Hotel Enrica

Enrica

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Enrica bij:

1 review over Hotel Enrica

Ett bra hotell men inte toppen!

Charlotte Åstrand, 16-8-2010

Hotell Enrica i Riva del Garda ligger fint nere vid hamnen, ca 1,5 km utanför centrum. Vårt rum var litet med en liten balkong och liten tjock tv men det var OK för oss eftersom vi inte var där för att vara inne på rummet. Negativt var att det inte var någon aircondition eller kylskåp på rummet. Maten var också lite tråkig men eftersom det ingick trerättersmiddag varje kväll var det inte dyrt. Vi valde att äta ute någon kväll. Personalen väldigt trevlig och hjälpsam och pratade bra engelska. Massor med broschyrer i foajen på tips att göra och se. Mysigt läge och härlig pool.
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enrica in Riva del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enrica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Enrica scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.