Hotel Park Hotel Casimiro Village ****

7,5

175 reviews over Hotel Park Hotel Casimiro Village in het Nederlands

Nooit meer

Hans & Brigitte, 13-9-2017

Een hotel waar na 18.00 uur niks meer te doen is, en de drank alleen nog tegen een dure betaling te krijgen is, s'avonds niks geen animatie. En aan het zwembad aan de achterkant (op het gras) zijn alleen bedjes,parasols tegen een huur van €3 per dag te huur, wil je bedjes op de kiezels huren dan betaal je €6 per dag.

De manager was irritant aanwezig, snauwde steeds zijn personeel af. Op het personeel is niks aan te merken, die deden hun best om het iedereen naar de zin te maken.

Gelukkig was het eten wel goed, genoeg variatie, dat was wel positief, maar op het laatst krijgt de eetzaal van ons het predicaat "vreetschuur". De mensen gingen reserveren, zaten met 2-en aan tafels voor 4.Het werd er veel te druk, het ze gooide met de pet naar de kwaliteit van het eten, het werd lauwer en lauwer.

Conclusie, hier komen wij niet meer! Ook de reisorganisatie heeft steken laten vallen.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel, mooie ligging, heerlijk eten!

Nelleke, 23-8-2017

We zien terug op een heerlijke vakantie! Het hotel was netjes, kamers verzorgd (nieuwe deel), heerlijk met een terrasje erbij en goede bedden. Mooi uitzicht op het meer. Vriendelijk personeel, vooral het zwembad aan het Gardameer is fijn! Voor 3 euro per dag heb je twee ligbedden + parasol en handdoeken. Nadeel is dat met mooi weer deze bedden al voor een aantal dagen allemaal gereserveerd kunnen zijn.

Goed hotel

Familie met twee kleine kinderen, 23-8-2017

Mijn gemengde gevoelens naar dit hotel gegaan vanwege de wisselende recensies.

Echter is hier weinig negatiefs tav dit hotel.

Als je over het eten zeurt kun je beter thuisblijven.

Ja het is druk maar waar is dat niet met een buffet vorm.

Vriendelijkheid +

Ligging + prachtig uitzicht!

Kamer gerenoveerd +

Parkeren +

WiFi - deze is slecht tot zeer slecht

Hygiene +

Kortom een aanrader niet twijfelen maar doen!

Je hebt wel de auto nodig om ergens naar toe te gaan.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Hotel Casimiro Village bij:

Volgend jaar zeker weer terug!

Bert, 21-8-2017

Prachig hotel direct aan het Gardameer met mooie gerenoveerde kamers. Onze kamer was niet bijzonder groot, maar wie wil nu binnen blijven? Badkamer zeer ruim, Binnen en buiten alles zeer schoon.

Wij hadden all-inclusive geboekt en we hebben enorm genoten van het heerlijke gevarieerde eten. Voor ieder wat wils en zeker in overvloed ! Wij begrijpen werkelijk niet dat er mensen zijn die klagen over het eten.

Jammer dat overdag de drankjes alleen aan 1 zwembad te verkrijgen zijn en niet aan de zijde van het Gardameer. 's Avonds zijn de drankjes niet gratis.

Het animatie team deed enorm zijn best en waren superleuk met de kinderen. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is het Wifi. Dit is zo traag dat het gewoon niet te gebruiken is. Volgend jaar gaan we zeker terug. Onze vakantie was Perfecto !

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima vakantie gehad

G.Kool, 17-8-2017

All-in maar tot 18.00 uur. Geen winkeltje in het hotel .

Bij 1 zwembad moet je de bedden reserveren . Deze waren al voor onze gehele periode verhuurd toen we kwamen. Andere Zwembad moest je op tijd je handdoek leggen om een bedje te hebben.

Eten was uitstekend maar vooral pasta's en Italiaans.

Ligging is super en personeel was aardig. Onze superiour kamer was klein maar maar was gerenoveerd en was voor ons prima. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. We hebben een uitdsekende vakantie gehad in dit hotel.

Druk en niet vriendelijk

Parkhotel Casimiro, 6-8-2017

Wij waren hier twee jaar geleden ook en waren over alles super tevreden. Dus daarom boekten wij hier opnieuw. Maar het viel deze maal wel wat tegen. Het eten was niet zo lekker, het was heel druk in het restaurant en de tafels waren zelden helemaal gedekt. De animatie stelde ook niet veel meer voor en het personeel was niet vriendelijk. We hadden ook niet het gevoel dat we in Italië waren omdat we overal in het Duits werden aangesproken (er zaten wel heel veel Duitsers, maar dan nog). De muziek aan het ene zwembad stond heel erg luid de hele dag. Gelukkig hadden we een terras aan het grasveld waar we konden zitten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heel ontgoocheld!

Rogolle maya, 31-7-2017

Hotel op zich wel mooi maar wij hadden een superieur kamer gevraagd waarvoor we 100euro meer betaalden en deze hebben we niet gekregen waardoor we in de oude kamers terrecht zijn gekomen die heel klein en verouderd zijn.(echt niet mooi) ook hadden we na 4dagen maar plaats aan het zwembad met een kindje mee van 18maanden.dit vind ik echt niet kunnen! Je moet je plaats reserveren maar was telkens geen plaats aan het zwembad(volboekt) waar het kindergedeelte is.het ander zwembad was dan ook niet mogelijk om te liggen( was zoals haringen in een ton) veel te weinig stoelen! Wij betaalden 900euro per persoon wat veel te veel is voor dit hotel.zeker als je maar 5 van de 10 dagen een ligzetel kunt bemachtigen aan het zwembad.hier komen wij alvast nooit meer terug.klacht is intussen ingediend bij reisagentschap.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prijs-kwaliteit zeer goed

Stievie, 28-8-2016

Hotel met superligging en goede service. Ietwat kleine maar comfortabele kamers met vernieuwde en praktische badkamer. Kamer wordt iedere dag grondig gepoetst en iedere dag verse handdoeken. Het buffet is heel ruim en afwisselend ( het koude groentenbuffet verandert weinig maar zie ook niet in hoe je hier veel variatie kan insteken,een wortel blijft een wortel hé). Dranken in de all in zijn mss wel voor verbetering vatbaar en een tweede bar aan de strandzijde zou makkelijk zijn. Dat er nog betaald moet worden 's avonds voor dranken na het eten is ook duidelijk vermeld bij de boeking en klagen achteraf is dus niet nodig. Zeker aan te raden en mensen die hier klagen zijn volgens mij heel veel gewoon. Wij hebben niets dan positief gehoord van de andere gasten. 'S avonds wel niets te doen in de buurt. Animatieteam wel beetje amateuristisch. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Top hotel

A-M, 22-8-2016

mooie ligging, personeel zeker vriendelijk, eten was lekker en zeker genoeg keus, prachtige kamer met mooi uitzicht, dat je kon betalen voor de ligzetels was goed zodat je zeker was van een plaats, als ik sommige beoordelingen lees vraag ik me wel af wat sommige mensen gewoon zijn en ook bij de all inclusive weet je toch op voorhand bij de boeking wat wel en wat niet is inbegrepen en tot hoe laat, wij gaan zeker nog terug
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima hotel, behalve de bedden

Fam Paymans, 12-8-2016

Ligging is perfect. All inclusive is alleen overdag en alleen aan 1 bar. Ligstoelen aan Gardameerzijde moet je betalen (prijs € 3,00 per dag per 2 stoelen met parasol). Is allemaal wel in verhouding tot de prijs die we voor de reis betaald hebben. Er is wel free WiFi terwijl in onze reispapieren stond van niet. Eten is prima. Animatie is amateuristisch, maar doet erg zijn best. Trapje in zwembad en douches bij het zwembad waren aan vervanging toe. Hotel, tuin en dergelijke lekker schoon. Gratis parkeergelegenheid. We hadden een prachtige grote badkamer. Bedden waren ronduit verschrikkelijk. Er is geen zandstrand, alleen kiezels dus waterschoenen zijn wel een must. Prachtige omgeving. Wat ons opviel is dat over het algemeen Italianen (ook degenen werkzaam in de toeristenindustrie) nauwelijks iets anders kunnen spreken dan Italiaans.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Hotel Casimiro Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Hotel Casimiro Village in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Hotel Casimiro Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Hotel Casimiro Village scoort een 7.47 uit 10 op basis van 184 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: