Aparthotel Sporting Golf Residence

Aparthotel Sporting Golf Residence
Sporting Golf Residence
6,7

4 reviews over Aparthotel Sporting Golf Residence in het Nederlands

prima plek voor een fijne vakantie

fuchs, 18-1-2009

Zwembad was prima en je kon zwemmen tot hoe laat je wilde. Het was 's avonds leuk verlicht.

Prima restaurant zowel voor ontbijt als diner.

Nette kamers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

wel rustig

kiyu, 15-10-2008

Toen wij er in kwamen waren er dingen die niet werkten zoals wc en de airco, daarvoor kwamen er om de beurt 3 mannen kijken,met hun vieze schoenen naar binnen baggeren maar schoonmaken NOT. Schoonmaak werd in die week 1 keer gedaan omdat we er om gezeurd hebben.Tussendoor hebben we zelf de stofzuiger geleend van de schoonmaaksters. Handdoeken werden ook niet gewisseld. Bij de receptie hoef je niets te vragen want daar weten ze nergens iets van, zelfs niet waar je je was kunt doen want ook dat is er niet bij dit luxe complex!

De laatste dag kregen we een handdoek aangeboden bij het zwembad wat we de hele week niet hadden gekregen. Wat wel erg prettig was dat er een badjuf/meester toezicht hield.

Leuk winkelcentrum in de buurt is Il Leone, echt een aanrader als het regent en voor je boodschappen.Parkeren is er gratis.Wordt met bruine bordjes aangegeven,Centro Commercial Il Leone.

Gereisd familie in oktober 2008

hopeloos

kiyu, 15-10-2008

Wij zijn in juli geweest, het waren ontzettend kleine kamers maar wel een heel groot balkon.Wij waren met twee volwassenen en twee kids van 7 en 4, het was daarvoor veel te klein,een kleine slaapkamer en het andere bed was de bank in de huiskamer deze stond precies onder de airco waardoor ons zoontje van 4 allerlei klachten kreeg, hoesten en opgezette klieren. Golfen kon je niet wat je dus wel verwacht, het complex was nieuw en werd in deze week geopend, was ons niet verteld en dus ook niet echt prettig als je vanaf 5 uur niet meer het zwembad in mocht. Het keukentje was ontzettend slecht, geen afzuigkap zodat je etensluchten kreeg en in die zelfde kamer moest je ook slapen. De badkamer was super design,prachtig maar ook niet practisch. Als het goed is kun je er ook naar de fitness maar helaas was die er ook niet, waarschijnlijk moest die nog gemaakt worden.(vervolg hieronder)

Gereisd familie in oktober 2008

prima als zakenhotel, niet voor vakanties

C. de G, 3-9-2008

Wij waren hier 1 nachtje met 2 kleine (1 en 3) kinderen. We hadden 10 nachten geboekt maar totaal niet geschikt voor kinderen. De appartementen zijn eigenlijk hotelkamers. Veel te klein voor 4 personen. Kinderbadje veel te diep voor kleine kinderen. Veel minder gras dan op de foto's. Veel tegels. Bij 1 tafel 1 stoel (we waren met 4 personen). Enfin: is een soort novotel voor zaken of voor 1 nachtje onderweg. NIET voor een vakantie met kinderen! Ligging ook slecht.
Gereisd familie in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sporting Golf Residence in Moniga del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sporting Golf Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sporting Golf Residence scoort een 6.67 uit 10 op basis van 9 reviews.