Appartement Residence Le Corti del Lago ****

8,1

79 reviews over Appartement Residence Le Corti del Lago in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Jory, 23-8-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Appartement was netjes en schoon. Voldoende ruimte voor ons vieren. Genoeg privacy op het terras door de aanwezige schutting en heg. Zeer vriendelijk te woord gestaan bij de receptie. Zwembad was netjes en werd uitstekend bijgehouden. Het elektrisch kookplaatje in de keuken is wat aan de kleine kant waardoor het af en toe behelpen is. Dichtstbijzijnde supermarkt ligt op ongeveer 3km. Hierdoor wel een auto nodig voor de boodschappen. In Padenghe is weinig te beleven. Het kasteel boven op de heuvel is wel een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel goed

Nettie, 5-5-2017

Mooie ligging dichtbij het meer toen wij er waren te koud voor zwembad maar zag er goed uit. Broodjesservice top. Wifi goed misschien toch een kleine gelegenheid voor een hapje/drankje op het park? Een auto is wel nodig. Schoon appartement goede bedden. Waar voor je geld
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Verzorgd park, weinig privacy

Irene, 12-8-2016

Mooi verzorgd park, kleinschalig. Zwembad ligt mooi aan het Gardameer. Appartementen vrij klein en allemaal erg dicht op elkaar. De meeste appartementen hebben een redelijk stuk tuin met enige privacy. Wij hadden misschien wat pech met een appartement in de hoek, zeer klein stukje tuin en aan beide kanten keek je voortdurend de buren aan. Appartementen 48/49/50 zitten precies in de hoek. Dus zeer weinig privacy. Mensen bij de receptie niet echt vriendelijk maar toch vlot geholpen. Broodjesservice is fijn! Wifi zeer wisselend, soms prima maar vaak ook zeer slecht. In de omgeving gezellige plaatsen, wel overal de auto voor nodig. Desenzano erg leuke plaats in de omgeving. Italie is gewoon mooi land!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Danny, 23-4-2016

De ligging is perfect. Prachtig uitzicht op het meer en de bergen. Je hebt wel een wagen nodig om boodschappen te doen en uitstappen te maken. Onthaal is prima, de huisjes zijn net, het keukentje eenvoudig maar je hebt alles wat je nodig hebt voor een vakantieverblijf. Er is nieuwe wifi geïnstalleerd , nog wel betalend, maar 15 € voor 14 dagen is niet echt onoverkomelijk vind ik, je bent tenslotte op vakantie.

Dit was ons 4de verblijf in Le Corti del Lago en we gaan nog zeker terug!

Gereisd met partner in april 2016

Twijfelachtig

Chiel63, 10-8-2015

Wij boekten een paar weken voor vertrek dus erg veel mogelijkheden waren er niet. Dat we niet de ruimte hadden die we graag wilden hebben wisten we dus. Korte samevatting: ik boek hier niet meer. Een van de selectie criteria was WiFi. Dit werd, betaald, aangeboden. Dan ga je er vanuit dat het goed is. Nee dus..... In het appartement en op het terras geen bereik. Bij het zwembad een beetje maar ga geen nieuws-/informatiesites laden want dat duurt eeuwen. Het (gratis) WiFi van de buren was voldoende om in de slaapkamer whatsapp berichten te kunnen versturen. ls je betaalde WiFi hebt, zorg dat tenminste dat het werkt. De twee kooplaatjes deden het niet. Als je er een aanzette vlogen alle stoppen eruit. Ook de Airco werkte niet. PAs na herhaald aandringen werd het woensdag gerepareerd. Tot die tijd verplicht ergens eten. Geen excuses, geen compensatie. Slechte service dus. We hebben het er een week volgehouden. Wel fijn aan het meer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke vakantie bij Le Corti del Lago

Mijneke, 4-8-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad op het park. Ligging is prachtig aan het Gardameer en park zelf is autovrij. Het fijne zwembad ligt direkt aan het meer en op een paar meter van de appartementen. Ook de appartementen liggen heel mooi geschakeld met een eigen veranda en grasveldje omgeven door hagen, waardoor je veel privacy hebt. En je hoeft niet in alle vroegte je handdoekje te gaan leggen. Je huurt de ligstoelen met lekkere kussens en deze staan iedere dag voor je klaar. Bestelde broodjes worden aan de deur geleverd, ook zo'n luxe. Wij gingen voor de 2e keer en gaan vooral voor de ligging en de rust.
Gereisd met partner in juni 2015

Goedeplek

Henk, 12-6-2015

Een appartement met alles erop en eraan
Gereisd met partner in mei 2015

Fijne overzichtelijk park

niconline74, 7-6-2015

In mei hier een week verbleven.

Erg goede prijs/ kwaliteits verhouding.

Broodjes service op het park. Veel privacy.

Ruim huisje.

Gereisd met partner in mei 2015

Prachtige plek en schitterend huisje nr. 88-89

Daniëlla, 20-12-2014

We hadden bewust voor het grote (dure) hoek appartement gekozen. Helemaal top. Grote woonkamer, 2 grote badkamers, 2 grote slaapkamers, hele grote tuin en schitterend uitzicht. De privé ligbedden huren is heel handig. Broodjes service heel gemakkelijk. Desenzano is heel leuk en gezellig om te eten. We hebben veel gezien maar helaas heel veel slecht weer, bliksem ingeslagen in park. Ook de dagtocht naar Venetië is helemaal verregend. Alleen op de Rialto brug is ook speciaal. Le Corti is super maar door het slechte weer is ons Italiaans avontuur niet zo geworden dan wat we gehoopt hadden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Ideaal voor een rustige vakantie

Kathleen, 17-9-2014

Eenvoudige huisjes maar toch vind je alles wat je nodig hebt. Zeer leuk gelegen, vlak aan het meer. In Padenghe zelf is er niet veel te beleven maar Desenzano ligt vlakbij dus aan restaurantjes geen gebrek! Het domein is heel rustig en biedt, naast een zwembad en het meer, verder geen faciliteiten (vb geen bar waar je iets kan gaan drinken), hierdoor vind je er vooral oudere mensen of gezinnen met jonge kindjes (prive-tuin aan het huis is handig met babytjes) Nadeel is: slechte wifi-verbinding, en ook aan de receptie zijn ze niet altijd even vriendelijk. Voor ons was het de 2e keer in Le Corte del Lago en we zouden zeker overwegen om nog eens terug te gaan!
Gereisd met jonge kinderen in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Le Corti del Lago bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Le Corti del Lago in Padenghe sul Garda , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Le Corti del Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Le Corti del Lago scoort een 8.09 uit 10 op basis van 84 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: