Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale ***

Sunclass Bungalowpark Tignale
7,7

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunclass Bungalowpark Tignale bij:

329 reviews over Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale in het Nederlands

nooit meer

MB, 7-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

De ligging is ontzettend mooi en het uitzicht vanuit ons terras was ook geweldig, maar daar is alles dan ook mee gezegd. Ons huisje was vervallen, vies en stonk ontzettend! De eigenaren zijn niet bepaald klantvriendelijk te noemen. Zij vonden het allemaal nogal meevallen en "er waren andere huisjes in een slechtere staat waar de mensen nog veel meer voor moesten betalen" ???. Ze hadden weinig informatie over (wandel)activiteiten in de omgeving. Via hun eigen site hadden we een wandeling gevonden, waar ze zelf geen weet van hadden. Onder wat gezucht, printten ze het voor ons uit, maar dat ging vooral niet van harte. Dat is wat we ook erg misten, hart voor je klanten, passie en beleving ! We voelden ons in ieder geval niet welkom. De supermarkt bleek gesloten te zijn (waren we niet over geïnformeerd). Boodschappen in het dorp kostte zeker een uur; het winkeltje was overvol met klanten en je stond ongeveer wel 20 minuten in de rij voor een paar boodschapjes. Hier zien ze ons zeker niet meer !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

nooit meer

wr, 30-9-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Niet een park voor ons. Accommodatie was niet naar ons tevredenheid. Nogal een rommel en niet modern. Ligging was *** ongeveer een uur rijden naar een degelijk stadje. Winkeltje op het park was dicht (was niet van te voren bekend gemaakt).

Gelukkig hebben we toch een mooie zomer gehad in Italië, in Riccione.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima, kleinschalig vakantiepark op mooie lokatie.

marieke, 6-9-2017
  • Onderkomen10

Met veel plezier twee weken doorgebracht in het Sunclass park in Tignale. Wij verbleven in huisje 13A en dit is een absolute aanrader. Het huisje heeft een prachtig terras, met adembenemend uitzicht over het Gardameer. Bovendien is het huisje van alle gemakken voorzien; afwasmachine, wasmachine, zeer uitgebreid serviesgoed en keuken gerei, senseo...noem maar op. Hoewel dichtbij het zwembad ,is het het toch nog een pittige klim de berg op...maar dat is meteen de 'workout' van de dag en dus geen probleem.

Voor peuters is dit huisje denk ik minder geschikt, er zit geen hek om de tuin en er is een trap naar het huisje toe.

Het zwembad is prima , de badmeester(s) vriendelijk en oplettend. De animatie vonden we prima, onze kinderen vonden de activiteiten hartstikke leuk.

Er zijn voldoende ligbedjes rond het zwembad en het is fantastisch zwemmen tussen de bergen!

In de kiosk kun je een heerlijke cappuccino drinken of een ijsje eten.

In de omgeving van Tignale is van alles te doen,maar hou er rekening mee dat je eerst de berg af moet,dus wel iets langer in de auto zit dan je zou verwachten. Limone en Riva zijn beslist de moeite waard om te bezoeken.

Ook het Canoying, te boeken via de receptie , is aan te raden. Man en dochters vonden dit een geweldige ervaring!

Kortom; een leuk, kleinschalig park, op prachtige lokatie en huisje 13A was fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische vakantie

Ottje, 30-8-2017
  • Onderkomen10

Wij zijn samen één week in een vier-persoonsbungalow (huisje B42) geweest, gelegen op het bungalowpark.

Huisje B42 is prachtig gelegen, heeft een schitterend uitzicht en is heel compleet ingericht huisje. Keuken is van alle gemakken voorzien, douch/badkamer is luxe en netjes, terras heerlijk zonnig met fijne louncheset en goede parasol. Kortom een superfijn huisje.

Leuke wandeltocht naar het dorp, waar diverse leuke restaurantjes zijn, goed en niet duur.

Op 10 min rijden van het Gardameer, waar je heerlijk kunt zwemmen. Met de auto leuke dagtochten te maken door de bergen en langs prachtig leuke bergdorpjes. Limone en Riva zijn leuke gezellige badplaatsen aan het Gardameer.

Alle mogelijkheden voor een fantastische vakantie.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch, maar kijk uit welk huisje je boekt!

Rene Boes, 15-8-2017
  • Onderkomen10

Als kritische vakantiegangers doen wij elk jaar goed onderzoek naar een eventuele vakantiebestemming. Wij kijken hierbij met name naar zaken als het type onderkomen, het uitzicht vanaf het onderkomen, animatie voor de kinderen, voorzieningen op het vakantiepark en natuurlijk de omgeving.

Het Sunpark in Tignale is ons ontzettend goed bevallen. Er heerst daar een fijne en gemoedelijke sfeer, of dat nu komt door het beheerdersechtpaar Tijdink? Ik denk het wel. Deze mensen hebben passie voor hun werk, dat merk je aan alles. Service is hier nog heel gewoon. Het animatieteam was prima, elke dag was er wel iets te doen. Van wandeltochten naar een klooster of een waterval tot aan sport- en spel en kinderdisco toe, er was voor iedereen wel iets te doen. Ook het befaamde steentjesduiken staat hier zo af en toe op het programma;)

Wij hebben het voorrecht gehad om huisje B18 te mogen huren. Dit huisje is compleet en sfeervol ingericht, het ontbreekt je hier bijna aan niets. Hoewel wel de aanwezigheid van een eigen Wifi en een wasmachine de spreekwoordelijke puntjes op de i hadden kunnen zetten, is dit een droomhuisje.

Wel is het op dit park zo dat je ontzettend goed moet opletten welk huisje je gaat boeken. Omdat alle huisjes in particulier bezit zijn, kan de staat van onderhoud en/of de inrichting erg slecht zijn. Pas dus op wat je boekt!

Huisjes die sowieso als goed zijn en ook nog eens relatief dicht bij het zwembad staat, zijn: A12, A21, A20, A38, A63, A65, A75 en A79. Huisje A13 is in het bezit van een wasmachine.

Klachten over de schoonheid/netheid van ons huisje B18 hadden wij niet. Wel was het ons opgevallen dat het de schoonmakers lukt om een aantal omliggende huisjes binnen 20 minuten gereinigd te krijgen, hiervoor moet echter wel per huisje 40.00 euro aan verplichte schoonmaakkosten betaald worden.

Samengevat: een super vakantiebestemming voor gezinnen die de drukte wat willen ontlopen maar daarentegen wel van de natuur houden en activiteiten willen ondernemen.

Fraai bungalow park!

Alex Bandel, 15-8-2017
  • Onderkomen8

Prachtig vakantie park boven op de berg in Tignale.

Prima service van de beheerders en medewerkers.

Bungalow A81 is een aanrader, zeer compleet en centraal op het park.

Restaurant, lekker eten voor een prima prijs, ook in het dorp op 1 km afstand prima eetgelegenheden.

Zwembad, simpel, maar schoon en genoeg ligbedden, scherp, leuk toezicht van de badmeester.

Diverse evenementen georganiseerd op park voor jong en oud.

Kindvriendelijk park, maar let op: het is een terrasvormig park, daardoor is het uizicht prachtig!

Bungalows zijn van particuliere eigenaren en zijn erg verschillend in onderhoud een aankleding, doe wat onderzoek voor dat je boekt.

Vanaf de bungalow naar het meer is het 15-20 min rijden, een prachtige tocht die niet snel gaat vervelen.

Wij hebben afgelopen zomer genoten en kijken al uit naar volgend jaar!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

NOOIT MEER BUNGALOW A105

de Blom, 3-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Het huisje was slecht onderhouden en schoongemaakt. Overal gebreken, zoals schuifdeuren die met pur schuim dicht waren gemaakt. Rolluiken welke niet dichtgingen, De handmatige shutters voor de schuifdeuren waren verwijderd. Klep van het vriesgedeelte van de koelkast ontbrak. Geen koffiemachine. Wel een kleine handmatige italiaanse baristo. WC deksel met een touwtje vastgezet. etc, etc. Door de eigenaar was ook niet aangegeven dat het o zo fijne winkeltje op het park dicht was, waardoor we naar het dorp moesten. De particuliere eigenaar doet een beetje van: "ja dat gaan we vervangen, ja, dat is toch niet zo erg en op sommige punten gewoon geen reactie" en dat is het dan. Niet erg klantgericht deze particuliere verhuurder. Ik raad dus iedereen aan om bungalow A105 links te laten liggen en een huisje via de beheerder te huren.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Beheerder Sunclass Bungalows, Beheerder, 12-8-2017
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend natuurlijk dat de privé bungalow die u huurde in een slechte toestand was en nog vervelender om te lezen dat de eigenaar er zo op reageert. Op de toestand en kwaliteit van de individuele woningen hebben wij helaas geen invloed, wel zullen wij uw post hier doorsturen naar de betreffende eigenaar. Uw lage cijfers voor hygiëne, service en prijs-kwaliteit hebben, zo nemen wij aan, betrekking op de bungalow en niet op onze inbreng? Graag horen wij dat nog even van u.

Oubollig, afgelegen en onsympathieke berheerders

Maan T, 22-7-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Het huisje waar we in zaten was niet schoon dus de verplichte schoonmaakkosten hebben wij dan ook niet betaald. Hoewel men daar zelfs nog bij het huisje om kwam zeuren.

De meeste huisjes liggen dusdanig ver van het zwembad af dat je je kind vanwege de enorm stijle hellingen constant met de auto naar het zwembad moet brengen. Zag dit overigens bij bijna iedereen dus niemand gaat mij vertellen dat het aan ons huisje lag.

Het animatieteam was meer de animatietheemufsen. Man man, als je in 2017 nog niet verder komt dan pingpong en steentjes opduiken uit het zwembad om nog het nog niet eens over de uitstraling te hebben. Allemaal zeer passend voor deze accommodatie.

Het Garda meer is slechts op afstand te zien en kost je een kwart tank benzine en veel tijd om te bereiken dus wat betreft moet je hier helemaal niet zijn. Als je dus van rust en bergen houdt dan zit je hier goed maar voor de rest zou ik hier ver vandaan blijven.

Beheerder Sunclass Bungalows, Beheerder, 28-7-2017

Het komt helaas elk jaar wel een keer voor dat er gasten helemaal op de verkeerde plek zitten. Wellicht door een slechte voorbereiding of men is vooraf wellicht slecht geïnformeerd door de privé verhuurder. Uit uw reactie en de wijze waarop u zich hier in het park tegenover ons personeel heeft gedragen kunnen wij opmaken dat dit in uw situatie duidelijk het geval was.Ons park kent elk jaar weer vele steeds weer terugkerende families die zich hier goed vermaken, ook met de enthousiaste medewerkers van het animatieteam. Wij zijn dan ook blij dat veel gasten hier vertrekken met een direct gevoel van "we willen hier weer terug komen" en waarbij we regelmatig huilende kinderen moeten troosten die geen afscheid van ons, het animatieteam en de overige medewerkers kunnen nemen. En het is inderdaad juist dat het Gardameer niet direct naast het park ligt en de door u gehuurde bungalow ook niet centraal gelegen was. Dat zijn toch echt zaken die u vooraf had kunnen weten. Een goede voorbereiding is altijd verstandig.

U zult begrijpen dat wij u nu niet gaan bedanken voor deze beoordeling (hetgeen wij normaal altijd doen). Bewoordingen als "mutsen" doen een normale beoordeling afbreuk en dat is dan ook de reden dat wij uw beoordeling terzijde zullen leggen.

Super mooie bungalow; A63 op toplocatie.

Ada, 6-2-2017
  • Onderkomen9

Deze mooi gerenoveerde bungalow heeft een nieuwe keuken, toilet en badkamer. Bovendien is de ligging ideaal; prachtig uitzicht over Gardameer, vlakbij receptie, restaurant en zwembad en volop privacy.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Appartement B17

Ruth, 17-10-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

We verbleven in appartement B17. Het huisje heeft een geweldige ligging qua uitzicht. Iedere dag weer genieten van de mooie bergen en de zon.

Het tweepersoonsbed in het huisje is heerlijk, goed matras, goede lattenbodem, heerlijke dekens was echt goed! Het zwembad was al dicht vandaar dat we niet wisten wat we moesten beoordelen. De wifi in het huisje deed het niet, moest je bijkopen op het park. Dat is jammer in 2016.

De gaskachel deed het niet goed. Aansluiting was defect, heeft een halve dag geduurd eer we een vervangende kregen die wel erg piepte. Een CV of iets zou geen overbodige luxe zijn, vooral omdat het al echt koud was! Voor een baby te koud. Ons zoontje lag echt kou te vatten snachts. Wel handig om een auto te hebben, het is onwijs stijl zelfs naar de receptie toe. We hebben genoten en hadden gelukkig veel beter weer dan voorspeld! Top, een aanrader voor stelletjes en ouderen! En mensen die van natuur en rust houden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale in Tignale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale scoort een 7.72 uit 10 op basis van 346 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: