Camping Cappuccini ****

8,1

99 reviews over Camping Cappuccini in het Nederlands

Nooit meer een mobilehome

Anna, 11-10-2017

3 weken een mobilehome gehuurd op deze camping. De mobilehome was sterk gedateerd, vies (overal spinnewebben, plukken stof onder de bedden, schimmel in de douche), er ontbrak veel van de inventaris. Geen deksels op de pannen, geen wijnglazen, geen kurketrekker, geen aardappelschilmesje, geen snijplank etc.

Bedden liggen door, deurtjes van de keukenkastjes hangen scheef (ziet er armoedig uit). Wiebelige buitentafel, gescheurde parasol. Hele kleine koelkast waar je niet normaal je spullen voor een heel gezin in kwijt kan. Al met al een erg troosteloze aanblik. En ook totaal niet waar ze mee adverteren! Ze adverteren met een moderne nieuwe mobilehome... in onze rij stonden deze niet, misleiding noemen we dat.

Wifi alleen bij de receptie.

Verder was de camping wel fijn. Leuk zwembad, mooie ligging en kleinschalig. Maar een mobilehome zou ik hier niet meer huren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kampeerder, 25-8-2017

Voor het eerst naar het Gardameer. We hadden een schitterende plek. We keken vanaf onze plaats op het meer. 's Avonds genoten wij mee van de live muziek aan de strandbar. Het hekwerk aan het meer vonden wij super. Er kunnen vanaf het strand geen mensen van de omliggende campings op het het terrein. 's avonds reed er een bewaker in een electrisch karretje rond, deze man was altijd vriendelijk. Het zwembad was netjes. Er was altijd wel een ligbed beschikbaar. Van 1 tot 3 gaat het zwembad dicht. Wij vonden dat geen probleem. De omgeving is prachtig. Het barretje bij de ingang van de camping is leuk zitten en de prijzen zijn prima. Al met al een aanrader. Wij stonden met de caravan tegen Camping Bella Italia en daar hebben wij totaal geen last van gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke plek!!

Roos, 12-8-2017

Ruime plekken, sanitair wordt erg goed schoongehouden, rustig. Er is wel 6 avonden per week live muziek bij het restaurant aan het water wat goed te horen is(beetje afhankelijk van welke plek je hebt), maar dat is ook wel weer gezellig. Peschiera is een erg charmant, gezellig stadje en ligt op loopafstand van de camping.

Zwembad, bar en winkeltje allemaal keurig en voldoende. Meer heb je niet nodig.

Van het naastgelegen grote bella italia heb je geen last.

Heerlijke vakantie gehad op deze camping en is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie locatie

Ad, 8-8-2017

Niet zo n grote camping maar wel gezellig. Wel ontzettend veel Nederlanders en vaste gasten. Voor grote kinderen iets minder te doen. Je bent zo in t centrum van peschiera dus kwa ligging ideaal.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie kleinschalige camping, leuk zwembad(je).

Faber, 31-7-2017

Hartelijke ontvangst, plekjes ruim voor Italiaanse begrippen.

Sanitair schoon en wordt goed bijgehouden.

Neem wel waterschoenen mee.

We hebben een leuke week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping op een top locatie

Patty, 21-7-2017

Voor de 2de keer naar deze camping gegaan. Was weer heerlijk! 1 Sanitairgebouw is vernieuwd, erg mooi. Andere sanitair wat verouderd maar wel schoon.

Zwembad is heerlijk! Fijn klein campingwinkeltje met barretje.

Camping is in vergelijking met de andere campings rondom het Gardameer klein; hetgeen wij erg prettig vonden!

Vanaf de camping loop je zo naar het stadje toe waar je heerlijk Italiaans kan eten.

Iedere avond behalve zondag is er harde muziek tot 23:00 uur in het restaurantje dat onder/tegen de camping aan ligt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Kleinschalig met centrale ligging

M. den Hartog, 20-9-2016

Prima camping. Sanitair is netjes en schoon, maar zoals al eerder aangegeven wel verouderd. Niet zo grootschalig als de meeste campings aan het Gardameer. Ideale ligging, over de boulevard sta je zo in Peschiera. Bij de receptie is een sleutel te verkrijgen van het hek, waardoor je zo het strand op kan lopen. Wij vonden het nog wel heel erg druk begin september. Zwembad is mooi aangelegd, maar het water zag er wel wat troebel uit.

Tip: huur een bootje, erg leuk een keer voor de afwisseling!

Gereisd met partner in september 2016

Fijn! Geen massale camping

Ellen, 14-9-2016

Vanuit Kroatië nog een paar dagen Italië. Het was hier nog prima toeven begin september! Lekker temperatuurtje. Hebben gezocht naar kleine rustige camping op internet en dan kom je snel hier terecht. Gardameer kent dan eigenlijk alleen veel grotere campings (en daar moet je dan van houden). Onze plek was direct achter de receptie/bar/terras/winkeltje. Daar hadden we geen last van wel van die grote airco... Sanitair netjes, maar toch echt verouderd. Jammer! Echt op loopafstand het meer, kiezelstrand en Il Forte Cappuccini, het restaurant naast de camping. Leuke plek, lekker eten en mooi uitzicht. Reserveer anders even een plek vooraan. Nog beter uitzicht.

Hebben rondje Gardameer gedaan, zelfs in september eigenlijk nog best druk. Niet zo onze beleving van Italië, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Gereisd met partner in september 2016

Leuke camping

Gerda, 11-9-2016

Wij vonden het een leuke camping. Leuk zwembad(je) fijne plaatsen om te kamperen. Douches, wc's en wasgelegenheid verouderd maar wel netjes. Speeltuin stelt erg weinig voor maar als je met een kindje tot 2 jaar bent, is het leuk genoeg. Personeel redelijk vriendelijk. Leuke omgeving. Vlakbij kleine boulevard en div eetgelegenheden. Leuke markt 1 keer per week. Het is mogelijk om langs de boulevard bijv een bootj te huren en je kan met een treintje door het dorpje heen rijden.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Aan te bevelen

Fam.Bons, 26-8-2016

Kleinschalig. Leuk zwembad. Mooi gelegen aan het Gardameer. Op loopafstand van pescheira centrum en treinstation. Lidl dichtbij. Staanplaatsen voldoende groot maar aflopend. 2 watertappunten voor 15 plaatsen aan de krappe kant maar te doen. Onze stroomkabel was tekort ivm de afstand tot de stroomkast. Gelukkig tijdelijk kunnen ruilen met ander gezin die dichterbij stonden. Sommige toiletten/douches zwaar verouderd, anderen weer modern. Campingwinkel goed voor een broodje, verder niet heel veel keus. Wat ons erg op/tegenviel was de keus in de restaurants in zowel pescheira zelf alsmede Lasize, Verona en Sirmione. In hoofdzaak alleen pizza en pasta. Erg druk gebied. Vooral merkbaar als je de bekende hierboven genoemde plaatsen bezoekt. TIP: ga zoals wij met boot, bus of trein, auto niet nodig. Fiets om na Lidl te gaan wel handig. Deze drukte/mierenhoop voor ons een reden om hier in het hoogseizoen niet meer terug te komen. Hier kan camping natuurlijk niks voor. 12 leuke dagen hier gehad.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cappuccini bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cappuccini in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cappuccini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cappuccini scoort een 8.11 uit 10 op basis van 119 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: