Camping Campeggio Del Garda ****

Campeggio Del Garda
7,6

59 tips over Campeggio Del Garda

Yvonne, 21-5-2016
Pretpark Gardaland is erg leuk en in het voorseizoen mag je tussen 14 en 18 voor de helft van de prijs naar binnen. In het hoogseizoen is dat in de avonduren vanaf 18 uur.
Yvonne, 21-5-2016
40 PK bootje huren net buiten de camping bij de ingang. Superleuk en geen vergunning nodig
Alexander , 31-8-2015
Indien je naar Venetië of Milaan wilt gaan neem de STOP trein !!! voor 16 euro P.P hebben wij een retour ticket geboekt naar Milaan inclusief al het openbaar vervoer( Metro, Tram Bus ) in de stad Milaan. Even een dag van te voren halen i.v.m. drukte aan het loket te vermijden voor je vertrek en afstempelen op de dag dat je op reis gaat. kan dagen van te voren al gehaald worden de tickets. Wel even aangeven voor welke datum je wilt vertrekken

Alexander , 31-8-2015
Neem een campingstoel mee indien je naar het zwembad toegaat. Zoals overal veel handdoeken leggers. Zo zit je in elk geval comfortabel.
laurie_lindeboom, 14-8-2015

-Madonna kerk bezoeken in spiazzi,daarna route alsmaar volgen om bij liftjes uit te komen voor de monte baldo (ga je via achterzijde de monte baldo op:veel goedkoper en rustiger!)

-Verona bezoeken

-sealife:vooral op hete dagen ivm airco

-bootje huren

-bardolino markt op donderdag

-sirmione

-Venetië:let wel op,bij sommige parkeergarages moet je je autosleutel achterlaten op dashboard ivm evt brandgevaar (wrs om meer ruimte te creëeren) parkeergarage is wel beveiligd en erg duur (€30 voor 4 uur)

siejeabut, 10-8-2015
Wij hebben geboekt op een schaduw rijke plek. Zijn veel plekken voorzien van schaduw.

J & P, 6-7-2015
Het mooie kasteel in Sirmione en Verona zijn zeker een bezoekje waard. Ik zou wel vroeg in de ochtend gaan, ivm warmte en drukte.
Marcel Kaptein, 25-6-2015
Verona ! een absolute must see !!
Marcel Fennis, 3-10-2014
Wees gewaarschuwd voor de muggen en de airco is (in ons geval) 8 uur gratis, daarna tegen betaling van 1 euro per uur
Joseline ( Joos), 18-9-2014
zeer geschikt voor mensen met een lichte beperking, rolstoelgebruikers enz.

Onze bezoekers bekeken ook: