Camping Europa Silvella ****

7,6

373 reviews over Camping Europa Silvella in het Nederlands

Rustige camping

kukatje, 7-10-2017

We hadden pech met het weer maar hebben toch genoten van onze vakantie. De camping was nog redelijk bezet maar was toch erg rustig. Er was geen animatie meer, wat wij op prijs stellen. Aan het zwembad was het erg rustig. We hebben een aantal keren in het restaurant van de camping gegeten en dat beviel ons echt goed. San Felice is echt een dorp waar niet veel te beleven valt, maar daar houden wij van. Met de auto ben je snel in Salo of op een andere plek aan het Gardameer.
Gereisd met partner in september 2017

erg goed

G. Kreling, 29-9-2017

Het was er erg netjes en schoon; personeel was heel vriendelijk en behulpzaam; ruime plaatsen.

maar het is echt wel een camping voor gezinnen met jonge kinderen

camping was heel onduidelijk aangegeven

Gereisd met partner in juli 2017

gezellige kleinschalige camping

Joke Bakker, 29-9-2017

receptie is klein en vaak druk
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Europa Silvella bij:

Onze favoriete plek aan het Gardameer.

Miranda, 28-9-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon zwembad met een aangename temperatuur, kleine supermarkt waar oa iedere morgen verse broodjes te verkrijgen zijn, LIDL en andere supermarkten in de buurt, hondvriendelijk, Gardameer op loopafstand waar honden zijn toegestaan, heerlijk ijs, cappuccino en poolburger bij de zwembadbar, goed restaurant.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping

keesnieuwenhuizen65, 5-9-2017

Prima camping met alles in de buurt,zwembad goed,supermarkt voor vers brood en de nodige levensmiddelen en wat vooral opviel was een uitstekend restaurant.

Camping ligt aan het meer met veel grote keien en geen zandstrand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische vakantie gehad

R. Wullems, 2-9-2017

Prima camping met goede faciliteiten aan de wat minder toeristische westkant van het Gardameer. Supermarkt op paar minuten met de auto. Kids (beidde 14) hebben het prima naar hun zin gehad. We zaten in een mobile home van touroperator in een hoek van de camping, lekker rustig en nog gedeeltelijk uitzicht op het meer ook nog. Voor herhaling vatbaar deze locatie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Uitstekende camping, zeker met jonge kinderen

JL, 26-8-2017

Met onze kinderen (4 en 7) een week in een Coco Blue tent verbleven. Prachtige camping, overzichtelijk (geen massale camping), uitstekende sanitaire voorzieningen, Nl animatie en prima zwembad met voldoende ligbedjes. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Centraal gelegen, leuke camping, s avonds lawaaiig

ML, 24-8-2017

Over t algemeen een nette en schone camping. Animatie team eurosilvella is meertalig en maakt lange dagen.

Wel s avonds veel lawaai op de camping. Is niet altijd leuk! Voor 23 u is t niet stil

Toilets bij zwembaden niet echt schoon.

Voetbalveld is ok maar erg gladde vloer.

Er is een winkeltje. Assortiment ok.

Brood meestal snel op. Men kan echter wel dag vantevoren bestellen.

Camping heeft heel klein Prive strandje aan Gardameer maar heeft vooral grote keien en is niet geweldig. Water wel helder! Vanaf camping lopen naar san felice del benaco of richting Monica del garda. Er staan overal afvalinzamelingsbakken. Op zich ok maar als je dit direct voor je staplek hebt, is t minder leuk!

Touroperator medewerkers niet erg behulpzaam en ook niet vriendelijk.

Mobile home touroperator is vrij nieuw. Bedden goed.

Mobile home redelijk schoon.

Daan, 18-8-2017

Super leuke camping gehuurde tent beviel ons weer prima. plek achter op camping in een leuk straatje. Wc's ,winkel en het prachtige meer vlakbij. Camping heeft een leuk zwembad en de hele dag door werd er schoon gemaakt en afval opgehaald. Dat de muziek tot 23 uur goed te horen was vonden we wel gezellig. Leuke mensen op de camping en prachtig weer. Heerlijke vakantie gehad

Wellicht té Nederlands georiënteerd

Marco, 17-8-2017

Kampeerplaat XL, verraste in positieve zin! nog nooit zo'n grote plaats gehad.

van 2 plaatsen 1 plaats gemaakt, zelfs met grote caravan nog zeer veel ruimte met zowel zon als schaduw.

Tip!:Neem een tuinslang mee om je watertank te vullen (waterkraan op de plaats zit in put in de grond) verder geen watertappunten in straatjes/velden.

Voor ons de eerste keer Italië , perfect bevallen. Bewust voor deze kant van het meer gekozen daar deze kant genoemd wordt als de wat "rustiger" kant.

Hier zijn (op Salo na) geen boulevards, terrasjes etc.!

Wij zijn zelf niet zo van het "Broodje van Cootje" / "Holland Heineken hoek" gehalte, deze camping neigt er (qua publiek) toch wat naar toe te gaan.

Met name de steeds luidruchtiger wordende animatie, iedere dag, vonden wij wat storend worden. stonden achter het (mooie en heerlijke) zwembad en tot 22.30/23.00 uur was rustig met elkaar converseren nauwelijks mogelijk, daarna heerlijk rustig op de camping dus dat is weer positief.

Wellicht een Tip voor de camping, het avond amusement de ene avond aan zwembad en da andere keer bij het voetbalveld aan de andere kant van de camping.

Staat van onderhoud en netheid op de camping is dik in orde, men is constant bezig met onderhoud.

Al met al een fijne vakantie geweest, volgend jaar weer deze kant van het meer!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Europa Silvella bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Europa Silvella in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Europa Silvella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Europa Silvella scoort een 7.61 uit 10 op basis van 409 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: