Camping La Ca' ***

Camping La Ca' ***
7,8

5 tips over Camping La Ca'

ikbencindy74, 14-4-2015
Zorg dat je extra contanten bij je hebt als je gaat afrekenen, pinnen kan niet !!! want toen we op de laatste dag moesten afrekenen toen bleek dat we bovenop het afgesproken bedrag 150 euro extra moesten betalen voor de koelkasthuur die volgens hem niet was meegerekend. We lieten de originele mail zien waarin duidelijk een totaalbedrag incl. de huur van de koelkast stond maar dat hielp niet !! Dus moesten we extra geld pinnen in het volgende dorp en betalen of anders konden we niet vertrekken !
Angel, 25-9-2014
Als je op tijd bent, kun je een mooie campingplaats boeken met uitzicht op het Gardameer. Sta je vooraan, loop je bijna gelijk het meer in. Plaatsen in de omgeving om te bezoeken, Sirmione, Peschiera, Lazise, Riva. Ook zijn wij een dag het meer helemaal rond gereden, de moeite waard!
Robster, 27-11-2013
je kan een plek vooraf reserveren, kijk op de overzichtelijke website welke plekken schaduw geven. kom niet op de bonnefooi, dan sta je inderdaad op een plek met geluid naast het restaurant. Eigenaar is uiterst vriendelijk, mits je hem ook vriendelijk en met respect behandeld.

Giselle, 14-1-2013

Een dag naar Verona en Venetië zijn goed te doen vanaf de camping.

Een wandeling over de boulevard naar Le Brede is zeker aan te raden.

Heb je een roeiboot of kano? Neem die dan maar mee !!!

Niet bijbetalen voor een bagage aanhanger! Enkele andere campings aan het Gardameer vragen wel geld voor een aanhanger op je kampeerplek.

De camping wordt in augustus bevolkt door vele andere Europese nationaliteiten. Wij gaan dit jaar weer terug !!!

Engel49, 25-6-2012
Als erg warm is zorg dat je een plekje onder de bomen krijgt ...