Hotel Bellerive

Bellerive
9,4

4 reviews over Hotel Bellerive in het Nederlands

uitstekend hotel, kleinschalig, gastvrij, Super!

Mark, 30-7-2009

Belle Rive is een relatief klein hotel waar men er alles aan doet het je naar de zin te maken. Ook is men bereid je te adviseren over de meest uiteenlopende activiteiten in de regio. Op deze wijze weet het hotel je steeds weer te verrassen. De ligging in Salo is fenomenaal. Mocht je een keer in het hotel willen eten dan blijkt ook daar de keuken zeer goed te zijn en het terras aan de haven is meer dan okee!! Voor kinderen okee maar niet ideaal daarvoor is de ruimte om het hotel en het zwembad te klein. alhoewel wij het prima hebben gehad met dochters van 10 mnd en 3.5 jaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Geweldig hotel Super service Ideale ligging

Roger, 21-4-2009

In dit hotel weet men hoe het hoort. Eigenlijk is er niks op aan te merken. Ideale ligging in één van de leukste stadjes (en aan de mooiste zijde) van het Gardameer. Vriendelijke, zeer correcte medewerkers. Goede parkeerplaats. Mooi zwembad. Uitstekend ontbijt heerlijk buiten op het fraaie terras grenzend aan de haven. Ideaal gewoon! Vanuit dit hotel kun je ook een Riva Aquarama charteren. Zie: rivacharter.com
Gereisd met vrienden in april 2009

costermans, 12-7-2007

FAM.costermans

Zeer mooi en klassevol 4 sterren

hotel proper

Gereisd met vrienden in juli 2007

Fam. Venderbos, 23-3-2007

Wij logeerden een paar dagen in dit hotel... Het ligt pal aan het Gardameer, en je loopt zo het centrum van Saló in.. Heerlijk was het er! Een lekker zwembad, de keuken was goed, een riant ontbijt (buffet) de mensen waren erg vriendelijk, ook voor onze 6 jarige zoon... Wij hadden een suite, heerlijk luxe, we zijn niets, maar dan ook niets te kort gekomen.. Een zalig hotel voor een short-break.
Gereisd familie in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bellerive bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellerive in Salò, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellerive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellerive scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.