Camping Fornella ****

8,2

298 reviews over Camping Fornella in het Nederlands

topcamping

MarkW, 18-8-2017

Wij zijn hier met 3 jonge kinderen geweest. Het is een fraai asngelegde camping met veel schaduwplekken een mooie speeltuin en duper schoon sanitair. Ga er niet naar toe voor uitgebreide animatie voor volwassenen. Het is een camping waar het om 10 uur rustig is masr dat vonden wij heerlijk!
Gereisd familie in augustus 2015

Netjes, niet al te groot.

Pdsnapoli, 17-8-2017

Wij hebben onze vakantie doorgebracht in een stacaravan Middleland super. De caravan was netjes en schoon. Weinig opbergruimte voor kleding in de kinder slaapkamer. Camping is niet overdreven groot. Zwembad is ruim en voor kinderen prettig omdat het een groot ondiep gedeelte heeft en een stuk wat dieper gaat. Ondiep is ongeveer op 1.30 hoogte waar je langzaam inloopt. Het meer bevat veel grote stenen/rotsen in het water waardoor het lastig is om het water in te lopen. Je moet echt even door het water over de grote stenen en dan wordt het vrijer. Na ongeveer 10 meter kan je zwemmen. Restaurant met mooi uitzicht en heerlijke pizza's. Vond het in de avond pas rond 24.00 uur rustig worden. Veel geluiden van tieners.
Gereisd familie in augustus 2017

Super camping!

mark, 11-8-2017

Wij zitten op het moment dat ik deze beoordeling schrijf op camping Fornella. Wij camperen zeker al 10 jaar maar deze camping komt op nummer 1. De camping is zeer mooi aangelegd en onderhouden qua groen en en de gebouwen. Dit vinden wij erg belangrijk aangezien we jonge kinderen hebben en hierdoor redelijk veel op de camping verblijven. Het sanitair is erg schoon, je vind er ook bijna op elk moment van de dag een schoonmaakster (en vask de zelfde). De animatie is goed maar ook optijd voorbij zodat het savonds rustig is. Wat betrefd het Gardameer is deze zijde volgens ons de mooiste en iets minder toeristisch met pretparken etc. Wat voor ons ook niet hoeft. Er zijn uiteraard elke dag leuke markten om te bezoeken en wanneer je wel de drukte op wilt zoeken is dat op redelijke reisafstand. De camping zelf ligt niet in een dorpje waardoor je de auto moet gebruiken voor een boodschapje maar de supermarkt is op 5 auto minuten.

Al met al een SUPER camping op een mooie locatie.

Gereisd familie in augustus 2017

Supercamping met mooi sanitair

Maarten, 7-8-2017

Prachtige vakantie gehad met de kids (3 en 5). Lekkere zwembaden, goed restaurant en mooi sanitair. Prima campingwinkel met behoorlijk wat keuze. Fijne sfeer en geen mega-camping.
Gereisd familie in juli 2017

prachtige camping aan de rustige kant Grada meer

Fam. P., 6-8-2017

Mooie grote plekken was alleen erg druk al in juni (>98% plaatsen bezet met Duitsers), dus volgend jaar wel reserveren. Rustige kant van het Garda meer erg mooi wel heel warm en weinig schaduw. Schone toiletten en erg goed restaurant. Vlak in de buurt ook mooi plaatsje Portese waar je heel erg goed en toch betaalbaar kunt eten met prachtig uitzicht op de baai van Salo.
Gereisd familie in juni 2017

Heerlijk 14 dagen aan heet Gardameer gekampeerd

Peter, 6-8-2017

Op deze camping zijn veel plaatsen van behoorlijk formaat. De kampwinkel is goed voorzien en levert vers brood. Ook supermarkten zijn redelijk kortbij (5km)Veel schaduwplekken maar ook zonder schaduw. Vanaf de camping op twee kiezelstrand mogelijkheden direct het water in. De camping heeft botenverhuur en botenhelling voor eigen boot. Ligt vlak bij Salo, Pizzeria op de camping redelijk. een goede is er op de aanrijroute ong. 1 km vanaf de camping.
Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch!!!

ingrid, 3-8-2017

Een super leuke camping, vooral voor de kleinere kinderen (tot 12 jaar) Het sanitair was heel schoon, elk moment dat ik er binnen was waren ze aan het schoonmaken. het is ook een groene camping, lekker koel onder de bomen gestaan. mooi zwembad, en in het winkeltje was alles wel te verkrijgen. De animatie was minder dan wat wij vorige jaren mee maakten. Het was wel heerlijk rustig rond 11 uur op de camping.

ups en downs

Familie B, 25-7-2017

Wij kwamen aan op de camping, waar nog niemand stond en oogde dus erg ongezellig!.. Ook hadden wij als enige een enorme partij stenen op onze plek. Niet heel handig met een kindje van 1,5 jaar dat net loopt. Na enig overleg toch geen andere plek. Ze kwamen harken maar heeft weinig geholpen, helaas zelf nog even de grote stenen weg kunne halen:(..

De plekken verschillen enorm in ruimte, maar vooral dat er geen schaduw is. Je brand echt weg in de zon, en dat is voor ons echt een nadeel. Het personeel is erg vriendelijk en leuk en enthousiast animatie team.

De zwembaden prima, alleen jammer dat je er op het heetste van de dag uit moet ( tussen 13.00-15.00). Wel fijn dat er antislip op de bodem ligt van het zwembad. Wel kun je uitwijken naar het meer zelf.

Nadeel: Dat er geen dorpje is op loopafstand en alles met de auto moet doen. Voor je ergens in een leuk dorpje bent ben je 45min verder, want de wegen zijn erg druk.

Aardige camping

Maria, 16-7-2017

Plussen: Twee mooie zwembaden, waarvan eentje verwarmd en eentje voor kinderen, schone toiletgebouwen, met aparte kinderruimtes,

Rustige ligging camping aan westzijde Gardameer,

Leuk en enthousiast animatieteam voor de kleinere kinderen ( 2-6)

Minnen: De meeste plaatsen hebben weinig tot geen schaduw ( heel erg heet in juni toen wij er waren,zeker met kleine kinderen is dit echt TE ),

De plaatsen variëren enorm in grootte, en privacy. Sommige staan in gezellige straatjes of veldjes, anderen met de voorzijde gericht tegen een blinde muur van een stacaravan of de winkel. Dat vonden wij niet zulke gezellige plaatsen. Als je van te voren niet je plaats zelf kan bepalen, kan dit denk ik enorm gaan tegenvallen als je zo'n plaats toegewezen krijgt.

Het is best een mooie camping met vooral een heel leuk animatieteam voor de kleinere kinderen, en mooie zwembad. Maar de campingplaatsen bieden weinig tot geen schaduw. De meeste plaatsen zijn ook niet prettig gesitueerd, hierdoor komen wij niet meer terug.

Gereisd familie in juni 2017

mooie camping

Famtrol, 15-7-2017

is mooie camping goed gelegen aan het meer.

Enkel 2 voorvallen die het iets minder maken . Je moet steeds voor het uur uit het bad. om 20 minuten voor sluiting , zowel in voomriddag als 's avonds moet je eruit. En op het einde mijn sweater gestolen door de kuisploeg in ons huisje dat we huurden.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Fornella**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fornella in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fornella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fornella scoort een 8.24 uit 10 op basis van 312 reviews.