Aparthotel Bella Italia ****

Bella Italia
7,2

7 reviews over Aparthotel Bella Italia in het Nederlands

Hele mooie,nette en schone kamer

Danny, 23-9-2017

Hele nette bediening, spreken goed Engels en nemen alle tijd voor bij vraag en uitleg.
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer!!!!

Nancy, 22-8-2017

Het enige positieve aan deze camping is de locatie, want die is super. Voor de rest zou ik er nooit meer heen gaan. We hadden een bungalow geboekt voor eur 1400,00 per week. De bungalow, lees bunker, was zeer gedateerd. De bedden waren gammel, de douchebak was stuk, de (bed) bank was gammel en doorgezakt waar je echt niet op kon slapen, zeker niet met 2 personen zoals je de bungalow boekt. Voor de buitendeur was een insecten nest die ze met een rubberen mat afgedekt hadden. Dat weerheild de insecten overigens niet. Naar meerder malen klagen konden we 2 dagen voor vetrek naar een gerenoveerde bungalow, die overigens dezelfde prijs had als de bunker.

De camping zelf is te massaal en de hygiene laat ook te wensen over. De zwembaden zijn overvol en voor jonge tieners is er ook niet veel te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige ligging maar deze camping nooit meer!!!

Fam. Kennis, 2-8-2017

Geweest in juli 2017

Campig is groot, heel groot en dit heeft voor en nadelen. Alles is te krijgen en als je je dat niet zou willen zou je de camping niet af hoeven.

Supermarkt is in de ochtend druk met brood halen, maar dat is vaak zo. Iedereen komt op hetzelfde tijdstip. Compleet assortiment (meer dan)

Wij hadden een bungalow, deze stond voor aan de camping. Gelukkig want de bungalows bij het zwembad hebben totaal geen privacy en je zit echt de hele dag in de herrie. Dit was prima. Airco inclusief, altijd warm water. Alleen het stucwerk zit erg los en brokkelt de hele dag door af. Ruime tuin om de bungalow, incl ligbedden.

Om 09.00 uur gaat het zwembad open maar iets na 8 uur staan de eerste mensen al in de rij om een stoel te bemachtigen. Om iets voor negenen, als wij brood ginegen halen stond er bij elke ingang van het zwembad hele rijen om maar een plekje te hebben. Echt verschrikkelijk!!! En dan handdoek neerleggen voor 5 personen terwijl er op dat moment nog maar 1 is. Badmeesteres halen wel weg, maar als je er om vraagt. Zij gaan ook de evt discussie voor je aan.

Na 16.00 uur is er pas weer plek. Maar dan nog zit je op 1 cm afstand van iemand. Dit zwembad zou nog een voetbalveld aan ligbedjes moeten hebben en dan nog kan je t niet kwijt.

Ligging van de camping is TOP.

Plaatsjes in de buurt zijn leuk en gezellig.

Diverse restaurants, maar wij gingen buiten de camping eten.

Sanitair wat ik heb gezien was echt schoon.

Bij de bungalows was alles zeer netjes en verzorgd. Prachtige bloemen en alles wordt netjes bijgehouden daar.

Vuurwerk is prachtig.

Mini disco elke avond precies hetzelfde.

Receptionisten zijn vriendelijk en spreken goed engels.

Security aanwezig

Bootje huren is leuk, wees wel op tijd, vaak is het al dgn vantevoren volgeboekt. Via de stand op de camping is duur.

Aan het meer, is het rustiger en is het heerlijk. Niet hutje/ mutje zoals bij t zwembad.

Via touroperater kregen we kaartjes voor Caneva Aquapark (of Movieland, maar wij kozen aquapark) Erg leuk en dicht in de buurt.

De markt van Lazise is erg leuk, wel wat drukker.

Kortom; wij hebben een superleuke vakantie gehad maar de zwembadmentaliteit is erg jammer. Nog nooit zo meegemaakt en ook de reden dat ik niet meer terug zal gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

voor herhaling vatbaar

thea, 29-6-2017

zeer goede camping. Goede zwemgelegenheid. Goede accommodaties
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke Camping. Goede voorzieningen

Kees Voorbogt, 1-10-2015

Dat was top. Goede caravans goed en het sanitair is erg schoon.
Gereisd met partner in oktober 2013

voor herhaling vatbaar

Smet, 10-7-2014

Mooi hotel vlak bij het meer. Je kan alle faciliteiten van de aangrenzende gelijknamige camping gebruiken. Betaalbare restaurants met lekker eten op het domein zelf. Ruime kamers, mochten wel een iets betere geluidsisolatie hebben.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Groot, druk, maar wel gezellig

jbs, 22-6-2013

Mooie grote camping, wel alles goed geregeld.Vaker hier geweest nu met eigen caravan.Altijd veel plezier beleefd zou hier alleen nooit in het hoogzeizoen willen zitten..Gezellige restaurantjes in alle groottes.De bakker in de supermarkt is wel een probleempje alleen als je stokbrood nodig hebt kun je zo doorlopen (TIP!!),maar dat heb je naar een paar dagen ook wle gehad.Ik had een bakkerijtje gevonden net buiten de camping ( even met de fiets..)Zwembad is mooi en verzorgd, echter zoals bij veel campings en hotels zijn de bedjes al om 8 uur vol met badhandoeken, doen ze helaas niets aan,jammer... Op loopafstand tot het dorpje Peschiera met vele mooie terrasjes en restaurants, keigezellig en nostalgisch.Als je naar de markt van Lazise wil gaan, pak dan gewoon de boot in de haven van Peschiera;kost een paar euro extra, maar je staat niet in de file.Verder weinig aan te merken op de camping, enig minpuntje is misschien de afstand tot sommige accomodaties en heftig druk op de minidoisco
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bella Italia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bella Italia scoort een 7.24 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: