Hotel Alfieri ***

7,1

8 reviews over Hotel Alfieri in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Rafael, 30-5-2014

Dit hotel ligt op een half uur lopen van Sirmione. Schone kamers en vriendelijk personeel. Voor italiaanse begrippen is het ontbijt goed te noemen.

Een domper was de aardbeving in Bolognia. We lagen heerlijk te slapen tot we ons bed uitrolden. De dagen na de aardbeving hebben we niet veel nachtrust meer gehad...

Dit heeft mijn beoordeling van dit hotel niet negatief beinvloed!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Bijzonder vriendelijke ontvangst

Tonny Kemerink op Schiphorst, 25-7-2013

Dit is een uitstekend hotel alles is in goed overleg te overleg te overleggen.

Het ontbijt is uitmuntend maar het middageten mis minder.

Dit is dan ook het enige minpuntje.

Gereisd met partner in januari 2013

Supervriendelijk en goed gelegen.

Paul, 10-7-2012

Hartelijk ontvangst. De eigenaar doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Geeft goede en nuttige info over de regio. Prima ontbijt met ruim aanbod van verse producten. Gratis WiFi en ondergrondse parking. Zwembad op het dak, met mooi uitzicht over het Lago di Garda. Hotel ligt in de nabijheid van de gezellige winkelstraat met verschillende restaurantjes. Bij vertrek nog een kleine attentie van het hotel, onder de vorm van olijfolie en streekwijn.
Gereisd met partner in juni 2012

Goede ligging, karige kamers

Gerrit en André, 7-8-2011

Pluspunten:

- Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

- (schoon)Zwembad op het dak is top, mooi uitzicht

- De ligging van het hotel is prima. Sirmione is slechts een klein stukje lopen(ik vind 45 minuten niet ver).

- De gratis fietsen, welke overigens keurig zijn, lijken hagelnieuw, zijn ook zeker een pluspunt.

- Bij vertrek kregen we een leuke attentie.

- Hotel is redelijk schoon

- Ontbijt is Italiaans(veel zoete waren), en voldoende.

Minpunten:

- Kamers zijn sober en klein, doet denken aan een gevangenis

- Airco werkt nagenoeg niet

- Wij hadden een kamer zonder balkon(niet op gelet)

- Wifi werkt wel, maar zeer minimaal. In ieder geval niet op het dak bij het zwembad.

- Mini tvtje, doet haast antiek aan.

- Handdoeken waren nog nieuw waarschijnlijk, na afdrogen zat je onder de pluisjes.

Kortom: aanrader voor als je graag bij zwembad ligt, en weinig op de kamer bent, en niet bang bent voor een wat minder gekoelde kamer.

Gereisd met vrienden in juli 2011

slechtste Hotel ooit!!

warner, 25-7-2008

Ik raad dit hotel niet aan omdat:

-slechte service ( geen engels kunnen spreken)

22.00 lampen al uit, geen communicatie mogenlijk met personeel of eigenaar.

-Hotel zelf is erg minimaal, erg minimaal opgezet

-ligging 45 min lopen naar het stadje Sirmione

-eten 1 hammentje 1 kaas 1 crosaint ( dus erg minimaal)

-kamers redenlijk.... wel gewoon schoon.

Gereisd met partner in juli 2008

Kevin en Karen, 13-8-2007

Wij verbleven vorige week in hotel Alfieri maar zijn eerder weggegaan. We hadden een ander hotel geboekt maar wegens overboeking helaas in Alfieri terechtgekomen. Het hotel is schoon maar daar is dan ook alles mee gezegd. De kamers zijn erg klein en zonder balkon. Wanneer je het raam opent sluiten ze je airconditioning af. Je zit dus echt in een klein hok. Het hotel is erg gehorig, rumoer op de gangen en 's ochtends om half acht begint de schoonmaakploeg met stofzuigen. Het ontbijt is ronduit slecht, als je geluk hebt kun je nog net een plaatje ham bemachtigen... Nee, voor ons geen 2e keer naar Alfieri.

Sirmione is wel een heel leuk stadje (ca. 45 minuten lopen). Het gardameer is op 3 minuten lopen.

Gereisd met partner in augustus 2007

Janneke, 11-8-2007

De kamers, evenals het hotel zijn goed onderhouden en netjes. Het hotel ligt erg ver van het gezellige centrum, ongeveer 3 kwartier tot een uur lopen. Fietsen zijn wel te huur bij het hotel. Het ontbijt stelt niets voor.
Gereisd met partner in augustus 2007

Gerry, 29-6-2007

Hotel is gerenoveerd en netjes alleen ligt het aan een zeer drukke doorgaande weg wat erg gehorig is op de hotelkamer. Ontbijt en diner is goed voor wat je er voor betaald. Het centrum is op 3,2 km afstand.
Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alfieri bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alfieri in Sirmione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alfieri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alfieri scoort een 7.13 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: