Hotel Parc Jolanda ****

Matig

42 reviews over Hotel Parc Jolanda in het Nederlands

Fantastische

Marjolein Vrijmoed, 25-8-2016

Voor heel weinig geld een heerlijke vakantie.

Personeel heel vriendelijk,kamers schoon, om de 2 dagen schoon beddengoed.

Ontbijt was meer dan goed, elke verse broodjes, vers fruit, ruime sortering aan beleg, lekkere warme eitjes, eigenlijk van alles. Diner goed verzorgt al met al prima.

Wij hebben er samen 12 dagen gezeten voor €832,.

De ligging van het hotel is prachtig, ligt ook heel gunstig wat betreft de afstanden naar andere plaatsen.

Binnen zwembad, sauna, bubbelbad, heerlijke ligbedden, genoeg plek buiten om van het zonnetje en het mooie uitzicht op het Gardameer te genieten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer

yvonne8, 21-7-2016

Niks was goed,onvriendelijk vies vuil

na klacht via reisorganisatie andere kamer gekregen maar ook deze was vies en vuil

matras grrrrrrrrrrrrrr

De touroperator heeft super gereageerd en mijn zoon en zn vriendin en nog een ander koppel ander hotel gegeven.3 kamers gehad dus en alle 3 niet in orde

Hotel vond het niet smerig en vonden matras ook netjes.Nou oordeel zelf maar

Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

Marrit, 1-8-2015

De locatie van het hotel is erg mooi. Boven in de berg met een prachtig uitzicht.

Mijn vriend en ik (23 en 22 jaar) zijn er helaas behandeld als jeugd. We werden achterin het hotel gestopt. De kamer was vies. De stofwolken hingen aan de muur en de schimmel stond in de hele badkamer.

Nog op de aankomst dag hebben we besloten om weg te gaan! Het terugboeken van het geld is nog steeds niet geregeld.

Daar komt bij dat we bij aankomst een extra toeristenbelasting moesten betalen. Bij de boeking via een boekingssite zit de toeristenbelasting bij de prijs inbegrepen. Dus bij aankomst zijn we al opgelicht.

Gereisd met partner in augustus 2015

Gewoon goed !

Franco Oliveira, 12-6-2015

Prijs kwaliteit, geweldig,we zijn er al verschillende keren geweest,je hebt wel je wagen nodig

fraai gelegemn hotel!

A. Last, 20-9-2013

Hotel Park Jolanda is een goed hotel die zijn 3 * echt waard is. De bestaande negatieve recensies zijn echt niet correct. Het hotel is watb gedateerd maar ... de kamers waren schoon met goede bedden. Het linnengoed werd zelfs halverwege de week verwisseld. Het eten was prima, waar vind je een keuze uit 10 desserts!! De ligging van dit hotel is perfect met een fraai uitzicht op het Gardameer!! Qua prijs en kwaliteit is dit een aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2013

Goed hotel

Ramerman, 12-9-2013

Na alle referenties waren we blij verrast dat dit hotel volledig aan onze eisen voldeed. Personeel uiterst vriendelijk, uitzicht grandioos. Eten was voldoende met een uitgebreid voorgerechtbuffet. Met de auto naar Verona, Lazisse en Garda geweest.

Zwembad was zeer luxe, en dat zat in de prijs inbegrepen. Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prijs kwaliteit, prima!

Tanja Hendriksma, 1-9-2013

Wat een zwaar overdreven beoordelingen zijn er gegeven. Ja het is een verouderd hotel met verouderde kamers. Maar personeel is vriendelijk. Eten is inderdaad geen haute cuisine, maar wat verwacht je voor die prijs. Groot nadeel is dat je ver van Garda zit, je moet een auto hebben. Dan ben je een half uur onderweg over een behoorlijk bochtige weg. In het dorp is niks te beleven. Uitzicht is "spectaculair"
Gereisd met partner in augustus 2013

Leuk hotel voor deze prijs

Adri en Bea Wansink, 19-8-2013

Wellicht iets gedateerd hotel, echter schone kamers, goede bedden. Daarnaast leuk binnenzwembad met wirlpool, waar altijd schone handdoeken lagen. Ook handdoekenservice hotelkamer was prima.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2013

Slechts een mooi uitzicht.

H.zwols, 30-7-2013

Slecht, ziekenhuis, eten. Keuze uit of iets met vis of iets van vlees waar je een krant doorheen kan lezen besmeurt met een saus. Geen smaak. Het slabuffet heeft allemaal dezelde smaak. Ontbijt is heel karig.

Slaapkamers zijn of heel klein en erg warm. Geen airco aanwezig in het hotel.

Wifi werkt slecht en kost 3 euro en is slechts in de hal van het hotel te gebruiken.

Een teleurstelling!

miriam oosterwijk, 26-7-2013

Het enige leuke aan dit hotel is het uitzicht. Prachtig uitzicht op het Gardameer, maar je moet vervolgens een klimgeit zijn (7 km steil naar beneden (en weer omhoog!) of een auto hebben om bij dat water te komen. Bovendien is daar dan nergens een strandje of zo. Dan moet je echt een eind gaan rijden. Maar goed, mooi uitzicht dus en een leuk terras (al zou ik er geen parkeerplaats voor hebben gelegd ;-), maar het hotel zelf valt vies tegen. De kamers zijn wel ruim, maar zwaar gedateerd en vies. De handdoeken zijn zo dun als een krant en de wanden ook. Reken er dus op weinig te slapen, want je hoort alles van je buren. En anders heb je wel stankoverlast. Wij zaten op de 1e verdieping boven de keuken. Wij konden dus de hele dag ruiken wat er gekookt werd. Brrr. Maar het ergste is het personeel. Ik heb nog nooit zo'n onvriendelijk personeel meegemaakt. Eten wordt op tafel gekwakt en er kan geen lachje af. Als je je meldt aan de receptie wordt er diep gezucht. Weer n klant. Echt heel bar!
Gereisd familie in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parc Jolanda**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parc Jolanda in San Zeno di Montagna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parc Jolanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parc Jolanda scoort een 5.85 uit 10 op basis van 43 reviews.