2 reviews over Appartement Residence San Benedetto in het Nederlands

eenvoudig, maar geschikt appartement

mirjam, 11-3-2009

voordat we gingen in juli 2008 hadden de beoordeling gelezen van iemand anders, het beddegoed was vies enz. dat hebben we dus zelf meegenomen en we waren met de auto dus je was zo in het centrum. In het zwembad hebben we veel lol gehad, gespettert lawaai alles wat er zo bij hoort, we hebben 4 kids en soms kwamen vrienden ook bij ons in het zwembad met nog eens 5 pers. soms tot 22.00u. strand ± 800 mtr. neem dan wel surfschoentjes mee. Appartement, wel een kleine douche, verder wel redelijke slaapkm, 1 x 2persbed, 1x stapelbed, en in de kamer/keuken kon je van de bank een 2x 1pers bed maken. Keuken met oven, koelkast met kleine vriezer. Ruim balkon. Ik vond het schoon, mooi uitzicht hadden we vanaf 3 de verdieping over een gedeelte van Gardameer.

Sleutelhouder/Reisorg. je moet bericht geven hoe

laat de sleutelh. kan komen, hoe eerder je dit afspreekt, hoe eerder je aan de beurt bent en terugkunt naar huis.

Hij controleert of alles er is, loopt de kamers door enz.

Gereisd familie in juli 2008

sjan van de Loo, 6-8-2006

Het appartement was oud en vies te zijn.Op de badkamer hing een vreselijke lucht en de douchecabine was zo klein dat je of tegen de douchedeur of tegen de kraan stond, bukken om zeep op te rapen was er dus niet bij.Verder was er een zwembad bij waar niet in gespeeld, gespetterd of geroepen mocht worden, aangezien wij er met 3 kinderen waren was dit dus niet te doen.Zeer kindonvriendelijk dus. Op de site was alleen een foto van het zwembad zichtbaar maar niet de, in mijn ogen kindonvriendelijke regels.De gemiddelde leeftijd van de overige gasten lag zeker boven de 55 die daar schijnbaar voor hun rust waren en geen enkel geluid tolereerde zelfs niet overdag.Ook wij hadden handdoeken en lakens gehuurd die vies en oud waren.Klagen bij het reisagentschap was zeer gecompliceerd omdat dat ruim 1 uur lopen van het appartement vandaan was en we geen auto hadden.
    Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence San Benedetto in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence San Benedetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence San Benedetto scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.