Appartement Residence Bran & Denise ***

Appartement Residence Bran & Denise
Residence Bran & Denise
6,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Residence Bran & Denise bij:

8 reviews over Appartement Residence Bran & Denise in het Nederlands

Rustig park met slechte appartementen

Mischa, 15-8-2017

Buiten was het heerlijk vertoeven aan het eenvoudige ondiepe zwembad. Het appartement viel behoorlijk tegen. Klein, slecht onderhouden met vieze badkamer en keuken. Matrassen waren wel redelijk goed. De airco was stuk dus wel het geld hiervoor teruggekregen. Uiteindelijk was de airco ook overbodig aangezien het behoorlijk afkoelt s avonds. Gezien de prijs die we betaald hebben voor 2 weken vond ik het niet waard. Ik zou daarom ook nooit meer teruggaan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Eénmalig

Bob, 21-9-2015

Wij hebben uit kostenoverweging een appartement bij Bran (& Denise) geboekt. Dat is ons niet heel erg goed bevallen. Het personeel is (bij het inchecken bij Beatrix en op locatie), indien aanwezig, vriendelijk en behulpzaam. De gebouwen zien er van buiten ook netjes uit. Wat ons erg tegenviel was: 1. Ligging: redelijk ver van het centrum van Garda en slechts via een (de eerste keer lastig te vinden) smal weggetje bereikbaar wat hoger in de bergen. Waardoor je alles met de auto moet doen en even verse broodjes halen er niet in zit. 2. Inrichting: de matrassen waren echt heel hard, zodanig dat we dagelijks met spierpijn wakker werden. Verder was de keuken zeer beperkt. Zo was er (net als in Beatrix) slechts 1 normale elektrische kookplaat en een kleintje van ongeveer 9 cm. Zelf koken zal improvisatie vereisen. 3. Geluid: het appartement was zeer gehorig. In onze slaapkamer zat zelfs een deur naar de slaapkamer van de buren waardoor hun gesnurk nogal goed hoorbaar was. Voor ons eenmalig.
Gereisd met partner in september 2015

prima plek

bob, 28-8-2010

Prima plek om een paar dagen te verblijven. In de buurt van Garda. Het appartemenet was netjes. Wel gehorigDe noodzakelijke dingen aanwezig, jammer genoeg zaten we boven de bar. Heb niets gemerkt van extra kosten in september
Gereisd met partner in september 2008

Voor te slapen is het goed.

Willem van Wanrooij, 22-8-2009

De service is minimaal. Je moet 55 Euro betalen voor eindschoonmaak. Ik was vies van het appartement toen ik binnenkwam. De vloer plakte, het aanrecht was vies. Het viel kortom gezegd tegen. Lakens moet je ook nog extra dokken. Kortom gezegd sober appartement.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Rustig complex in omgeving van gezellige stadjes

peter adolfs, 9-8-2008

Het appartementencomplex ligt 2 km van Garda af, op een heuvel. Het is een familievriendelijk complex met mooie zwembaden, een ruime zonneweide met prima parasols en dito bedjes. Geen gedoe om deze te reserveren, prima regeltjes. Vaste barbeque en een kleine bar waar ook snacks gehaald kunnen worden. Lekker plekje om even helemaal tot rust te komen en 's-avonds van de gezellige plaatsjes in de omgeving te genieten.
Gereisd met partner in augustus 2008

r.weimann, 1-11-2005

wij zijn vorig jaar in denise geweest en wij vonden het perfect

de ligging is echt geweldig

heerlijk rustig en wil je de drukte opzoeken rij je even 5 min. naar beneden en je zit in garda of het iets verder gelegen bardolino

op het complex zelf heb je nog heerlijk de ruimte en ook aan de zwembaden is het rustig

al met al prefect en we gaan dan ook volgend jaar terug

Gereisd anders in november 2005

Marianne, 17-8-2005

Van die bijkomende kosten klopt inderdaad en dat is zeer irritant. Wij hebben een keer in appartement Bran gezeten en een keer in appartement Denise (dat hoort er ook bij). De appartementen Denise zijn veel leuker, met een tuintje en een balkon. Het park is prachtig, met een hele grote tuin en een heerlijk rustig zwembad. Het ligt wel een paar km. van het meer vandaan, maar wij vonden dat juist prettig, omdat het langs het meer gigantisch druk is in het hoogseizoen. Boodschappen moet je echt met de auto doen, er is wel bij de receptie een broodjesservice voor 's morgens. De plaatsjes bij het Gardameer zijn allemaal even gezellig en mooi. Helaas heb je weinig tot geen strand, het is bijna allemaal prive.
      Gereisd anders in augustus 2005

Jose ten Doeschot, 9-5-2005

Wij zijn vorige jaar naar de Bran Residence geweest en hadden per internet geboekt. Toen wij daar aankomen moesten we voor de auto Euro 8,-- per dag betalen. Voor onze kleine hond moesten we Euro 8,-- per dag betalen. Voor de eindschoonmaak. Voor de borg. We waren in het totaal Euro 400,-- extra kwijt. De ANWB kwam bij mij als zeer betrouwbaar over, maar na dit te hebben meegemaakt, nee...
        Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Bran & Denise in Marciaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Bran & Denise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Bran & Denise scoort een 6.05 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: