Appartement Casa Elena

Appartement Casa Elena
Casa Elena

1 review over Appartement Casa Elena in het Nederlands

Chantal Vandenbossche, 20-7-2011

Wij verbleven de laatste 2 weken van juni 2011 in een appartement in Casa Elena in Sirmione. We waren zeer tevreden over de ligging en de inrichting van de flat. De flat beschikte over airco. De keuken was goed ingericht met koelkast/vriezer, oven, microgolfoven en fornuis. We hadden een goed en groot bed in de slaapkamer. In de woonkamer was er ook een zetelbed voorzien. Het huis was heel rustig gelegen. Het meer was aan de overkant van de straat. Om de hoek was er een fruitwinkel met goedkoop en vers fruit. Op tien minuten wandelafstand een grote supermarkt. Winkels en restaurants ook op wandelafstand. De mooie en oude stad van Sirmione was ongeveer anderhalve km van het huis verwijderd. We konden gratis fietsen van de eigenares gebruiken en het was leuk om langs het water met de fiets naar de oude stad te gaan. Dezensano en Peschiera hebben we ook met de fiets gedaan.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Elena in Sirmione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Elena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Elena scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.