7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale*** bij :

325 reviews over Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale in het Nederlands

Fantastisch, maar kijk uit welk huisje je boekt!

Rene Boes, 15-8-2017
  • Onderkomen10

Als kritische vakantiegangers doen wij elk jaar goed onderzoek naar een eventuele vakantiebestemming. Wij kijken hierbij met name naar zaken als het type onderkomen, het uitzicht vanaf het onderkomen, animatie voor de kinderen, voorzieningen op het vakantiepark en natuurlijk de omgeving.

Het Sunpark in Tignale is ons ontzettend goed bevallen. Er heerst daar een fijne en gemoedelijke sfeer, of dat nu komt door het beheerdersechtpaar Tijdink? Ik denk het wel. Deze mensen hebben passie voor hun werk, dat merk je aan alles. Service is hier nog heel gewoon. Het animatieteam was prima, elke dag was er wel iets te doen. Van wandeltochten naar een klooster of een waterval tot aan sport- en spel en kinderdisco toe, er was voor iedereen wel iets te doen. Ook het befaamde steentjesduiken staat hier zo af en toe op het programma;)

Wij hebben het voorrecht gehad om huisje B18 te mogen huren. Dit huisje is compleet en sfeervol ingericht, het ontbreekt je hier bijna aan niets. Hoewel wel de aanwezigheid van een eigen Wifi en een wasmachine de spreekwoordelijke puntjes op de i hadden kunnen zetten, is dit een droomhuisje.

Wel is het op dit park zo dat je ontzettend goed moet opletten welk huisje je gaat boeken. Omdat alle huisjes in particulier bezit zijn, kan de staat van onderhoud en/of de inrichting erg slecht zijn. Pas dus op wat je boekt!

Huisjes die sowieso als goed zijn en ook nog eens relatief dicht bij het zwembad staat, zijn: A12, A21, A20, A38, A63, A65, A75 en A79. Huisje A13 is in het bezit van een wasmachine.

Klachten over de schoonheid/netheid van ons huisje B18 hadden wij niet. Wel was het ons opgevallen dat het de schoonmakers lukt om een aantal omliggende huisjes binnen 20 minuten gereinigd te krijgen, hiervoor moet echter wel per huisje 40.00 euro aan verplichte schoonmaakkosten betaald worden.

Samengevat: een super vakantiebestemming voor gezinnen die de drukte wat willen ontlopen maar daarentegen wel van de natuur houden en activiteiten willen ondernemen.

Fraai bungalow park!

Alex Bandel, 15-8-2017
  • Onderkomen8

Prachtig vakantie park boven op de berg in Tignale.

Prima service van de beheerders en medewerkers.

Bungalow A81 is een aanrader, zeer compleet en centraal op het park.

Restaurant, lekker eten voor een prima prijs, ook in het dorp op 1 km afstand prima eetgelegenheden.

Zwembad, simpel, maar schoon en genoeg ligbedden, scherp, leuk toezicht van de badmeester.

Diverse evenementen georganiseerd op park voor jong en oud.

Kindvriendelijk park, maar let op: het is een terrasvormig park, daardoor is het uizicht prachtig!

Bungalows zijn van particuliere eigenaren en zijn erg verschillend in onderhoud een aankleding, doe wat onderzoek voor dat je boekt.

Vanaf de bungalow naar het meer is het 15-20 min rijden, een prachtige tocht die niet snel gaat vervelen.

Wij hebben afgelopen zomer genoten en kijken al uit naar volgend jaar!!

NOOIT MEER BUNGALOW A105

de Blom, 3-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Het huisje was slecht onderhouden en schoongemaakt. Overal gebreken, zoals schuifdeuren die met pur schuim dicht waren gemaakt. Rolluiken welke niet dichtgingen, De handmatige shutters voor de schuifdeuren waren verwijderd. Klep van het vriesgedeelte van de koelkast ontbrak. Geen koffiemachine. Wel een kleine handmatige italiaanse baristo. WC deksel met een touwtje vastgezet. etc, etc. Door de eigenaar was ook niet aangegeven dat het o zo fijne winkeltje op het park dicht was, waardoor we naar het dorp moesten. De particuliere eigenaar doet een beetje van: "ja dat gaan we vervangen, ja, dat is toch niet zo erg en op sommige punten gewoon geen reactie" en dat is het dan. Niet erg klantgericht deze particuliere verhuurder. Ik raad dus iedereen aan om bungalow A105 links te laten liggen en een huisje via de beheerder te huren.
Nico Tijdink,
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend natuurlijk dat de privé bungalow die u huurde in een slechte toestand was en nog vervelender om te lezen dat de eigenaar er zo op reageert. Op de toestand en kwaliteit van de individuele woningen hebben wij helaas geen invloed, wel zullen wij uw post hier doorsturen naar de betreffende eigenaar. Uw lage cijfers voor hygiëne, service en prijs-kwaliteit hebben, zo nemen wij aan, betrekking op de bungalow en niet op onze inbreng? Graag horen wij dat nog even van u.

Oubollig, afgelegen en onsympathieke berheerders

Maan T, 22-7-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Het huisje waar we in zaten was niet schoon dus de verplichte schoonmaakkosten hebben wij dan ook niet betaald. Hoewel men daar zelfs nog bij het huisje om kwam zeuren.

De meeste huisjes liggen dusdanig ver van het zwembad af dat je je kind vanwege de enorm stijle hellingen constant met de auto naar het zwembad moet brengen. Zag dit overigens bij bijna iedereen dus niemand gaat mij vertellen dat het aan ons huisje lag.

Het animatieteam was meer de animatietheemufsen. Man man, als je in 2017 nog niet verder komt dan pingpong en steentjes opduiken uit het zwembad om nog het nog niet eens over de uitstraling te hebben. Allemaal zeer passend voor deze accommodatie.

Het Garda meer is slechts op afstand te zien en kost je een kwart tank benzine en veel tijd om te bereiken dus wat betreft moet je hier helemaal niet zijn. Als je dus van rust en bergen houdt dan zit je hier goed maar voor de rest zou ik hier ver vandaan blijven.

Nico Tijdink,

Het komt helaas elk jaar wel een keer voor dat er gasten helemaal op de verkeerde plek zitten. Wellicht door een slechte voorbereiding of men is vooraf wellicht slecht geïnformeerd door de privé verhuurder. Uit uw reactie en de wijze waarop u zich hier in het park tegenover ons personeel heeft gedragen kunnen wij opmaken dat dit in uw situatie duidelijk het geval was.Ons park kent elk jaar weer vele steeds weer terugkerende families die zich hier goed vermaken, ook met de enthousiaste medewerkers van het animatieteam. Wij zijn dan ook blij dat veel gasten hier vertrekken met een direct gevoel van "we willen hier weer terug komen" en waarbij we regelmatig huilende kinderen moeten troosten die geen afscheid van ons, het animatieteam en de overige medewerkers kunnen nemen. En het is inderdaad juist dat het Gardameer niet direct naast het park ligt en de door u gehuurde bungalow ook niet centraal gelegen was. Dat zijn toch echt zaken die u vooraf had kunnen weten. Een goede voorbereiding is altijd verstandig.

U zult begrijpen dat wij u nu niet gaan bedanken voor deze beoordeling (hetgeen wij normaal altijd doen). Bewoordingen als "mutsen" doen een normale beoordeling afbreuk en dat is dan ook de reden dat wij uw beoordeling terzijde zullen leggen.

Super mooie bungalow; A63 op toplocatie.

Ada, 6-2-2017
  • Onderkomen9

Deze mooi gerenoveerde bungalow heeft een nieuwe keuken, toilet en badkamer. Bovendien is de ligging ideaal; prachtig uitzicht over Gardameer, vlakbij receptie, restaurant en zwembad en volop privacy.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Appartement B17

Ruth, 17-10-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

We verbleven in appartement B17. Het huisje heeft een geweldige ligging qua uitzicht. Iedere dag weer genieten van de mooie bergen en de zon.

Het tweepersoonsbed in het huisje is heerlijk, goed matras, goede lattenbodem, heerlijke dekens was echt goed! Het zwembad was al dicht vandaar dat we niet wisten wat we moesten beoordelen. De wifi in het huisje deed het niet, moest je bijkopen op het park. Dat is jammer in 2016.

De gaskachel deed het niet goed. Aansluiting was defect, heeft een halve dag geduurd eer we een vervangende kregen die wel erg piepte. Een CV of iets zou geen overbodige luxe zijn, vooral omdat het al echt koud was! Voor een baby te koud. Ons zoontje lag echt kou te vatten snachts. Wel handig om een auto te hebben, het is onwijs stijl zelfs naar de receptie toe. We hebben genoten en hadden gelukkig veel beter weer dan voorspeld! Top, een aanrader voor stelletjes en ouderen! En mensen die van natuur en rust houden.

Gereisd familie in oktober 2016

Sober, maar mooi uitzicht.

Heidi, 21-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Woning was niet goed schoongemaakt. Er mankeerden veel dingen. Twee keer heeft er iemand opgesloten gezeten wegens niet goed werkend hang- en sluitwerk. WC-bril ging niet open en werd pas na tien dagen gerepareerd. Onvoldoende glaswerk. Lattenbodem van bed ging steeds stuk. Zag er wat gedateerd uit allemaal. Eén van de stoelen ging kapot toen iemand erop ging staan. Er werd hiervoor €70 ingehouden op de borg. Navraag hoe men aan dit bedrag kwam, is nooit beantwoord. Ook onze reclamatie voor de schoonmaakkosten is niet beantwoord. Belangrijk verder is dat er 62 hoge treden zijn tot aan de weg en vervolgens 600 meter, gedeeltelijk zeer steil berg op, naar receptie, winkel en zwembad. Kinderen gingen daardoor helaas niet aldoor zwemmen. Het park zelf is wel ok en het uitzicht prachtig.
Gereisd familie in augustus 2016
Nico Tijdink,

Wij vinden het natuurlijk vervelend om deze beoordeling te lezen.

Zou u ons s.v.p. willen informeren in welke bungalow u verbleef ? Wij zijn zeer benieuwd waar dat was omdat wij in de receptie ons niet herkennen in een situatie waarbij een borg is ingehouden omdat een stoel kapot ging. Heeft u wellicht rechtstreeks bij een eigenaar gehuurd ?

U kunt ons mailen op: villaggiodisunclass@gmail.com.

Alvast bedankt !

Park geweldig, huisje A97 niet!

Coby, 21-9-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen2

Voor de tweede keer naar dit park geweest. Prettig park, prettige medewerkers, leuk zwembad, leuke activiteiten. Schitterende omgeving. Mooie tochten te maken vanaf het park.

Huisje A97 teleurstellend. Ligging huisje prettig: schaduwrijk, niet te ver van faciliteiten. Achterstallig: na een flinke regenbui slaapkamer blank, open elektrische verbinding op de vloer (?!), verroeste koelkast, putje badkamer loopt niet goed weg, mieren in badkamer, schuifpuien en rolluiken gingen zeer stroef, 1 raam kan niet open, omdat er een vaste kast voor staat.

Eigenaar trekt toezegging tegemoetkoming terug na lezen van beoordeling (waarin ook positieve punten benoemd zijn) en besluit review niet te tonen op website. Voortaan eerst op Zoover checken alvorens iets te huren.

Dank aan het team dat zorgde voor toch een leuk vakantiegevoel en aan beheerder voor het helpen droog krijgen van de kamer.

Gereisd familie in juli 2016
Nico Tijdink,

Dank voor uw beoordeling.

Wij vinden het, als beheerders van het Sunclass park, natuurlijk jammer om te lezen dat een individuele verhuurder zijn bungalow slecht onderhoud en u vervolgens tegen allerlei gebreken aanloopt. Dat zou zo niet moeten zijn. Onze mogelijkheden om daar iets te verbeteren zijn zeer minimaal omdat wij een eigenaar helaas niet kunnen dwingen de woning te verbeteren. Wellicht leest de betreffende eigenaar deze review op Zoover (die hij niet kan verwijderen) en voelt hij zich geroepen toch actie te ondernemen.

Het is natuurlijk fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over de verdere zaken in het park en de door ons geboden hulp.

We hopen u graag nog eens te mogen begroeten in het park

Verschrikkelijk vies huisje!!

Nanda, 7-9-2016
  • Onderkomen1

Wij zijn ook op dit park geweest.

We hadden de pech en hadden een oud vies huisje!!

Wij zijn van ellende vertrokken

Omdat ze op het park niks voor ons konden doen.

Voor ons dus nooit meer sunclase

Gereisd familie in juli 2016
Nico Tijdink,

Wij vinden het natuurlijk vervelend om deze beoordeling te lezen.

Zou u ons s.v.p. willen informeren in welke bungalow u verbleef ? Wij zijn zeer benieuwd waar dat was omdat wij zo 1,2, 3 geen familie kunnen vinden die in juli om deze redenen vroeger is vertrokken. Zouden wij het bungalownummer weten en een exacte omschrijving van uw klachten dan kunnen wij dit ook met de betreffende eigenaar bespreken.

U kunt ons mailen op: villaggiodisunclass@gmail.com.

Alvast bedankt !

Na een verkeerde eerste indruk toch wel erg lekker

Marcel, 5-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Geboekt via internet in huisje c19, een boven en beneden appartement voor 10 personen. Na een veel te lange reis vanaf Oostenrijk op zwarte zaterdag, waar je normaal 3 uur onderweg bent duurde het nu zeven en een half uur, was er bij aankomst de schrik over de lange trap naar het huisje, 60 treden af en op om een auto met voor 9 personen bagage te lossen bij 31 graden celcius. En dat na de slingerweg, 650 meter naar boven, na een traumatische ervaring van de zillertal Hoehenstrasse voor de rest van de inzittenden (voor mijzelf fantastisch overigens)in Oostenrijk en dan ook nog met 2 70 plussers en een epileptica aan boord. Enfin de meerderheid van de 9 zei meteen naar huis te willen. Kwam nog bij dat het huisje in eerste instantie niet echt schoon oogde. Na een extra controle door het parkbeheer bleek het de tijd die z'n sporen op de vloer, jaren 70 rode tegeltjes (hadden we thuis toen ook), had achtergelaten, en het was gelukkig wel schoon. Ook de slaapkamertjes waren niet echt groot (zelfs klein) maar wel met erg goede matrassen (zgan). Maar goed na de eerste schrik begon het ontdekken. Het park, de omgeving (ook al zijn we al een keer of 10 eerder aan het Lago zijn geweest), de supermarkten, want met 9 man in een appartement wil je niet altijd uit eten. En toen kwamen we erachter dat het wel een verschrikkelijk lekker park is met een lekker restaurant en een goed en vriendelijk winkeltje, op 30 km afstand Riva en Arco met hele goede supermarkten en verder de hele entourage van en rond het meer. 8 dagen hier verbleven en echt een geweldige tijd gehad. Klimaat geweldig, 's nachts koel overdag erg lekker, lekker zwemmen en voor de kinderen veel vertier. Verder trips naar Verona, de overkant van het meer met de pont en plaatsjes in de buurt.

Vanuit het huisje prachtig uitzicht op meer en Monte Baldo,'s ochtends lekker ontbijten op het terras met heerlijke broodjes uit de parkwinkel. al met al een fantastisch verblijf hier en we hebben er genoten. Nog wel een klein minpuntje de wifi. Per persoon betalen voor niet al te beste kwaliteit, maar ook daar hebben we het mee gedaan. Al met al echt ok dus.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale in Tignale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunclass Bungalowpark Tignale scoort een 7.78 uit 10 op basis van 342 reviews.