Camping La Ca' ***

7,6

29 reviews over Camping La Ca' in het Nederlands

Nooit meer

Tokkie82, 11-9-2017

De eigenaar was zowel in de avond als de ochtend zeer chagrijnig en ongeïnteresseerd. We voelden ons daarom totaal niet welkom en zijn de dag erna verder gegaan. De plaatsen zijn klein en het is lastig om je auto te parkeren. De camping ligt pal naast een doorgaande weg dus als je hogerop staat hoor je de hele nacht auto's. Bij onze plek was de eerste elektra aansluiting 3 plaatsen verder. Dus 20 meter kabel was niet lang genoeg. Het sanitair was gedateerd maar wel schoon. De pizza is overigens wel heel erg lekker!
Gereisd met partner in september 2017

Lekker aan het Gardameer!

Jacqueline, 4-8-2017

Leuke camping aan het Gardameer! Er zijn veel plekken met prachtig uitzicht. Het is een stijle camping, ik heb vol bewondering gekeken hoe mensen hun camper of caravan naar beneden of boven kregen. Bij het zwembad moet je een badmuts dragen, deze kan je voor 2,- kopen bij de receptie. Je kan direct aan het Gardameer liggen op grote kiezels, waterschoenen zijn wel een echte aanrader. Lopend kan je langs het meer naar Moniga del Garda lopen in 20 minuten.

Sanitair was voldoende, ruime douches. De wc's zijn altijd in combinatie met een wastafel. Ook was er een mogelijkheid tot prive sanitair. Gratis wifi voor 1 apparaat deed het uitstekend. Wat wel uit het jaar krent was dat je bij vertrek alleen contant kan betalen..

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke, rustige camping !

Willy, 9-10-2016

Wij waren hier in september, niet op alle plaatsen mooi uitzicht op Gardameer door de bomen die behoorlijk groot gegroeid zijn.

Prachtig wandelpad langs Gardameer met leuke terrasjes en.....betaalbaar.

Ontvangst was prettig, aardig personeel. Ook het restaurant was goed eten en vriendelijk personeel.

De wifi was een stuk verbeterd bij vorig jaar vergeleken. Je krijgt een code gratis voor 1 apparaat.

Het strand is heerlijk rustig, mooie plekjes. Fietsen naar Desenzano met een gezellige markt (op dinsdag) en terrasjes is goed te doen.

Bij weggaan agaveplant van de eigenaar gekregen.

Heerlijk zwembad ook !!

Gereisd met partner in september 2016

verzorgd/rustige camping

Marianne, 24-7-2016

+ mooie, verzorgde beplanting op camping (ook tussen/bij de plekken)

+ Mooi zwembad / mooi aangelegd, met uitzicht op garda meer

+ Groot sanitair gebouw / warme douches.

+ Rustige camping, in periode waar wij hier waren, geen animatie!

+ Op bijna alle plekken uitzicht op het garda meer.

+ Prima restaurant, vriendelijke bediening, deden echt moeite om tot een praatje te komen

+ eigenaar vriendelijk , hielp waar hij kon, met advies ed.

+ service van camping: caravan wordt van de plaats gehaald bij vertrek!! Dus een prachtige plek aan het water kan je met een gerust hart nemen!!

+ gratis Wifi. voor 1 aparaat. de code geldt voor 1 week. (wij hadden geen wifi problemen)

- sanitair zou iets vaker/beter schoongemaakt mogen worden.

- steile helling, voor mensen met problemen met lopen kan dit probleem geven

- waterpunt op elke plek niet aanwezig.

Prachtige camping... Fabricio e Allesandro , grazia mille!!

Bij weggaan, een prachtige agave plant gekregen.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig

W.Bos, 30-9-2015

Heb je WiFi nodig dan is dit geen goeie camping. Verder erg mooi, sanitair wat verouderd, vriendelijke ontvangst. Wij hebben het hier naar onze zin gehad.
Gereisd met partner in september 2015

prachtige camping

roel, 23-9-2015

zijn net terug van 15 dagen verblijf op deze camping. stonden direct aan het meer, wat een prachtig uitzicht! met Acsi kaart voor 14 euro per nacht. heerlijk gegeten in het restaurant bij flavio. sanitair was super schoon. ondanks dat het september was, camping helemaal vol. helaas geen italianen te bekennen, alleen duitsers en een paar nederlanders, maar dat heb je in september. super mooie begroeing op de camping, een waar paradijs. bij afrekenen van de eigenaar een pen, t-shirt van de camping en een agave-plant gekregen. we komen hier zeker terug! roel en lisette
Gereisd met partner in september 2015

perfecte locatie

Pierre en Carola Bourgeois, 18-8-2015

Normaal geven wij geen beoordelingen, maar wat we nu over "La Ca" lezen gaat ons echt te ver.

Misschien doordat het vroeg in het seizoen was, maar onze ervaringen waren hier heel anders.

Fabrizio, de eigenaar, was niets te veel. Natuurlijk was de Wi-Fi niet super en zal deze ongetwijfeld bij drukte helemaal niet werken, hij was wel gratis. Zijn zoon hielp ons met installeren hier van en iedere andere vraag van ons werd ook naar behoren beantwoord.

Bij ons vertrek brengt Fabrizio onze caravan tot aan de hoofdweg en wil hiervoor geen vergoeding hebben.

Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met partner in mei 2015

Mooie plek maar de eigenaar...

P, 15-7-2015

Mooie camping. Mooie plekken maar niet heel groot.

De eigenaar en zijn staff zijn zeer onvriendelijk. Ze laten je niet uitpraten en vooral de eigenaar is nogal eigenwijs. De eigenaar heeft zo zijn eigen filosofie en houdt daar iets te standvastig aan vast. Wifi werkt bijna nooit. Ook word je heel goed in de gaten gehouden door de vele camera's op de camping. Vond ik zelf niet fijn.

Het uitzicht daarentegen is fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie camping aan het gardameer

M vd boer, 16-6-2015

leuke camping met plaatsen aan het gardameer. Ook hoger gelegen plaatsen met mooi uitzicht op het meer.

Eigenaar en personeel erg vriendelijk. Negatieve verhalen hier eerder over de eigenaar herkennen wij ons totaal niet in. Geen gezellige horeca dicht in de buurt van de camping. Wel een goed restaurant op de camping en een grote supermarkt dichtbij.

Gereisd met partner in juni 2015

Domper op een leuke vakantie, dus nooit weer !

ikbencindy74, 14-4-2015

Bij het boeken van deze camping waren we bij voorbaat al gewaarschuwd voor de eigenaar van deze camping dmv recensies op deze site, het bleek een hork van een vent te zijn maar op zich ging alles goed, zolang je je maar aan zijn regeltjes houd !!

(zie onze ervaring bij de Tip !!)

We hadden voor 2 weken geboekt en we konden ook een koelkast huren tijdens ons verblijf wat natuurlijk super makkelijk is.

Die deed het de 1e dag al niet maar de volgende dag kregen we gelukkig een andere die supergoed werkte in onze warme tent !

Douches werden regelmatig schoon gemaakt, defecten werden vrij snel verholpen, het eten in het restaurant op de camping was heerlijk, daar kun je ook brood etc bestellen voor de volgende morgen. Ook het (kiezel) strand viel ons erg mee, we hadden gelukkig waterschoenen meegenomen, is wel een must !

1x per week was er een disco maar we zaten niet zo dicht bij de receptie dus de geluidsoverlast hiervan viel erg mee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ca' in Padenghe sul Garda , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ca' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Ca' scoort een 7.6 uit 10 op basis van 37 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: