Camping Bergamini ***

Bergamini

41 reviews over Camping Bergamini in het Nederlands

Mee- en tegenvallers

Familie J, 15-8-2017

De camping is inderdaad kleinschaliger dan de meeste campings aan het Gardameer, evenzo de plekken... De sfeer is oké, maar de kampeerplekken zijn echt klein. Je staat over het algemeen tegen de rug van de caravan van je buurman aan te kijken.

Het sanitair was zelden schoon. Douches vonden wij niet prettig. Straal zo wijd dat het een regenbui lijkt, was dan je lange haar maar is...

Zwembad ging pas om 10:30 open, ondanks de temperaturen van boven de 40 graden en om 18:30 alweer dicht.

Het strandje bij het meer was prima, je kon de drukte opzoeken bij de verhuur of verderop wat rustiger zitten, het meer was ontzettend troebel, de bodem zompig en modderig.

De Lidl is op loopafstand (900 m), elke morgen verse (bruine) broodjes! Als je richting Peschiera loopt zit er op 300 meter van de camping een super hip en leuk restaurant waar je ook sups kunt huren. Aanrader!

Wij hebben enorme hagelbuien mee gemaakt in Bardolino, een stormband en wat materiaal voor bescherming van je auto kan geen kwaad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie rustige camping zonder poespas.

C. Van Vliet, 7-8-2017

Bergamini is bij uitstek een heerlijke plek om tot rust te komen. Een prachtige ligging aan het gardameer. Je loopt een klein stukje naar beneden en komt bij een grof kiezelstrand waar je ligbedjes en een parasol tegen betaling kan huren. Vergeet geen surf / waterschoenen. Ze verhuren waterfietsen met een glijbaan (10 € voor 1 uur). Zijn 2 badmeesters. De een is wat toegankelijker dan de andere. Zoals met opblaasbanden. Badmuts hoeft niet en een short is toegestaan! Temperatuur van het water is afhankelijk van het weer.Restaurant is eenvoudig qua kaart maar heerlijk!Tot 18:00u kan je bestellen. Supermarkt is klein. Afbakbroodjes in de ochtend.Er zit een speeltuintje.Het sanitair werd elke ochtend grondig schoongemaakt.Op 100 meter afstand van de camping kun je je eigen boot te water laten. Vlakbij een pinautomaat en de Lidl ligt op zo'n 3 autominuten van de camping.Stormband is aan te raden, voor onweersbuien.Plekken zijn schaduwrijk.Auto mag bij je plek.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne kleinschalige camping

IL, 1-7-2017

Plekken variëren. Wij hadden tijdens de reservering aangegeven dat we met vouwwagen, voortent en luifel kwamen en toen hadden ze ook een grote plek voor ons gereserveerd. Sanitair is keurig en schoon. Ook aparte ruimte voor baby's en voor kindere met toilet/douche. Zwembad is goed en wordt ook dagelijks schoongemaakt. Het is niet verwarmd en dat is na een paar koelere dagen wel fris. WiFi zone is tov 2014 flink uitgebreid. Leuk speeltuintje voor de kinderen en ook staan er fietsjes/stepjes om mee te spelen. Restaurant stelt weinig voor, keuken sluit al om 18.00 uur. Leuk terras voor een drankje en een ijsje. Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Op een avond was er waterslang gezien die onze tent in kroop. Drie mannen aan het zoeken en omdat ze de slang niet konden vinden werd ons aangeboden gratis een nacht in een mobile home te slapen. De volgende dag hebben ze nogmaals gezocht en middel gespoten om eventueel de slang te verdrijven. Wij komen graag weer terug!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bergamini bij:

begrip familiecamping is niet oke

Dhr. Burgerjon, 23-9-2016

Het was de 1ste week prima, maar de 2de week kregen we 12 Italiaanse jongeren naast ons. Dit was vreselijk. Veel herrie, gitaargetokkel, veel drank, erg jammer.

We gingen geregeld uit eten omdat we er gek van werden. de plekken zijn niet omrand met struiken, dus privacy is er niet. Was erg jammer, en ze deden er niets mee!

Gereisd met partner in augustus 2016

Supercamping

De hezerkes, 4-8-2016

Wij verbleven 10 dagen op deze camping en waren supercontent over alles,prima plek,mooi zwembad en lekker warm,toiletten en douches zeer proper en mooi ,personeel vriendelijk en behulpzaam ,kortom voor ons was altijd alles prima in orde ,ook de ligging is ideaal ,zeker voor herhaling vatbaar en aan iedereen aan te bevelen,voor de uitbaters van de camping een dikke pluim op u hoed ,toppie!!!!!!!!!!
    Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige kleinschalige camping!

Diana, 3-8-2016

Super camping, niet groot dus overzichtelijk en gemoedelijk. Accomodaties en toiletgebouw in zeer goede condities

Heerlijk zwembad met gezellig terras en mini market.

Direct aan het prachtige Gardameer met mooie omliggende dorpjes.

Het was voor de eerste en zeker niet de laatste keer dat wij hier vakantie vieren:-)

Wij komen hier zeker weer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Sandra M, 5-9-2015

Gaan al jaren met familie en inmiddels grotere kinderen naar deze rustige familiecamping. Kinderen (16 tot 24) vinden het er ook nog steeds leuk. 20 minuutjes lopen en je bent in het gezellige centrum met winkeltjes, terrasjes en restaurantjes. Personeel is hartelijk en behulpzaam.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
    Famiglia Beltrami Gregori, Socio, 18-4-2016

Dear Sandra,

thank you for your comment. We’re proud to have as guest a family like yours, who admires our camping since years and who saw it changing, better and better. We wait for you again, like always.

A big tender hug to all of you!

Home goming

Pepe, 27-7-2015

Als kind kom ik op Bergamini. Later met mijn zoon Damiano. Het is een perfecte camping en inmiddels over is gegaan naar de derde generatie. Mijn zoon wil nooit meer anders is inmiddels 19 jaar en een jaar zonder Bergamini is geen vakantie. Prima sanitair en een prachtige locatie. Fijn personeel en zo gastvrij. Vanuit de bar een view over het meer een schilderij. Ti voglio bene! Grazie Giovanna Rita Giovanno en Giofranco the firth generation,
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Zeer mooie camping

Wim van Ee, 16-7-2015

Camping met ruime plaatsen voor Italiaanse begrippen, Veel schaduw, ideaal ( kiezel) strand en meer op loopafstand. Leuk restaurant met een soort zit/sta gedeelte onder de druiven. Vanuit het zwembad kijk je uit over het Gardameer. Logistiek: Pinautomaat 150m1. Grote supermarkt 500m1. Bakker 200M1 Echt ideaal. Ligging:Wandelpromenade met restaurants langs het meer . Peschiera 2 Km neem je fiets mee. Maar echt mooi fietsen kun je er niet. Peschiera is een erg drukke (doorgaande route plaats) Wel leuk om er rond te lopen en te eten. Mooie rustige vakantie is Bergamini erg goed. Sanitair is top een dikke 10.
    Gereisd met partner in juni 2015
    Famiglia Beltrami Gregori, Socio, 18-4-2016

Dear Wim van Ee,

thank you for your time spent describing our Camping. We’re glad to hear that your holiday were like you were looking for and that you wanted to share some important details about us like the proximity to the centre of Peschiera and the cleaning of our toilet buildings.

Hope to meet you again!

Dit nooit meer!

Marisa, 24-1-2015

Om te beginnen kwamen wij aan om 7u 's morgens (na een reis van 12u) en werden wij direct al niet vriendelijk begroet maar werden wij al gewezen op het feit dat we nog niet konden inchecken. We mochten ook nog niet gebruik maken van het sanitair! Wat wel eens handig is na zo een lange rit!

We mochten zelf onze plaats kiezen (veel plaats was er niet vrij) we konden kiezen uit een plekje dichter bij het water maar daar stonk het naar hondenplas? en lag het er zeer vuil bij. Dan maar het andere plekje helemaal bovenaan de camping. Laat ons zeggen dat bij het eerste zware onweer (dat een volledige dag duurde) we zeer blij waren dat we dat plekje hadden gekregen.De camping ligt namelijk schuin waardoor onderaan de camping veel mensen met hun voeten in het water stonden en er veel plassen waren.Die vulden ze dan maar met stenen. De camping is zeer klein de snackbar ziet er niet aantrekkelijk uit zo ook het zwembad niet! De douches vielen nog mee maar ons zien ze daar niet meer!

Gereisd met partner in juli 2014
    Family Beltrami Gregori, Socio, 13-2-2015

Dear Marisa,

Thanks for giving us the opportunity to reply.

We are sorry to know that, due to an exceptional event, mostly not caused from us, your holiday has not been satisfying.

As many know, the first half of the summer 2014 has passed between frequent atmospheric instability and downpours, even disastrous to the Northern Italy and rare sunny days. Our Staff intervened promptly to solve the problems created by the rain on the pitches. We are sorry you did not appreciate this.

We are stumped by reading about what happened upon your arrival at the campsite. All the guests are welcome in anytime and we provide them with the best conditions, waiting for the pitch to be free. We never deny the use of our services, at any time of the day or night.

We appreciate your compliments to our new toilets but it is clear that our campsite was not the righty choice for your needs. We hope, however, that you will again spend your holidays on the Garda Lake!

Best regards,

Family Beltrami Gregori

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bergamini bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bergamini in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bergamini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bergamini scoort een 8 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: