Appartement San Rocco

San Rocco
7,5

8 reviews over Appartement San Rocco in het Nederlands

Aardig maar niet nog eens

Marco, 10-9-2017

Goed was vooral de rustige ligging, complex omgeven door olijfbomen, welke tevens als tuin dient. Prima zwembad met zicht op het meer, maar dan heb je de pluspunten wel gehad. Ontvangst was niet heel gastvrij, men liet ons een kwartier wachten nadat wij ons gemeld hadden.

Kamer bleek op achterzijde begane grond, het zitje/terras pal op parkeerplaats, hierdoor geen enkele privacy, andere gasten nemen soms kortste route naar hun auto, dus via ons terras en het uitzicht hierdoor kortweg uitermate teleurstellend. Na aankomst wel direct gevraagd om andere kamer met zicht op meer en balkon of terras. Aangeboden alternatief alleen tegen zeer hoge toeslag (180 en 270 euro bij verblijf 10 nachten) maar die kamers hadden beiden geen balkon. Overigens heeft het complex wel een gemeenschappelijk terras met zicht op het meer.

Keuken zeer minimaal ingericht, waterkoker kan niet op aanrecht want er is geen stopcontact. Badkamer bleek gedateerd maar functioneel, overige deel kamer ruim genoeg maar niet schoon (stof op de kasten, spinrag tegen het plafond). Roede in hangkast tbv kleding op eenzame hoogte (2,20m), wij konden er net bij maar de gemiddelde Italiaan alleen met de keukenstoel.

Gereisd met partner in september 2017

Redelijk

Marjanne, 10-9-2017

Het complex ligt wat hoger, rustig gelegen en heeft een mooie olijftuin en prachtig zwembad uitkijkend op het meer. De Appartementen op de foto uitkijkend op het meer hebben een gezamenlijk terras of balcon, echter aan de andere zijde totaal niets. Onze kamer achterzijde op de begane grond heeft een zitje op de parkeerplaats,zonder enige privacy of uitzicht, deze kamer (3) persoons , is somber door weinig ramen. Het appartement is sober en gedateerd en niet echt schoon. De kledingkasten zijn zo hoog, zodat je nauwelijks je kleding op kan hangen. Het badkamertje voldoet maar is krap. Het keukenblokje functioneert maar de uitrusting is zeer beperkt. Ook stopcontacten zijn niet rijkelijk aanwezig. Ontvangst niet echt gastvrij, we moesten ruim 20 minuten wachten buiten het restaurant, waar we overigens geen gebruik van hebben gemaakt. In de directe omgeving niets te beleven.
Gereisd met partner in september 2017

fantastische accomodatie

Gert de Vries, 30-8-2017

Heerlijk aan de zuidwestkant ( dus rustiger ) van het Gardameer.

Heerlijk zwembad.

Wel een eindje van het dorp etc. af dus als je 's avonds iets wil doen moet je altijd met de auto.

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor San Rocco bij:

Fantastische plek met mooi uitzicht

HaKat, 18-9-2016

Het appartement misschien iets te eenvoudig ingericht, maar verder was alles heel goed.
Gereisd met partner in september 2016

Uitzicht een 10!

Coen Mobach, 28-7-2012

Een erg mooi appartement met een fijn zwembad. Wel veel regeltjes voor het zwembad maar hoefden in ieder geval geen badmuts op. ;-) Het uitzicht was echt top! De afstand naar het Gardameer was goed te doen, het winkeltje op de hoek voor de kleine boodschappen ook erg gemakkelijk.

Een paar keer gebruik gemaakt van het restaurantje beneden, was niet spectaculair maar wel heerlijke salades. Het restaurantje was overigens niet elke dag open.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

San Rocco, een rustige plek als uitvalsbasis.

Deethan, 16-8-2009

Een fijn rustig zwembad, een attente vriendelijke gastvrije beheerder, een openbaar terras waar je de zelf meegebrachte waren gerust tot je kunt nemen en een uitzicht om van te smullen.

Wat wil je nog meer?

Nou, goede bedden bijvoorbeeld, dat ontbreekt er een beetje aan, en een beetje meer keuken dan het minimale tweepits keukentje met afwasbak zonder verdere voorzieningen.

Al met al, alle voors en tegens tegen elkaar afwegend houden wij toch een goed gevoel over aan San Rocco, want om nou te zeggen dat ik van plan was lang in de keuken te staan terwijl er legio restaurants in de omgeving te vinden zijn, ...ik dacht het niet.

(Overigens zin er onder het complex ook nog een kwaliteitsrestaurant in het voormalige kloostergedeelte)

Een pluim voor Paolo de 'eigenaar/beheerder' van San Rocco is overigens ook nog op zijn plaats het is een innemende altijd vriendelijke persoonlijkheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Mooiste uitzicht!

Francine, 11-2-2009

Mooi appartement. Zwembad heeft wel veel regels: geen ballen,luchtbedden en niet springen, duiken. Beheerder staat er met de neus bij om je te corrigeren!

prachtig terras met mooiste uitzicht over het Gardameer en de plaatsjes er om heen: iedere avond wel ergens vuurwerk te zien.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Linda, 9-9-2007

Net terug van een heerlijke vakantie aan het Gardameer. Residence San Rocco ziet er prachtig uit en heeft zeker een mooie ligging.

Wij zaten in een 3 pers. appartement waarvan het comfort en onderhoud zeer minimaal is:

Douchen met de wc en bidet zonder dochescherm/gordijn. Geen fatsoenlijk gordijntje voor het doucheraam. Wanneer je de kraan wilde uitzetten lag het hengsel op de grond. (geen bad/douchcomb, zoals vermeld)

De keuken was netjes maar zeer klein, een pan soep opwarmen kan eigenlijk net. (Geen koffieapparaat) Een heel mooi zwembad echt een plaatje maar het water ijskoud. Ons appartement zat aan de parkeerplaats. Waarvan de hele dag aan en weg rijdende auto's rijden door het grind. Direct voor ons raam stond een zitje, waar soms gasten zaten te borrelen tot in de late uurtjes.

Verder was het redelijk schoon. Het is een beetje kamperen... Misschien zijn de andere appartementen van San Rocco beter maar deze is zeker geen aanrader.

Toch een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor San Rocco bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Rocco in Soiano del Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Rocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement San Rocco scoort een 7.53 uit 10 op basis van 8 reviews.