Camping Maroadi ***

9,3

33 reviews over Camping Maroadi in het Nederlands

fijne camping, dire

van Helvert, 14-8-2017

gezellige camping, schoon, nette plaatsen en vriendelijk personeel
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

super

Anonymous, 14-7-2017

ligging vriendelijke mensen schoon en netjes
      Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super fijne camping

Richard, 20-4-2017

Al 4 keer geweest en het is echt een leuke camping. Super pizza! Winkeltje heeft alles, savonds kinderdisco of wijnproeven. Erg vriendelijk personeel. Sanitair helemaal super,je kan zelfs in bubbelbad op het dak vh toiletgebouw. Enige nadeel nu ze de plekken groter hebben gemaakt is er minder schaduw. Met kindje die overdag nog slaapt een groot nadeel. En wij houden niet van campings vol nederlanders, maar hier zijn alleen maar duitsers en daardoor vond ons zoontje van 6 geen aansluiting,dus eigenlijk jammer dat er geen nederlanders met kinderen waren.Dat merkte we nu pas nu onze zoon dus wat ouder is.Plus vind dit duitse volk niet heel aardig wat hier komt. Uitstekende camping voor sportieve vakantie. (Surfen, biken) wel echt jammer dat er geen zwembad bij zit,aan de andere kant je doet 2 stappen en ligt in het meer.
      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige uitvalsbasis voor een huttentocht

Patrick, 14-4-2017

De camping is zeer netjes. Vele mogelijkheden voor activiteiten. Het sanitair is schoon 👍. Ook de ligging is gunstig. Het is een prachtige uitvalsbasis voor een meerdaagse huttentocht, maar ook voor cultuur zit je hier goed.

Minpunt is de WiFi. Eerste uur gratis, daarna kon je bijkopen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

sedert 1991 op de camping geweest met de caravan.

fritse, 6-8-2016

een gemis is een zwembad voor kinderen. Sedert 2 jaar huren wij een mobileHeim. In een woord fantastisch.Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam
      Gereisd met partner in juni 2016

Sporterscamping

Tessa vd Heide, 26-1-2016

Vorige zomer geweest. Mensen komen hier om te windsurfen en te mountainbiken. De surfschool Surf Segnana zit nog geen 500m verderop aan het meer en is zeker aan te raden. Let op: kiezelstrand. Plaatsen met redelijk veel grind, wel bijna overal schaduw. Sanitair zeer goed, pas vernieuwd. Bijna altijd genoeg plek om naar de wc te gaan, af te wassen en te douchen. Het wordt redelijk goed schoon gehouden. Camping winkel relatief duur en klein. Zit een Lidl supermarkt om de hoek, waar je verse broodjes kunt halen. Vooral bij de achterkant van de camping kun je last hebben van de drukke weg, waar altijd verkeer rijdt. Persoonlijk niet zo'n last van gehad. Camping restaurant niet geweest, in Torbole zelf veel leuke restaurantjes en winkeltjes, ook een goede bar. Fietsen van de camping zijn gratis en kun je prima mee naar Riva del Garda. Camping hek gaat om 10 uur s avonds dicht en daarna moet het stil zijn. Vorig jaar een leuke tijd gehad, windsurfen was super leuk. We gaan deze zomer weer!
      Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke surf en doe camping

Fred Homminga, 22-12-2015

Goed: Ligging direct a/h meer; het eten in het restaurant; het santairgebouw; mogelijkheden om uitstekende surf, zeil en mountainbike materialen te huren;

plaatsen op zijn italiaans(dus niet al te groot) maar wel heel netjes; aardig personeel in het restaurant.

Top de watersport mogelijkheden. Zijn bijna ideaal. Let op! zwemvest is wel verplicht tijdens het surfen en zeilen. Je riskeert anders een boete van 175 euro, maar is ook wel nodig s'middags

Minder goed: het voetbalveldje is niet altijd beschikbaar, het zou handiger zijn om in het hoogseizoen dit veldje(is ook een tennisbaan) alleen als voetbalveld te gebruiken.

Al met al een superleuke vakantie gehad!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een super vakantie!

Jansen, 28-8-2015

We hebben een hele leuke vakantie gehad bij camping Maroadi. De omgeving is heel mooi, de camping ligt aan het meer tussen hoge bergen. Het toiletgebouw is nog vrij nieuw en heeft ruime douches. Bij het restaurant kun je pizza's en andere lekkere gerechten bestellen. De campingwinkel heeft ook alles wat je nodig hebt. Om de hoek van de camping zit nog de supermarkt Lidl daar is alles wat goedkoper. De camping biedt elke dag een activiteit aan zoals minidisco, wijnproeven, live muziek, mountain/wandeltocht. In het dorpje torbole kun je lekker uiteten en ook leuk shoppen. Riva del garda ligt op loopafstand (1km). Je kunt evt. een fiets van de camping lenen. Riva is een gezellige stad waar je ook lekker kunt eten. Leuke uitstapjes zijn lago di ledro en lago di tenno. Verder is een bezoek aan de Monte Baldo ook een aanrader. Voor mountainbikers en windsurfers is dit de perfecte omgeving.
      Gereisd met partner in augustus 2015

Nare camping

Rien, 28-7-2015

De camping heeft kleine plekken met weinig schaduw. De plekken hebben veel grind en zand. Het sanitair is heel nieuw, maar vies. Heel veel vliegjes en andere beestjes. We hebben besloten om de camping eerder te verlaten. Helaas wilde het tikkeltje arrogante personeel niet in de kosten tegemoet komen, terwijl we zelf een vervanger voor onze plek hadden aangedragen. Enige positieve zijn de voorzieningen van brood en natuurlijk het meer.
      Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Al jaren heerlijk plezierige stek

Ilse, 9-7-2015

at ik nooit had gedacht is dat we nu al voor het 7e jaar naar dezelfde camping gaan. Heerlijk! De sfeer, de omgeving... Met het nieuwe sanitairgebouw ook lekker ruim douchen. Wordt goed schoongehouden.

Wij komen om te surfen, het is ook een sportcamping. Maar waar ik dacht dat het met de komst van twee kinderen (nu 6 en 8) niet meer zou voldoen, is dat absoluut niet zo! De kinderen genieten er minstens net zo erg als wij. Ondertussen zijn er speeltoestellen geplaatst en doen ze ook wel eens spelletjes, maar er is geen sprake van animatie. Maar dat hebben ze ook niet nodig.

Ja, het water in het meer kan koud zijn en het is een kiezelstrand, maar dat drukt de pret niet!

Torbole en het nabijgelegen Riva ademen de heerlijke Italiaanse sfeer en het is zeker aan te raden daar 's avonds heen te kuieren en lekker te eten. Lidl zit tegenwoordig om de hoek.

Plaatsen ruim genoeg, vooral als je de auto op de parkeerplaats zet. Maar keuze in plaatsen, voor een grote plaats vooraf reserveren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maroadi in Torbole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maroadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Maroadi scoort een 9.32 uit 10 op basis van 178 reviews.