Camping Cappuccini ****

8,2

97 reviews over Camping Cappuccini in het Nederlands

Heerlijke plek!!

Roos, 12-8-2017

Ruime plekken, sanitair wordt erg goed schoongehouden, rustig. Er is wel 6 avonden per week live muziek bij het restaurant aan het water wat goed te horen is(beetje afhankelijk van welke plek je hebt), maar dat is ook wel weer gezellig. Peschiera is een erg charmant, gezellig stadje en ligt op loopafstand van de camping.

Zwembad, bar en winkeltje allemaal keurig en voldoende. Meer heb je niet nodig.

Van het naastgelegen grote bella italia heb je geen last.

Heerlijke vakantie gehad op deze camping en is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie locatie

Ad, 8-8-2017

Niet zo n grote camping maar wel gezellig. Wel ontzettend veel Nederlanders en vaste gasten. Voor grote kinderen iets minder te doen. Je bent zo in t centrum van peschiera dus kwa ligging ideaal.
    Gereisd familie in augustus 2017

Mooie kleinschalige camping, leuk zwembad(je).

Faber, 31-7-2017

Hartelijke ontvangst, plekjes ruim voor Italiaanse begrippen.

Sanitair schoon en wordt goed bijgehouden.

Neem wel waterschoenen mee.

We hebben een leuke week gehad.

Gereisd familie in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Cappuccini**** bij :

Geweldige camping op een top locatie

Patty, 21-7-2017

Voor de 2de keer naar deze camping gegaan. Was weer heerlijk! 1 Sanitairgebouw is vernieuwd, erg mooi. Andere sanitair wat verouderd maar wel schoon.

Zwembad is heerlijk! Fijn klein campingwinkeltje met barretje.

Camping is in vergelijking met de andere campings rondom het Gardameer klein; hetgeen wij erg prettig vonden!

Vanaf de camping loop je zo naar het stadje toe waar je heerlijk Italiaans kan eten.

Iedere avond behalve zondag is er harde muziek tot 23:00 uur in het restaurantje dat onder/tegen de camping aan ligt.

Gereisd familie in juli 2017

Kleinschalig met centrale ligging

M. den Hartog, 20-9-2016

Prima camping. Sanitair is netjes en schoon, maar zoals al eerder aangegeven wel verouderd. Niet zo grootschalig als de meeste campings aan het Gardameer. Ideale ligging, over de boulevard sta je zo in Peschiera. Bij de receptie is een sleutel te verkrijgen van het hek, waardoor je zo het strand op kan lopen. Wij vonden het nog wel heel erg druk begin september. Zwembad is mooi aangelegd, maar het water zag er wel wat troebel uit.

Tip: huur een bootje, erg leuk een keer voor de afwisseling!

Gereisd met partner in september 2016

Fijn! Geen massale camping

Ellen, 14-9-2016

Vanuit Kroatië nog een paar dagen Italië. Het was hier nog prima toeven begin september! Lekker temperatuurtje. Hebben gezocht naar kleine rustige camping op internet en dan kom je snel hier terecht. Gardameer kent dan eigenlijk alleen veel grotere campings (en daar moet je dan van houden). Onze plek was direct achter de receptie/bar/terras/winkeltje. Daar hadden we geen last van wel van die grote airco... Sanitair netjes, maar toch echt verouderd. Jammer! Echt op loopafstand het meer, kiezelstrand en Il Forte Cappuccini, het restaurant naast de camping. Leuke plek, lekker eten en mooi uitzicht. Reserveer anders even een plek vooraan. Nog beter uitzicht.

Hebben rondje Gardameer gedaan, zelfs in september eigenlijk nog best druk. Niet zo onze beleving van Italië, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Gereisd met partner in september 2016

Leuke camping

Gerda, 11-9-2016

Wij vonden het een leuke camping. Leuk zwembad(je) fijne plaatsen om te kamperen. Douches, wc's en wasgelegenheid verouderd maar wel netjes. Speeltuin stelt erg weinig voor maar als je met een kindje tot 2 jaar bent, is het leuk genoeg. Personeel redelijk vriendelijk. Leuke omgeving. Vlakbij kleine boulevard en div eetgelegenheden. Leuke markt 1 keer per week. Het is mogelijk om langs de boulevard bijv een bootj te huren en je kan met een treintje door het dorpje heen rijden.

Aan te bevelen

Fam.Bons, 26-8-2016

Kleinschalig. Leuk zwembad. Mooi gelegen aan het Gardameer. Op loopafstand van pescheira centrum en treinstation. Lidl dichtbij. Staanplaatsen voldoende groot maar aflopend. 2 watertappunten voor 15 plaatsen aan de krappe kant maar te doen. Onze stroomkabel was tekort ivm de afstand tot de stroomkast. Gelukkig tijdelijk kunnen ruilen met ander gezin die dichterbij stonden. Sommige toiletten/douches zwaar verouderd, anderen weer modern. Campingwinkel goed voor een broodje, verder niet heel veel keus. Wat ons erg op/tegenviel was de keus in de restaurants in zowel pescheira zelf alsmede Lasize, Verona en Sirmione. In hoofdzaak alleen pizza en pasta. Erg druk gebied. Vooral merkbaar als je de bekende hierboven genoemde plaatsen bezoekt. TIP: ga zoals wij met boot, bus of trein, auto niet nodig. Fiets om na Lidl te gaan wel handig. Deze drukte/mierenhoop voor ons een reden om hier in het hoogseizoen niet meer terug te komen. Hier kan camping natuurlijk niks voor. 12 leuke dagen hier gehad.

Nooit 4 sterren?

Mini, 21-8-2016

Na 3 weken op een 5 sterren camping bij Venetië te zijn geweest, wilde we op de terugweg nog even bij het gardameer zijn. Gelijk naar de buurman bella italia gebeld om te reserveren, omdat we hier jaren kwamen en het een leuke nette camping is. Helaas was de camping vol en hadden we bij de buurman cappuchini geboekt.

Hoe is het mogelijk dat deze camping 4 sterren krijgt??...

De plekken zijn klein.

Stroomvoorziening zijn slecht geregeld.

Het sanitair is zwaar gedateerd en heel vies.

In de supermarkt is er bijna niks te koop als je even snel wat nodig heb.

Je moet de hele tijd een sleutel bij je hebben als je via het poortje naar buiten wilt.

Het zwembad is helemaal droevig als je andere 4 sterren of 5 sterren camping gewend ben.

Er zat zelfs overal aanslag op de randen van het zwembad.

De badmeester zat gewoon op de telefoon te spelen, tijdens de zwemuren.

Ben al op meerdere camping geweest, maar dit was net of je terug naar de prehistorie ging en dat voor 60 euro per nacht.

Intiem gezellig

Evelien smits, 17-8-2016

Heerlijke kleine intieme camping camping. Super gezellige sfeer. Als snel het ons kent ons gevoel. Mensen zijn aardig. Mijn hondjes waren welkom. Prima zwembad. Als je niet van het massale houd dan zit je hier goed. Dicht bij het dorpje. Vorig jaar 3 weken geweest en direct voor 2016 weer geboekt. Morgen weer vertrekken. De aankomende jaren wordt dit voorlopig onze camping. Wat goed is is goed en moet je niet veranderen:)

Alleen het strandje was niet zo schoon door het groen wat aangespoeld was. Het zou fijn zijn als dat opgeruimd zou worden. Maar we lieten de pret daardoor niet drukken.

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Cappuccini**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cappuccini in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cappuccini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cappuccini scoort een 8.22 uit 10 op basis van 117 reviews.