Camping Piantelle ****

8,6

612 reviews over Camping Piantelle in het Nederlands

Geweldig

Bubba, 8-9-2017

Heerlijke camping, vriendelijke Italianen, heerlijk restaurant, gezellig zwembad...

Heerlijke animatie voor jong en oud.

Fijn zwemmen in het Gardameer als je de kiezelstenen wegdenkt...

Bootjes te huur...

Grote plaatsen bij het water

Leuke omgeving

Iets minder is de slechte WiFi....maar dat komt ook omdat ze 1 punt hebben en daar veel jeugd gebruik van wil maken!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne camping

Fam. Huijink, 2-9-2017

Voor tweede maal op Piantelle. Ditmaal verbleven we in stacaravan van andere touroperator. Vriendelijk ontvangen en geholpen wanneer nodig door Nikki en Henk. Caravan was prima. Veranda oud, maar deze wordt vervangen. Rustige en schone camping. Fijne sfeer. Zwembad netjes en genoeg bedden. Heerlijke pizza's en pasta's. Wij vinden restaurant niet gezellig liggen dus alleen gebruik gemaakt van de afhaal. Komen graag nog eens terug.

Geweldige vakantie gehad!

Monique, 31-8-2017

Samen met man en twee tieners een weekje naar Piantelle geweest. We hadden een mobile home van de camping zelf. Alles netjes verzorgd en goed schoon. Ook rondom de camping alles goed bijgehouden. Personeel erg vriendelijk. Bij het zwembad waren altijd voldoende ligbedden ondanks dat het erg druk was. Ook leuke animatie. Kortom geweldige vakantie gehad!

mooie vakantie aan het Gardameer

L. Hoogland, 30-8-2017

Wij stonden met onze caravan op een XL plaats (ruim en in de schaduw) nabij het zwembad/speeltuin/toiletgebouw.

Zwembad miste een glijbaan, maar opblaasspeelgoed werd toegelaten. Altijd een ligbed beschikbaar.

Voor het Gardameer moesten we een stukje naar beneden lopen.

Leuke uitstapjes: met boot naar Sirmione, dorpje Salo, Molina watervalpark (uurtje rijden)

Animatie was zeer enthousiast en niet onbelangrijk: 3 van hen spraken Nederlands.

Voor sportievelingen: racefiets, mountainbike mee of lekker joggen langs het Gardameer (soort voetpad-boulevard). Met boot of rubberboot op het Gardameer.

Prima restaurant. Klein winkeltje op de camping. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima week gehad met jong gezin

Linda, 29-8-2017

We hebben ons hier prima vermaakt met onze kinderen van 2 en 6 jaar. Mooi aan het meer gelegen, vriendelijke mensen en een ruime sta caravan welke uitermate netjes was. De bedden zijn wel wat hard. Mooi overzichtelijk en rustig zwembad. Voor de liefhebbers is er een enthousiast animatieteam. Het dorp is met een mooie wandeling langs het meer goed bereikbaar. Wat voor ons nog handig geweest zou zijn, is een hekje om de veranda mee af te kunnen sluiten. Nu piepte onze twee jarige er regelmatig even tussenuit.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor de tiende keer "echte vakantie".

Black Pearl, 28-8-2017

Uitgestrekte rustige camping. Netjes en heel vriendelijk personeel.

Telkens precies als thuiskomen. Prachtig meer en leuke dorpjes in de buurt.

Super

Jong Gezin 2, 28-8-2017

Hele fijne vakantie gehad, ligging is mooi aan het Gardameer. Chalet van NL touroperator was zeer netjes en ontvangst heel vriendelijk. Al het personeel op de camping was vriendelijk trouwens.

Een glijbaan bij het zwembad zou een leuke toevoeging zijn voor de kinderen. Animatie was heel goed en enthousiast, de camping en animatie zijn vooral geschikt voor kinderen tot een jaar of 12 denken wij.

Over het algemeen een fijne, relatief rustige camping, wij gaan zeker nog eens terug.

Tegenvaller!

Marieke, 26-8-2017

Voor diegene die net iets meer luxe willen geen aanrader. Personeel is zeer vriendelijk. Voorzieningen zijn eenvoudig doch schoon echter de uitstraling is wat ons betreft vergane glorie. We kregen helaas een oudere mobile home van touroperator onder een dikke eikenboom. In onze beleving was dit geen 4 sterren accomodatie.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nette en verzorgde camping!

Paul, 23-8-2017

Nette en verzorgde camping met vriendelijk en behulpzaam personeel! Stacaravan geboekt rechtstreeks bij de camping. Zeer vriendelijk personeel bij zowel receptie, restaurant, bar, winkel en overig personeel. Bij receptie werd een belofte gedaan die normaal gesproken niet gedaan wordt. Ander personeelslid kwam belofte 2 dagen later na, omdat daar netjes een notitie van gemaakt was.

Camping is zeer verzorgd en heeft een mooie ligging. Goed bevallen vakantie!

Top camping

Frans Temmerman, 22-8-2017

Piantelle is echt een topper. Wij hadden een geweldig mooie plek vlak aan het Gardameer. Voor onze jongste van acht geweldige animatie. Voor onze oudste 15 jaar voldoende andere jeugd en plezier.

Ook het zwembad was heerlijk. Het restaurant ook super. Maar het grootste compliment voor het personeel. Op alle momenten super aardig en hulpvaardig. Echt een aanrader deze camping.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Piantelle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piantelle in Moniga del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piantelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Piantelle scoort een 8.55 uit 10 op basis van 691 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: