promenade ook goed toeven.

De authentieke details en de prettige niet opdringerige servicegerichtheid in het hotel maken het tot een heerlijk verblijf. Je wilt er terugkomen.

Er is maar een puntje van aandacht: verwacht geen ruime kamers.

Gereisd met partner in januari 2003

Susan, 16-4-2005

Dit intieme hotel ligt in een heerlijk(nog niet zo toeristisch) stadje Torri Del Benaco. Het hotel ligt in het haventje met een groot terras, waar je de hele dag door kunt toeven. Kamers zijn leuk italiaans ingericht, echt een aanrader. Ontbijt wordt op de eerste etage geserveerd op het terras dat ook uitkijkt op het haventje, zeer goed restaurant en zeker niet duur.

Dit hotel en stadje is echt super! Veel terrassen en een aantal cafeetjes, maar geen discotheken, die vind je verderop in het zeer toeristische Garda(ong 10 minuten vanaf Torri). Wij zijn al een aantal keren daar geweest en blijven steeds terug komen.

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gardesana in Torri del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gardesana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gardesana scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: