7,4

44 reviews over Vakantiepark Sanghen in het Nederlands

Leuk voor één keer

Nicole, 8-8-2017
  • Onderkomen5

Er zijn 3 zwembaden, alledrie verschillende dieptes, dus voor ieder wat. Géén glijbanen.

Wij hadden een 4 persoonsappartement met bedbank. Te klein voor gezin met 2 tieners.

Mooie keuken, maar geen stopcontact bij het aanrecht. Niet handig.

Wifi is gratis, maar zéér slecht!

Wij hadden bij een touroperator geboekt, hierbij stond niet vermeld dat je moest betalen voor de airconditioning (6 euro per dag).

Restaurant op het park stelt niet heel veel voor, maar prima om 1 of 2 keer te eten.

Wij zullen niet nog eens terugkomen op dit park.

Om bij het Gardameer te komen moet je eerst een aantal trappen af (en op), niet handig als je slecht ter been bent.

Gereisd familie in augustus 2017

Perfect

Familie, 11-8-2016
  • Onderkomen8

Werkelijk perfect. Heerlijk rustig park zonder schreeuwerige animatie en rumoer tot laat. 3 zwembaden en het Gardameer om in te zwemmen. De park ligt direct aan het meer dus lekker dichtbij. Als je vertier zoekt moet je hier niet heen gaan, dat is er niet.
Gereisd familie in juli 2016

Niet goed niet slecht!

André, 18-8-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Mooi parkachtige omgeving. Prima zwembaden, gelegen aan een relatief drukke rumoerige weg. Wij hadden een 6 persoons appartement, bestaande uit een slaap-badkamer op de begane grond en een woonkeuken met slaap- en badkamer op de 1e. Het geheel is niet geschikt voor 6 personen! Badkamers missen planchet, handdoekrek en wc-rol houder. Het keukenblok is in slechte staat. De uitrusting is erg beperkt, zelfs voor 4 pers.

De slaapkamer boven is gevuld met kast en een bed, echt ruimte om er om heen te lopen is er niet. Wij zijn begonnen met een grondige schoonmaak!

De appartementen kunnen bereikt worden via een trap aan de buitenzijde waarboven de druppelende afvoer van de airco zit. Om bij de trap te komen moet je door een gat in de gevel, niet bukken is hoofd stoten. Er is goede parkeergelegenheid, in en uit parkeren is krap.

Op het terrein is een Mini Markt en een Restaurant, zeer mini en een restaurant kun je het niet noemen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd familie in augustus 2015

Gewoon goed

Jaap Kant, 13-9-2013
  • Onderkomen8

Ondanks alle azijn recensies die we hier hadden gelezen hebben we toch de boeking gedaan, omdat we al laat waren met boeken. Met enige angst zijn we afgereisd naar dit park. Bij aankomst werden we keurig ontvangen bij de receptie. De receptie zag er wel verouderd uit, maar het gaat om het personeel nietwaar! Na duidelijke uitleg en de overhandiging van onze sleutels en papieren kregen we van de eigenaar een flesje plaatselijke olijfolie aangeboden. Eenmaal in ons huisje was alles gewoonweg schoon en ruim van opzet. Interieur was aan de oude kant, maar alles was heel en functioneel. Ook de zwembaden waren keurig. Alles in zijn eenvoud is dit een locatie die gewoonweg goed te noemen is. Het eenvoudige restaurant heeft een goede keuken tegen een lage prijs. Je kan hier met een 4-koppig gezin voor 50 euro lekker eten. Voor de high society kun je langs het meer (10 minuten lopen) voor het 3-voudige gaan eten en dan betaal je puur meer voor het uitzicht. Ik zou hier zeker terug willen komen!
Gereisd familie in juli 2013

Veel ruimte/privacy

Kok, 10-8-2013
  • Onderkomen8

Wij zaten dicht bij het meer. Ideaal met een boot. Zwembad even wat trapjes op maar goed te doen en hierdoor een prachtig uitzicht. We hadden een vrijstaand huisje wel dat ouder maar veel ruimte zowel binnen als buiten. Kinderen wel in de kamer laten slapen ipv in stapelbed. Hier was zoon (8jaar) nl. Uitgevallen met als gevolg ziekenhuis opname. Hier zitten dus geen hekjes voor zoals vaak in Nederland. Ja dan is het even echt Italiaans, dan zullen de vorige gebruikers deze wel hebben meegenomen. Maar volgens buren, kwamen er al jaren, hebben deze er nooit gezeten.

Maar toch een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2013

Mooi uitzicht maar oud en vies park

Eric Kroon, 25-9-2011
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

De ligging aan het Gardameer is mooi. Mooi grindstrand alleen erg ver lopen vanaf de huisjes. De huisjes zijn erg karig en oud. Alles is ook erg gehorig. Voor kinderen echt te saai, echt voor rustzoekers die alleen in hun huisje slapen.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Prachtige vakantie, heerlijk!

Rita, 21-8-2011
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Wij zijn net terug van Villapark Sanghen. Het was een heerlijke vakantie. Ons appartement was prima!!! Nieuwe douche en keuken. Het appartement was keurig schoon. Groot balkon. Weinig privacy doordat balkons half zijn gescheiden. Dat was het enige minpunt. De zwembaden waren heerlijk, veel ruimte en veel ligbedden. Kon inderdaad wel een opknapbeurtje gebruiken maar dat stoorde verder niet. Het park werd keurig onderhouden. Wij hadden twee meisjes van dertien bij ons, daarvoor werd niets georganiseerd. Alleen voor heel jonge kinderen. Dat was jammer maar de dames zelf hebben zich uitstekend vermaakt bij het zwembad en het meer. De omgeving is echt prachtig, het meer ook en de leuke stadjes zijn erg gezellig. Een aanrader is s'avonds naar Gardaland. Niet duur en leuk voor de kinderen. 2 Weken zijn te kort maar volgend jaar gaan we weer.
Gereisd familie in augustus 2011

Weer een heerlijke vakantie gehad.

S v. Z, 14-8-2011
  • Onderkomen8

Ben nu voor het 3e jaar naar deze plek op vakantie geweest, en elke keer was het weer even prettig.

Het is een mooi park, gezellig huis en 3 mooie zwembaden.

uitzicht is prachtig, ook de tennisbaan was zeer netjes,

wat mij betreft volgend jaar weer

Alberto (eigenaar) mag trots zijn op dit park.

Gereisd met partner in juli 2011

Zeer gedateerd park aan renovatie toe

nee, 7-8-2011
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Het park is 'vergane glorie', het uitzicht en het terras zijn mooi maar de rest kan zeker een opknap-beurt gebruiken. Alles is oud (huisjes/zwembaden/tennisbanen). Ons huisje was smoezelig/vies. Personeel is welwillend om dingen aan te vullen. Zeker geen 4 sterren waard (20 jaar geleden waarschijnlijk wel nu zeker niet meer).
Gereisd familie in juli 2011

Niet meer voor ons

R. Mulder, 4-7-2011
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Wij zaten in een zogenaamde 'Viletta', met vrienden naast ons, dat gelukkig wel.

De indeling hiervan is erg ongelukkig, er zit een tweepersoons kamer met douche en toilet op de begane grond met een trap buiten om. Niet erg handig als je niet gescheiden van je kinderen (jongetje van 4 en baby van 9 maanden) wilt slapen .

Tweede optie is om je kinderen in het woongedeelte van de eerste verdieping (wel met fijn groot balkon) te leggen, waar je telkens zelf moet zijn, of in de tweepersoons slaapkamer, maar dan lig je dus weer gescheiden, boven en beneden.

Huisje erg verouderd, lastige of niet bruikbare stopcontacten en zeer verouderde (lees; viezige) inventaris. Douche boven heel klein en verouderd.

Zwembad op camping stelt niets voor, wel kinderbadje, maar is even diep als het zwembad zelf. Geen smaak of kraak aan, geen parasollen, geen glijbaantje etc.

Voor het meer moet je veel trapjes af en geen schaduw aan het strandje voor kids.

Positief; aardig eettentje, vriendelijk personeel

Gereisd familie in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Sanghen**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sanghen in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sanghen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sanghen scoort een 7.4 uit 10 op basis van 54 reviews.