Camping dei Tigli

dei Tigli

1 review over Camping dei Tigli in het Nederlands

Leuk voor één nacht

Lex, 2-7-2014

Vrij kleine camping aan het Gardameer, de eerste die je tegenkomt als je vanuit Desenzano naar het Gardameer rijdt. Vrijwel alle plaatsen worden ingenomen door stacaravans. Tijdens onze fietsreis naar Rome was er voor ons tentje een stukje gras, formaat postzegel, beschikbaar. Vriendelijke ontvangst, goede sanitaire voorzieningen, WiFi beschikbaar bij de receptie. De camping beschikt over een privéstrandje aan het meer. In het voorseizoen, mei, waren er maar een paar caravans/huisjes bezet. Aardige camping voor één nacht. Maar hier je zomervakantie moeten doorbrengen…… het lijkt ons een hel. Maar ja, smaken verschillen!
Gereisd met vrienden in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping dei Tigli in Padenghe sul Garda , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping dei Tigli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping dei Tigli scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.