Camping Eden (Glamping) ****

Eden (Glamping)
7,8

362 reviews over Camping Eden (Glamping) in het Nederlands

Gezellige camping met prachtig uitzicht!

Familie Sayedi, 30-8-2017

Het is een camping met een prachtig uitzicht over Gardameer. Stacaravan met uitzicht op meer is een aanrader! De pizza's in het restaurant waren heerlijk! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een groot voetbalveld/tennisbaan waar je voor moet betalen, maar ernaast is ook een gewoon voetbalveld waar je kunt voetballen. Sharon van touroperator was ook heel vriendelijk! Wij hebben genoten.

Geweldig mooie camping

Huijnen, 29-8-2017

Het loopt flink bergop, maar dat heeft zijn charmes.

Eenmaal bovenop heb je een geweldig uitzicht over het Gardameer.

Vooral 's avonds is het waanzinnig mooi.

Restaurant, receptie, winkel, allemaal even vriendelijk personeel.

Klein nadeel is het bedrag dat men moet betalen om te voetballen, maar er zijn ook andere voetbal/sportmogelijkheden.

En de glijbanen zijn 's middags dicht.

De stacaravans zijn zeer netjes en goed onderhouden.

Mooie omgeving met tal van mogelijkheden om uitstapjes te maken.

Wat ons betreft een aanrader, wellicht tot een volgende keer.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi uitzicht!

Ekg, 27-8-2017

Net terug! Mooie camping, uitzicht prachtig! Wel steil waar je rekening mee moet houden. Glijbanen dicht 12:00/15:00 wat jammer is.

Kinderanimatie zeer eenvoudig. Knutselclubje iedere ochtend knippen en plakken met papier.

S'avonds kinderdisco. Dit voor kleine kids zingen en dansen.

Eten in het restaurant op de camping wel goed maar inderdaad serveersters niet zo vriendelijk...een enkeling.

Maar verder daar weinig mee te doen. Heel veel muggen,bereid je goed voor..

Tip: zit een ticket shop op het park. Mocht je een boottocht willen boeken naar Sirimone...kun je beter aan de kassa loket zelf doen in Portese. Families krijgen gezinskorting. Althans wij met 5 personen.

Super camping

Familie Simons, 24-8-2017

De negatieve recensies deden ons toch twijfelen. Éénmaal aangekomen alles op ons af laten komen. Zeer gastvrij ontvangen en vriendelijk behandeld. Personeel in het restaurant ook vriendelijk en spontaan.

Wij zaten in het "midden" van de camping in een mobiele home. Voor onze kleintjes goed te doen.

Zwembad voldoet aan de norm en is voor de kleintjes enigszins wat aan de koude kant.

Het Gardameer ligt op steenworp van de camping af. De camping heeft een privé opgang naar het meer maar is niet echt ideaal voor kleinere kinderen. Een klein stukje verder kom je in het haventje van Portese waar je een mooi stuk kiezelstrand heb.

Voor ons is deze locatie zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke camping

Jeanne, 22-8-2017

Camping met een prachtig uitzicht. We waren met een grote tent en konden de auto nog op de eigen plek kwijt. Fijn restaurant waar je voor een normale prijs lekker kan eten. Wel een echte familiecamping voor gezinnen met kleinere kinderen (was 99%). Voor de oudere kinderen is er eigenlijk niets te doen. Mooi strand aan het gardameer. Fijn zwembad met altijd plek op de ligbedden. Er zit geen trapje in het zwembad, dus als je iets minder mobiel bent kun je het zwembad niet meer uit. Een nadeel is ook dat de camping erg steil is, dus een goede conditie is vereist. Een paar km verderop ligt het stadje Salo, heel leuk om te gaan eten of te shoppen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

top camping met fantastisch uitzicht op Gardameer

Josephus, 16-8-2017

terrassencamping met een fantastisch uitzicht op het Gardameer. We schrokken van sommige negatieve reacties, maar hier niets van gemerkt. Een geweldige vakantie gehad. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk (als je vriendelijk bent, zijn zij dat ook, logisch toch). restaurant en dakterras is geweldig door direct zicht op Gardameer. Annimatie is beperkt, 1x per week live muziek. Geen animatie bij zwembad. Voldoende ligbedden. Winkeltje is wat duurder dan supermarkt (dat is normaal) maar heeft voldoende producten (zelfs Nederlandse pannekoekenmix en schenkstroop/poedersuiker etc.). Salo is fantastisch, maar er zijn zoveel leuke plekken in de nabijheid. Ook een dagje Milaan gedaan. Is slechts 1,5 uur rijden vanaf de camping. We komen hier graag nog een keer terug!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping op een mooie plek !

Gelderland, 16-8-2017

Mooie camping met goede faciliteiten , prima zwembaden en restaurant. Door de terrassen van diverse plekken prachtig uitzicht op het meer. De plaats Salo zeer dicht bij en leuk om te bezoeken.

Grootste minpunt op deze camping is het zeer onvriendelijke personeel in het restaurant die zichzelf heel wat voelen en de klanten in het Italiaans belachelijk maken en dan ook rondlopen als het de vervelendste baan is de je kan bedenken. Hier kunnen ze nog heel veel leren over klantvriendelijkheid !

Wij zullen niet snel meer voor deze camping kiezen

Fantastische camping. Geweldige omgeving

LindaF., 14-8-2017

We hebben een week in het hoogseizoen doorgebracht op Camping Eden.

Ligt in een heuvelachtig gebied en daar door hebben heel veel staccnavans. Een geweldig uitzicht.

Onze stacaravan was heel schoon en zodra we aankwamen by de hoofdreceptre waren ze hartelijk, vriendelijk en efficient.

Het restaurant op de camping heeft een heel mooi uitzicht en de bediening is uitzicht kun je heerlyke cocktails drinken terwyl je van de zonsondergang genret.

Onze kinderen hebben zich erg vermaakt in de zwembaden met glijbanen.

Er is ook kleintjes is er weel te doen.

Ze gingen iedere dag naar de mini-club waar ze veel plezier hebben gehad.

Camping eden is een unieke familie camping mooi, gastvrij niet te groot en zonder lawaai. Wij ouders hebben een relaxte vakantie gehad en onze kinderen hebben zich erg vermaakt.

We komen zeker terug.

Mooie camping

Ties, 14-8-2017

Het is een mooie camping gelegen op een berghelling. Dit is ook duidelijk omschreven door de diverse aanbieders. Ik snap daarom de meeste commentaren ook echt niet. Verder zijn de sanitairgebouwen niet super modern, maar wel keurig schoon en is het er nooit druk.

wij vonden het een prima camping.

Geen 4 sterren camping

Ed, 10-8-2017

Campingplaats is voor een kampeermiddel zeer krap. Maar dat zal we typisch zijn voor camperen aan het gardameer..

Toegangsweg is zeer ongunstig aangegeven. De ingang van de camping is aan een zeer steile ingang. Vanuit stilstand kreeg ik mijn caravan nauwelijks meer omhoog. Daardoor kost dit mij waarschijnlijk nieuwe koppelingsplaten. Bij vragen over wifi, moet je zelf in de map die op de balie ligt kijken. Het personeel heeft geen tijd om hierover een vraag te beantwoorden. De wc bezoek je nog ouderwets met een rol onder de arm. Voor een 4 sterren glamping echter niet passend.

Ander minpunt, deze 4 sterren camping accepteert alleen cash. Positief: de zon schijnt hier beter dan in Nederland.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eden (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden (Glamping) in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eden (Glamping) scoort een 7.82 uit 10 op basis van 400 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: