Vakantiepark Residence Garda Resort

Residence Garda Resort
8,4

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Residence Garda Resort bij:

4 reviews over Vakantiepark Residence Garda Resort in het Nederlands

Prachtig park, topvakantie!

E. Oele, 11-1-2009
  • Onderkomen8

Wij waren hier met onze baby van 9 mnd. Het park is fantastisch ingericht met keurig verzorgde tuinen met kleurige bloemen overal. De appartementen heel sfeervol, allen verschillend. Ook binnen netjes ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. een leuk balkon met bbq. Bij de receptie bijzonder vriendelijke, mensen en service! Een toegewezen parkeerplaats voor de deur van het appartement, luxe!! Het zwembad was prachtig, niet overvol en zeer geschikt voor kinderen. grasvelden eromheen met veel olijfbomen voor de schaduw ipv parasollen.

Het enige wat wij daar misten was een horecagelegenheid voor een ijsje, drankje, broodje. (restaurant aan de andere kant van het park)Het eten in het restaurant was prima en er was vriendelijk personeel, ook geschikt voor kleine kinderen. Ook heerlijke pizza's af te halen!

Een nadeel vonden wij de vele(vaak luidruchtige) italiaanse families die elkaar allemaal kennen en feestjes bouwen!(vooral in weekenden)

Al met al een topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2007

Saskia Robinson, 31-10-2007

zeer mooi, goed verzorgd park met schitterende zwembaden. Altijd bedjes beschikbaar, missen alleen de parasols (wel enkele bomen). Heel rustig. Wij hadden een 2-kamer appartement, niet super groot, maar goed voor 4 personen. Alles aanwezig. Handdoeken en beddegoed kun je paar keer per week gaan wisselen, zijn ze heel makkelijk in. Meeste appartementen zijn prive bezit van italianen, die vaak alleen in het weekend daar zijn. Voor kinderen super inloopzwembaden, verder weinig vertier voor de kids. Ligt niet direct aan het Gardameer. Binnen 10 minuten met auto sta je in Peschiera en Sirmione. Hoogseizoen wel veel files. Wij gaan volgend jaar zeker terug! Aanrader voor mensen die van rust en een mooie accomodatie houden en toch snel bij de toeristische dorpjes willen zijn.
Gereisd familie in oktober 2007

edwin, 7-9-2007
  • Onderkomen8

Wij zijn hier in augustus 2007 voor 14 dagen geweest.

Het is een prachtig complex, met mooie, grote en vooral rustige zwembaden. Er is zelfs een zwembad met olympische afmetingen. Ligbedden perfect. Het park beschikt over een sport center met 4 tennisbanen, voetbalveld en beachvolleybal veld. Alles in perfecte staat.

Het appartement was voorzien van airco en had een balkon. Inrichting was goed, maar niet super. Anno 2007 zet je immers geen 38 cm. zwart/wit televisietje meer neer (met alleen Duits en Italiaanse zenders)!

Het merendeel van de bewoners van het complex zijn Italianen en Duitser die hier hun 2e woning hebben.

Wij (gezinnetje met 2 kids) waren de enige die geen Porsche 911 of een Ferrari hadden. Deze “rijkdom”heeft ook een nadeel….wij waren “passanten” die voor 14 dagen bleven en weer weggingen. Vooral de eerste dagen was wel even wennen aan het hautaine gedrag van sommige bewoners.

Gereisd familie in augustus 2007

Marcel van der Sluis, 16-9-2006

Heel mooi resort. Het enige nadeel is dat het eerste plaats op 4 kilometer ligt. Ook is er geen strand in de buurt. 3 zwembaden, tennisbanen, kleine supermarkt en een restaurant op het resort beschikbaar.
Gereisd familie in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Garda Resort in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Garda Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Residence Garda Resort scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.