Hotel Fontanella

Hotel Fontanella

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fontanella bij :

1 review over Hotel Fontanella in het Nederlands

Joost en barbara, 24-8-2007

Afgelopen zomer hebben wij 5 nachten in hotel fontanella gezeten. Wij hebben hier een leuke tijd gehad! De ligging van het hotel is niet geweldig, omdat het ongeveer een kwartier lopen is naar het centrum en 20 minuten naar het meer. Wij hebben dan ook meteen een fiets gehuurd voor 8 euro per dag en het probleem was opgelost. De fietsverhuur zit vlakbij het hotel en is een aanrader. De kamer zag er goed en schoon uit en we hadden een balkon. Bij het hotel zit een restaurant waar je heerlijke pizza's en pasta's met korting kunt eten. Het personeel kan slecht engels, maar is erg vriendelijk!! De douche op de kamer was erg klein, maar wij hebben hier geen last van gehad. Voor jonge stelletjes is het een prima hotel! Riva zelf is ook erg mooi en gezellig. De zon verdwijnt om 17.00 uur achter de bergen, dat is wel jammer. Verder is het niet zo toeristisch als andere dorpjes aan het meer en kun je er heerlijk genieten!!
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fontanella in Riva del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fontanella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fontanella scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.