Camping San Biagio ****

6,8

17 reviews over Camping San Biagio in het Nederlands

Schandelijk

Kian T, 4-9-2017

De Nederlands sprekende camping medewerker heeft mij belerend en kleinerend aangesproken omdat ik/wij de caravan afgekoppeld hadden op één van de door haar omcirkelde plaatsen. Ik had niet begrepen dat ik mij na het bezichtigen van de plaats direct weer moest melden. Ze had immers onze paspoorten al. Ik had mijn excuses aangeboden maar ze bleef mij als een schooljuffrouw toe spreken. Voor mij was het genoeg om de caravan opnieuw aan te koppelen en te vertrekken. Ik bleek ook al niet te staan zoals zij wilde. Gewoon weg schandalig. Ik raad deze camping absoluut niet aan
        Gereisd met partner in september 2017

Prachtige plek

Annette van Schoonhoven, 12-7-2017

Prachtige plek. Vanuit de camping loop je direct het meer in. Personeel is erg vriendelijk. Echt een aanrader!
        Gereisd met partner in juli 2017

genoten!

familie G, 11-8-2015

Camping op een prachtige locatie, direct aan het Gardameer. Zwembad hebben we niet gemist omdat het meer heel helder was, de kinderen hebben elke dag gesnorkeld en veel visjes gezien.

Minpunt is de half ingestorte betonnen steiger, de uitstekende ijzeren pennen en betonresten zijn ronduit gevaarlijk! Het zou perfect zijn als deze uitstekende punten weggewerkt zouden worden en er een trap zou komen, zodat het duikplezier veilig zou zijn. De kinderen vonden dit overigens niet zo'n probleem en hebben heel erg genoten.

Het restaurant is erg aan te raden, vriendelijke bediening en heerlijk eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Een van de mooiste locaties en lekker rustig

estherengerard, 16-2-2015

Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad op camping San Biagio. We stonden direct aan het water. Fantastisch mooi uitzicht, sanitair prima en een heerlijk restaurant wat mooi gelegen is en ook veel Italianen van buiten de camping komen. Het is jammer dat er een vrij wandelpad over de camping is naar het achtergelegen eiland, hierdoor veel heen en weer geloop en Afrikaanse horlogeverkopers. Er was bijna geen strand, maar dat kan per jaar verschillen. Er is geen animatie, maar wij vonden dat heerlijk. Je hoort wel animatie van de omringende campings 's avonds. Veel Duitsers op de camping. Wij vonden de Nederlandse dame van de receptie juist wel erg vriendelijk.
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

4sterren worden 1 ster!!

Peter, 12-8-2013

In augustus 2 weken met de tent op San Biagio gestaan.

Wat verschrikkelijk zonde was aan de camping is het arrogante Nederlands personeel bij de receptie.

De drie dames konden ons niet fatsoenlijk te woord staan, alleen maar oog voor de praktische zaken, een meedenkende receptioniste (wat je wel mag verwachten bij 4sterren) zit er bij deze camping niet in, op vragen vanuit ons kwam alleen het antwoord; "geen idee", leuke tips voor in de omgeving hoef je dus ook niet te verwachten, verder zaten zij of met een chagrijnig gezicht bij de receptie of reden in het golfkarretje rond.

Kortom een 4 sterren camping maken de receptiedames tot 1ster!!

Qua praktische zaken: het sanitair (schoon), restaurant prima eten (leuk Italiaans personeel), de ligging van de camping aan het gardameer is heel mooi. Voor kinderen word er niets georganiseerd.

Gereisd met partner in augustus 2013

Rustige, perfecte locatie aan het meer !

Anoniem, 21-8-2011

+++ aanrader als je boot meeneemt!

- geen zwembad

Plaatsen langs het weggetje naar het haventje wat minder rustig

Overige plekken zeer stil

Prima resto

Best bootje mee

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

mooie camping op het puntje van Manerba

c_pierik, 20-8-2011

zeer mooi gelegen terrassencamping met mooie plaatsen boven en direct naast het water, sanitair en beplanting mooi verzorgt en prima restaurant.

ook mooie chalets te huur , alleen geen zwembad en de prijzen zijn vergeleken met de omliggende camping aan de hoge kant. maar meer dan schitterende lokatie aan het gardameer.

Gereisd met partner in juli 2011

heerlijk rustig

Jan & Leanne van Drongelen, 29-5-2011

Ons plekkie voor de zomervakantie! we zijn wel altijd in het voorseizoen geweest, nooit in de schoolvakanties
        Gereisd met partner in januari 2011

erg rumoerig

Stefan, 22-9-2010

mooie ligging maar de plaatsen die langs de weg richting eilandje liggen zijn erg rumoerig. Veel Italiaanse dagjesmensen die hier langs wandelen en alle auto's, scooters etc. die naar verder gelegen plaatsen moeten, rijden langs je neus voorbij. Ook veel kabaal van motorboten die de hele dag over het meer scheuren. Ook veel geluidshinder van leveranciers v.d winkeltje en restaurant. Voor de rust moet je een plaats kiezen die uitzicht richting "la Rocca" hebben.
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Prachtge camping!

E. den Burger, 19-8-2010

Wij zijn weer net terug van San Biagio. Naar mijn mening, inderdaad op de mooiste plek van het Gardameer. Per toeval zijn wij daar gekomen. Door het uiterst vriendelijke receptie personeel kregen wij een prachtige plek aan het water. We konden op die plek slechts 6 dagen blijven, deze was nm al door andere gereserveerd. Daarna kregen we een andere plek een paar etage's naar boven. Ook prima. De camping is werkelijk netjes, geen herrie of troep. Sanitair is prima. Genoeg douches met soms lauw water en toiletten MET toiletpapier. Soms was het iets minder schoon, maar er wordt continu schoongemaakt.

Winkeltje is beperkt, maar wel ok. Restaurant is goed/betaalbaar en bediening en keuken supersnel. Voor kinderen is er niets te doen..maar vermaken zich wel in de avond aan het water met anderen.

Gratis draadloos internet over de hele camping.

Paar minpuntjes....erg dure camping en geen zwembad. Maar de moeite waard om daar wederom naar toe te gaan. Een aanrader dus!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Biagio in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Biagio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping San Biagio scoort een 6.83 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: