Aparthotel Residence Panorama La Forca ****

7,6

16 reviews over Aparthotel Residence Panorama La Forca in het Nederlands

Top of the world

Fam. van Tuyl, 3-9-2017

De locatie is prachtig, dit komt door de hoogte. Echter als je ergens heen wilt, moet je dus wel elke keer 15 minuten de berg afdalen, voor dat je echt aan je trip kunt beginnen. Tip: als je ergens naar toe wilt gaan, dan is het wel raadzaam om rond 8.00 uur weg te rijden, dan kun je tenminste doorrijden op de weg langs het meer, (richting Salo) anders heel veel file.

Het appartement was prima, alleen de woonkamer was wel erg klein. Wij waren samen met een ander gezin en zij hebben exact hetzelfde betaald , maar de woonkamer in hun appartement was dubbel zo groot. Dit was het enige minpuntje.

Het uitzicht was elke dag weer prachtig en na een aantal dagen waren wij wel gewend aan de hoogte. Fijn personeel en heel leuk dorpje op loopafstand (Gardola)via een bospad. Je hebt wel goede stevige schoenen nodig, maar als je die hebt is het echt een aanrader om te voet naar het dorp te gaan. Bij Bar Roma hebben ze heerlijke appeltaart met slagroom en heerlijk ijs.

Bij Apollo kun je echt supergoed eten.

We zijn 1 keer in het restaurant van het hotel wezen eten, al la carte. Dat is niet goed bevallen, omdat het wel erg formeel was.

Al met al hebben wij een fijne tijd gehad en veel gezien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Teleurgesteld, 29-8-2017

. mooie omgeving

. aardig personeel bij receptie en bar

. mooie plaatje van hotel/balkons/bloemen is er wel (als je stuk verder hoger op de berg klimt) maar in werkelijkheid zie je alleen de achterkant en de lange parkeerplaats

. te klein zwembad voor zoveel mensen (55 app), te weinig bedjes, schreeuwende kids, groot deel vh mooie uitzicht wordt ontnomen door hoge bomen

. let op in welk appartement ze je stoppen: wij hadden zeker de minste

. ondanks de 35 grdn beneden aan het meer was het door de hoge ligging en balkon in de schaduw te koud om buiten te ontbijten en 's avonds buiten te zitten

. 4-sterren onwaardig: zelden zo'n ongezellig armoedig verouderd appartement gehad, er zullen best mooiere zijn maar ons appartement was echt niet meer dan 2-sterren waard

. kapotte deur, doorgezakte matrassen en bank, kapotte lampen, tv op te klein wiebelig tafeltje naast koelkast, zeer verouderde badkamer, geen kleedspiegel, lullig 2e slaapkamertje, masterbedroom keek uit op blinde muur op 1 meter

. zeer gehorig, je hoort de buren plassen doortrekken en douchen (bij ons helaas al om half 6 's morgens) en zeer irritant gesnerpt van stoelen op plavuizen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima appartementen / hotel complex

Homburg, 7-8-2017

Wat een uitzicht , een levend schilderij. Wij verbleven in een 6p appartement. Basic maar prima met goede bedden en badkamer.

Personeel is zeer behulpzaam en regelt indien nodig zaken snel.

Zwembad wel druk maar ok! Het Gardameer is gelukkig vlakbij met prima plekken om te vertoeven.

Wij hebben een prima vakantie gehad op Residence Panorama La Forca en kunnen deze accommodatie zeker aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

A home away from home

Rose, 3-8-2017

Vele malen op deze locatie geweest met mijn ouders en iedere keer een fantastische tijd beleefd.

Het appartementencomplex is gelegen boven het authentieke dorpje waardoor je prachtige wandelingen kan maken naar het dorpje of naar de top van de berg.

Verder kan er gebruik gemaakt worden van de verschillende faciliteiten, zoals meerdere zwembaden, sauna, solarium, tafeltennis, etc. De appartementen zijn schoon en er is zeer vriendelijk personeel aanwezig. Een pluspunt is dat de WiFi in het dorp en op het complex niet overal even sterk is waardoor je dus echt vakantie kunt vieren zonder constant bereikbaar te zijn.

Op verschillende avonden in het hoogseizoen worden er activiteiten georganiseerd in het dorpje, zoals bijv. een middeleuwse markt,

Al met al een fantastische vakantiebestemming wanneer je aan de drukte van het meer wenst te ontsnappen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Adembenemend uitzicht

Franciska, 21-8-2016

De tocht naar Panorama la Forca is wat avontuurlijk, maar eenmaal boven maakt het uitzicht alles goed. De residence is zeer goed onderhouden, alles is schoon en netjes. Geen hysterisch gedoe bij het zwembad. Het dorpjeTingale/ Gardola is nog authentiek met enkele heerlijke restaurants. Minpunt: de WiFi is niet erg goed.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wat een uitzicht!

omarelgendy, 30-4-2013

Schitterend uitzicht, met vriendelijk personeel en ruime kamers. Eten is goed te doen, en de uitstapjes in de regio zijn talrijk. Zo zijn op korte afstand Salò en Verona aan te raden, en met iets langer rijden mag je Milaan en Venetië absoluut niet missen.

Hou er rekening mee dat dit hotel op een bijzonder stijle helling staat, en met onze volgepropte Suzuki wagen 1.3 motor nauwelijks te doen was met vijf personen. Ook moest je op tijd terug zijn als het ging regenen (wat het 's avonds ook echt liters doet, op iedere schitterende zomerdag), want het water stroomt langs de hellingen naar beneden. Het grootste pluspunt van dit hotelpunt is ook gelijk haar grootste minpunt: de hoogte. Het fantastische uitzicht kenmerkt dit hotel, maar je moet iedere dag weer 20 minuten rijden voordat je beneden aan het meer bent.

Goede service en faciliteiten, mooi uitzicht, maar hou dus in ieder opzicht rekening met de hoogte. En trouwens ook met de kleine (ongevaarlijke) schorpioenen. Was schrikken!

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Prachtige locatie

Paula, 22-8-2012

Fantatisch complex op een super locatie met schitterend uitzicht over het Gardameer. Zeer vriendelijke mensen, fijn appartement. Broodjesservice een heerlijk luxe. Heerlijk kunnen sporten in de fitness. Personeel zeer vriendelijk en spreken prima hun talen. Eten in het restaurant heerlijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Unieke locatie in prachtig Gardagebied

Fam. K, 26-8-2010

Goede vakantie gehad met onze drie tienerdochters. De eerste keer met hoogtevrees de weg naar het appartement genomen, maar dat wende gelukkig snel.

Appartement was schoon, voorzien van ruim balkon met schitterend uitzicht.

Mooie autenthieke Italiaanse dorpjes langs het Gardameer bezocht (vooral Limone). Maar ook de steden Verona, Venetiè en Milaan zijn goed te doen.

Zwembad is prima met voldoende goede ligbedden.

Gegeten in restaurant van La Forca en in de dorpjes, prima kwaliteit en Italiaans lekker. Inkopen te doen bij plaatselijke Spar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Heerlijke plek met fantastisch uitzicht

M.Wansink-Kuipers, 27-6-2009

Wij zijn hier dit jaar voor de 3e keer teruggekomen. Vroeger kwamen we hier met de kinderen, nu zijn we in het voorseizoen met z'n 2-en geweest.

De inrichting van de appartementen is nogal saai, maar je zit toch meestal op het balkon. Het balkon is groot en biedt fantastisch uitzicht op het meer en de bergen!

Vooral 's-avonds heel mooi met al die lichtjes!

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en erg lekker! Helaas kunnen we dat niet zeggen van het diner 's-avonds, maar beneden in het dorp kun je ook lekker en niet te duur eten.

Wij komen hier zeker nog vaker!

Gereisd met partner in mei 2009

prettig en ontspannen met een schitterend uitzicht

Bettina Kastelein, 13-11-2008

Na een lange reis afslag Tignale gevonden dan nog 7 Km naar boven over een goede brede weg, gelukkig bij de boeking al vemeld, niet direkt aan het meer. Navigatie uitschakelen, hoofdweg volgen anders kom je door allemaal smalle straatjes. Aangekomen na een vriendelijke ontvangst naar het App. Goed maar eenvoudig ingericht, alles is daar, ook voor in de keuken.

Het belangrijkste is wel het grote balkon met een schitterend uitzicht over het meer. 's Avonds gegeten in het Restaurant, goed en beslist voldoende als je het volledige menu neemt (4 gangen) Prijs /kwaliteit vehouding is goed.

's Ochtend een groot uitgebreid buffet.

Belangrijk is ook de vriendelijkheid van het personeel, gedeeltelijk Nederlands en bereid om je te helpen. Appartementen zijn schoon. Ook de Pizzeria van La Forca, in het dorp is goed. Hier is ook nog een extra informatie buro (NL.) waar je veel meer extra Info kan krijgen. Dit hoort ook bij La Forca.

Gereisd familie in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Panorama La Forca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Panorama La Forca in Tignale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Panorama La Forca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Residence Panorama La Forca scoort een 7.6 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: