Camping Campeggio Del Garda ****

7,6

729 reviews over Camping Campeggio Del Garda in het Nederlands

Erg Vies en niet geschikt voor kinderen 12 +

Gast, 4-9-2017

Het sanitair is smerig en wordt slecht tot niet schoongemaakt, maandverband blijft 2 weken in een hoekje liggen.

Er wordt niet gecontroleerd op loslopende honden en dezen doen hun behoeften op de camping en dit wordt niet opgeruimd.

Er is geen vermaak voor kinderen van 12 +

De nachtwakers fietsen een rondje maar zeggen nergens iets van , dus snachts veel lawaai op de camping, er worden midden in de nacht nog autos op de camping toegelaten.

Erg veel lawaai.

Het restaurant is goed maar wel duur.

Het kampwinkeltje is erg klein stelt niets voor.

Het is wel een erg dure camping, zeker als je kijkt naar de campings in de buurt die veel en veel meer te bieden hebben en schoon zijn.

Prijs kwaliteit is zeer slecht.

De ligging van de camping is goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dubbel gevoel

Anoniem, 1-9-2017

Prima ontvangst door touroperator! Niets op aan te merken. Wij waren met 2 kleine kinderen (3 en 6), echt veel en te veelste veel geluidsoverlast. Animatie gaat te lang door en te hard. Beetje geluid prima, maar dit, nooit meer!! Mooie camping, goed restaurant, lekker zwembad. Maar slechte en korte nachten gehad. Jammer!

Leuke camping

Roy Janssen, 16-8-2017

Aankomst

Ontvangen door Hans, vriendelijk en behulpzaam. Personeel receptie camping is vriendelijk en behulpzaam.

Accommodatie

Wij hadden een Navajo tent, schoon en prima te doen met 2 volwassenen en drie kinderen (5, 8 en 10)

Ligging accommodatie

Wij zaten direct achter het restaurant en de supermarkt. Dag en nacht hadden we het geluid van de koeling en airco. Dit is wel iets om rekening mee te houden. Als je een tent mag kiezen, blijf hier dan een flink stuk uit de buurt! Wij zaten in tent nr. 15.

De kinderen hebben zich prima vermaakt. Het kinderbad heeft een leuke glijbaan, een badmuts is in dit bad niet verplicht. In dit bad mogen ook luchtbedden en andere opblaasbare items gebruikt worden.

Supermarkt

Na aankomst de noodzakelijke boodschappen gedaan, voldoende keuze.

Er liggen diverse supermarken in de directe omgeving. (Simply, Lidl, Familia)

Animatie

Een prima team, voldoende afwisseling. Na 23.00 is het op de camping een stuk rustiger.

Sanitair

Goed te doen, geen 4 sterren hotel ervaring. Vloeren worden goed gereinigd (afgespoten), wanden iets minder hadden wij het idee. Mag wel een renovatiebeurt gebruiken.

Restaurant

Het restaurant direct achter de receptie is goed te doen. Prijs / kwaliteit is prima.

Personeel is vriendelijk. Als extra voor de nederlanders staat er Friet (speciaal), Frikandel, Kaassoufflé, kroket op de kaart hahaha

Geluid op de camping

In veel reviews lees je dat er veel geluidsoverlast is. Overdag is er inderdaad veel geluid. Van de andere kant, het is geen boerencamping. Als je rust zoekt en niet met kinderen gaat is dit misschien niet de camping die je zoekt. Na 23.00 is het vrij rustig, je hoort alleen nog wat geluid van de nabijgelegen campings. Wij hebben dit niet als vervelend ervaren.

Dubbel gevoel

Fam Fijn, 15-8-2017

Met 2 kleine kinderen is het zoeken naar een plek bij het zwembad. Vooral het bad met de glijbanen is een wespennest! Plekken worden 's morgens vroeg al gereserveerd om vervolgens pas later in gebruik te nemen.Sanitair is ok! Wat wel echt irritant is, is dat we nu al elke avond live muziek hebben van de iets verderop gelegen bar! De muziek is gewoon luid en duidelijk te horen en dit gaat tot ver na kinderbedtijd door! Nou slapen onze kinderen gelukkig prima op de muziek maar helaas kan ik dat nu voor de zoveelste avond niet zeggen van een aanral buurkindertjes! Wees hier heel erg bewust van als je boekt, want het is echt elke avond feest!

Wat voor ons ook een dikke min is, is het feit dat je vanaf de camping moeilijk het meer kan betreden voor een duik in het meer. Er zijn een paar stenen treden naar beneden, maar verder zijn wij echt genoodzaakt om een strand verderop te zoeken met de auto! En dan missen wij toch wel een beetje de aflopende stranden zoals bij de zee...

Weer fantastisch

Koen, 3-8-2017

Zwembad simpel, maar goed. Animatie zorgt ook voor vermaak. Waterpolo voor volwassenen en voetbal, miniclub, volleybal enz.

Eten in restaurant was goed, prijs ook oke! wc gebouw was wat viezer als het jaar ervoor, maar niet smerig.

Gereisd met partner in juli 2017

Veel overlast geluid

Gertjan, 17-7-2017

Welkom in de hel

Dag en nacht herrie. Dag van gillende kinderen. avonds muziek .dronkenschap .wc is schijnen op een fuilens beld. Strand is geen plaats of je moet over steen rots . Blijf weg

Gereisd met partner in juli 2017

Geen topper, deze camping!

Kees Bakhuizen, 24-6-2017

Na jaren met de eigen tent op vakantie te zijn geweest, deze keer een lodgetent van touroperator gehuurd. Dit is prima bevallen, prachtige tent met veranda en loungebank. Ook de ontvangst en begeleiding door John en José van touroperator was gastvrij en prima geregeld. De tenten staan op ruime plaatsen, zeker voor Italiaanse begrippen en er is meer dan genoeg ruimte voor de auto naast de tent. Camping Del Garda is mooi gesitueerd aan het Gardameer en op loopafstand van het prachtige plaatsje Peschiera. Daarnaast een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving welke er legio zijn. Maaaaar deze camping is bepaald geen topper, het sanitair is behoudens één gebouw aan het begin van de camping sterk verouderd. Dit is geen probleem als het maar schoon is en dat is het dus niet. Bij de schoonmaak wordt alles drijfnat gespoten, trekker over de vloer en klaar weer. Deurkrukken, knop om door te trekken worden niet schoongemaakt en viezigheid op wanden en deuren die we aan het begin van de vakantie aantroffen, zaten er op onze laatste dag nog. Als je bijvoorbeeld het afwaswater weg gooide op de daarvoor bestemde plaats, kreeg je het gelijk weer over je voeten omdat de afvoer lek was. Deed je een kraan open spoot het water overal uit, behalve waar het uit moest komen. Uiteraard waren er ook wasbakken waar alles wel werkte, maar was dat niet het geval werd het niet hersteld. Waar wij stonden had je geen last van de animatie van de camping, maar wel van de buurcamping. Het meest vervelende was wel dat je 's nachts uit je slaap werd gehouden door grote groepen jongeren die zich verzamelden op het strandje en de steigers voor de camping. Ze verzamelden zich rond 23.00 uur en vermaakten zich daar tot 03.00 - 03.30 met drank en steeds luider geschreeuw. De camping deed hier niets aan omdat het strand openbaar terrein is en niet bij de camping hoorde. Ik ben me ervan bewust dat je niet voor je rust naar het Gardameer moet gaan, dat animatie erbij hoort en het mag van ons best rumoerig zijn, maar je mag toch verwachten dat het rond een uur of één 's nachts rustig is, nou dat is dus niet het geval. De camping zou zich wel iets meer mogen inspannen om wat aan deze nachtelijke geluidsoverlast te doen, ze hebben tenslotte ook een verantwoording naar hun gasten toe, die best een behoorlijk bedrag betalen voor een plaats of accommodatie. Kortom zeer tevreden over de huurtent, ontvangst en begeleiding door touroperator, maar absoluut niet over de camping. Dat is jammer want met een paar aanpassingen, zou het verblijf op Del Garda een stuk aangenamer zijn.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie camping direct aan het gardameer

Danielle Vinke, 21-6-2017

We zijn 10 dagen op deze camping geweest, mooie camping en zwembaden. 1 zwembad is tussen de middag dicht van 12.30-13.30 uur. We hadden via `touroperator 'Stacaravan "campeggio" 2 slk airco' gehuurd. Prima caravan, 2 slaapkamers waarvan 1 met een 2 persoonsbed en 1 met 2 bedden en een hoogslaper. Het 2 persoonsbed lag niet erg fijn, hard en dun matras, daarnaast ook weinig ruimte aan de zijkant van het bed. Douche en wc zitten apart in de caravan, de douche vond ik zelf niet heel prettig aangezien je de temperatuur zelf moest regelen met 2 knoppen..het was of heel heet of heel koud. Er zit een koelkast met een klein vriesvak in en er is een magnetron aanwezig (erg prettig met flesjes of potjes die opgewarmd moesten worden voor onze baby). Weinig glazen aanwezig, 5 stuks. Er waren 19 (!) borden aanwezig, niet echt in verhouding. We hebben een leuke vakantie gehad, alleen zullen de volgende keer kiezen voor een camping dichter bij een stadje, Peschierra was zo'n 20 minuten lopen. We hebben ook erg veel last gehad van muggen, ondanks de horren en de airco. 8 uur airco per dag zit bij de prijs inbegrepen, elk uur extra kost 1,00 euro. Als je de ene dag de airco maar 4 uur gebruikt wordt de overige 4 uur geen tegoed. Het restaurant is best prijzig, een cola kost bijvoorbeeld al 4,00 euro. Het eten was goed, aardige bediening. Geen ervaringen met de toilet en douche gebouwen aangezien we zelf een wc en douche hadden.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldige locatie aan het Gardameer!

Schlette, 18-4-2017

Leuke camping met een perfecte ligging aan het Gardameer en op loopafstand van Peschiera del Garda. Leuk om 's avonds naar toe te wandelen.

De camping zelf is groot maar niet zo massaal als Bella Italia. Voor kinderen van alle leeftijden erg leuk!

Gereisd met partner in augustus 2015

Ongeloof

Fam de Groot, 8-11-2016

Heel smerig sanitair is nooit schoon gemaakt , vanaf sochtends tot savonds laat harde muziek , weinig ruimte tussen de tenten . Het lijkt of alle andere reacties niet kloppen met de werkelijk , gewoon echt een onvoldoende ! Hoop dat deze review echt bij de mensen aankomt die hier over gaan !!!

Mij hier niet meer gezien !!

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Campeggio Del Garda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campeggio Del Garda in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campeggio Del Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campeggio Del Garda scoort een 7.57 uit 10 op basis van 748 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: