Camping Romantica ***

7,1

40 reviews over Camping Romantica in het Nederlands

Fawlty Towers bestaat nog steeds

H. Dirksen, 12-8-2017

Eigenaren en personeel rampzalig. Ligging top, nogal van de oude stempel, men houdt je de hele dag in de gaten. Nazistisch trekje bij eigenaren en 'Hermanus' de regelaar op z'n fiets op de camping. Camping staat ruim voor de helft leeg in hoogseizoen, terwijl camping over misschien wel de mooiste locatie beschikt aan het Gardameer. Sanitair is prima en wordt continue schoon gehouden. Het mooie aan de campingbedje directe ligging aan het kiezelsteen strand aan het Gardameer. Kun je goed conformeren aan de eigenaren dan heb je geen probleem. Zoek je wat meer vrijheid dan is de naastgelegen camping een betere optie. Er zijn campinggasten die al jaren op deze camping komen en je de meest fantastische verhalen over de gang van zaken kunnen vertellen. Het deed ons denken aan de Engelse serie Fawlty Towers met John Cleese in de hoofdrol.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel bizarre camping!!!

Tim, 12-8-2014

Wij (koppel) zijn hier in de maand Juli 2014 voor een 12-tal nachten geweest met een tent. Ontvangst op de camping was uitermate gastvrij. Ze konden ons niet snel genoeg een plaats aanbieden. MAAR.... nadien zijn er toch een aantal bizarre zaken gebeurd. Eerst en vooral waren we verplicht om 1 van ons 2 zijn paspoort gedurende ons verblijf daar achter te laten aan de receptie (volstaat een kopie niet meer?) Betalen met VISA gaat pas van € 900??? Tijdens het verblijf vragen ze jou tot vervelens toe "verblijven jullie op de camping?" Bezoekers worden zo goed als niet getolereerd (tenzij je € 13/persoon betaald --> Als bezoeker???) Deze camping geniet het voordeel dat deze aan de oevers van het gardameer ligt.(betaal je ook voor €€€) Sanitair is proper, winkel is ok. Eigenaars zijn om het grof te zeggen echt "boeren"! Wij hadden hier het gevoel dat dit een camping is waar veel "families" al lang komen en er dus een voor van "vriendjespolitiek" is. Ons zien ze hier in ieder geval niet meer
Gereisd met partner in juli 2014

Verschrikkelijk

D Stam, 16-8-2013

Als je de recensie leest dan denk je in eerste instantie " zo erg kan het toch niet zijn die beheerder " helaas hebben wij zelf moeten ondervinden dat het nog veel erger is deze man is totaal ongeschikt in zijn communicatie behalve als je hem bijna bij zijn strot pakt en zegt dat het nu afgelopen is !! Wat een ongelooflijke hork ook tegen mensen die gewoon staan te kijken ik wil er niet veel woorden meer aan vuil maken maar het is toch opvallend dat er langs de hele kustlijn amper een plek is te krijgen terwijl er daar minstens 60 plekken leeg stonden en inderdaad het zijn hele mooie plekken schaduw en ruim zelfs direct aan het water was nog ruimschoots aanwezig

Als het je wat lijkt om gecommandeerd te worden en als je het fijn vindt om voor rotte vis uitgemaakt te worden dan moet je daar zeker zijn.

Heb je een ander idee over vakantie vieren aan het arda meer dan moet je deze camping MIJDEN !!!

Zelfs de gasten die er 12 en bijna 20 jaar staan hebben het daar nu wel gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Gevangenis

Fred Textor, 12-6-2013

Naast de onvriendelijkheid van de eigenaar, wiens bevelen ik op moest volgen om mijn caravan op een veld te plaatsen, wat ik de afgelopen 30 jaar prima alleen heb gekund, dee me het spijlenhek een gevangenisgevoel geven. De plaatsen, zonder enkele vorm van een beetje privacy, recht tegenover elkaar. De prijs € 30, alleen contant te betalen, viel me voor juni ook behoorlijk tegen. Ik ben er vanaf gevlucht na 2 dagen. Unheimisch.
Gereisd met partner in juni 2013

eenvoudig hotel, gelegen vlak op strand.

mevrouw Van der roost, 27-2-2013

Rustige plaats. Weinig animatie 's avonds. Niet toeristisch gelegen. Uitstap naar nabijgelegen plaatsen wel iets te beleven. Hotel met prachtig zicht op Gardameer.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Topcamping waar je je aan de regels moet houden

M.Grooters, 27-6-2012

Heerlijke camping direkt aan het meer. Ok, vreemde eigenaar, maar die zie je bijna nooit en daar krijg je ook niets mee te maken als je je maar aan de regels houdt. Dus niet na 00:00uur herrie maken. Van bezoek weren nooit iets van gemerkt. Wij hebben elk jaar bezoek en deze mensen staan het jaar daarop ook hier, dus.....

Hermano houdt de boel goed in de gaten, dus van diefstal van vreemde van buitenaf nog nooit van gehoord. Iedere vreemde wordt opgemerkt. Dus veilige camping. Uitzicht is prachtig op de baai en de omgeving schitterend. Gelukkig niet die drukte die je aan de andere kant hebt, waar half Nederland zit. (lazise, Bardolino en Garda) .geen zwembaden en tennisvelden, waar je toch geen gebruik van maakt. Geen speakers met herrie. Gewoon heerlijk hier. Wij zijn er dit jaar iig weer

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

nooit meer wat een .... die eigenaar

fred, 15-8-2011

nooit meer naar deze camping,al krijg ik geld toe wat een onbeleefde vent die eigenaar.
Gereisd met partner in juli 2011

Geweldige camping.

Marijke Westera-Jansen, 31-7-2011

Ik kom van kinds af aan op deze camping en nu als volwassene met mijn eigen gezin ook weer.

De plaatsen direct aan het meer zijn goed maar niet al te groot, de plaatsen die wat verder van het meer afliggen zijn erg ruim.

Als je voor je rust komt is dit echt een perfecte camping.

Ben je op zoek naar wat entertainment of veel speelmogelijkheden voor je kinderen dan is deze camping minder geschikt. Als kind kun je je natuurlijk de hele dag in het meer vermaken.

Qua eetgelegenheden is er voor ieder wat wils. Direct aan het meer zitten 2 goede restaurants maar hanteren ivm de ligging wat hogere prijzen.

Als je een paar honderd meter loopt vanaf de camping zijn daar diverse eetgelegenheden waar je heel goed en relatief goedkoop kan eten.

Het sanitair is wat verouderd maar wordt goed schoongehouden. Tijdens spitsuur kan het zijn dat er geen warm water is.

Wie zich gewoon aan de regels van deze camping houdt, krijgt ook geen problemen met de eigenaar en heeft de perfecte vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Rustige camping schitterend gelegen

Jantine Vermaat, 29-3-2011

Rustige camping, direct aan het meer gelegen. Ideaal voor watersporters, je boot kan voor de camping in het water liggen aan een boei. Kleine kinderen vermaken zich prima want je hebt het meer. Een zwembad mis je niet echt. Sanitair is schoon maar de mensen maken het soms zelf vies. Voor kleine kinderen alleen een schommel en een kip wip. Komen hier al 12 jaar met kleine kinderen maar nu ze 12 en 17 jaar zijn zoeken we toch meer vertier. Tussen 23.00 uur en 7.00 uur algehele rust. Met een nachtwaker, de hekken naar het strand kan om 23.00 uur op slot. Eigenaar Luigi en zijn medewerker Hermano hebben een gebruiksaanwijzing maar wij hebben nog nooit problemen gehad, dochter Sabrina is een schat. Jammer dat je alleen Cash kunt betalen en dat je je paspoort moet afgeven.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

prima vakantie plek

Fam van Alphen, 3-3-2011

We zijn hier geweest met mooi en slecht weer en we zijn niet van de camping afgespoeld. Sanitair was eenvoudig maar prima en hebben eeen heerlijke vakantie ier gehad.
Gereisd met vrienden in augustus 1989

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Romantica in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Romantica scoort een 7.06 uit 10 op basis van 76 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: