Beoordelingen Camping Baia Verde****

Baia Verde****
190 beoordelingen
Beoordelingen Camping Baia Verde****
Via Dell'edera 19, I-25080, Manerba del Garda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Verde**** in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Verde**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Baia Verde scoort een 8,1 uit 10, op basis van 190 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Verde**** in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Verde****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Baia Verde**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 92 vakantiefoto's van Camping Baia Verde**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Baia Verde**** met andere accommodaties in Manerba del Garda.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,6
8,4
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Fantastische camping, zwembad erg koud"vertalen
gzylstra
6,0

29-09-2014 Het is een hele kindvriendelijke camping. De camping is heel goed onderhouden! De caravan waar wij in zaten, zag er keurig uit (suite deluxe nr 189).
Er is minpuntje aan de camping, het zwembad water is niet verwarmd. In het naseizoen is dat niet echt prettig. Wij waren hier in september. Mijn dochter wilde zo graag zwemmen, maar in het bad liep ze blauw aan van de kou. Hou hier dus rekening mee, als je boekt in het naseizoen.

Met jonge kinderen, 2014
"Mooie kindvriendelijke camping"vertalen
Mieke
8,0

12-09-2014 Mooie camping, we hadden een lodgetent gehuurd en dat is ons goed bevallen. Fijne tent met uitzicht op het zwembad.
Het zwembad was mooi, we misten wel een "pierenbadje" voor de aller kleinsten.
In het restaurantje kun je lekkere pizza's afhalen.
Veel leuke plaatjes in de omgeving om te bezoeken. Salo bijvoorbeeld.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuke camping"vertalen
A.
8,0

22-10-2014 Wij zijn hier in september een weekje geweest. Een schone camping, was het eerste wat me opviel.
Wij zaten in een 3-kamerstacaravan en volgens de reisorganisatie waar wij hebben geboekt kan je er met 6 personen in, maar dat wordt afgeraden. Dit klopt, want de caravans zijn wel klein. Verder prima camping. De kinderen hebben zich vermaakt. Zwembad was wel ontzettend koud.
Camping ligt op loopafstand van het Gardameer. Wij vonden het plaatsje zelf niet veel boeiends, maar vanaf Manerba kan je wel bij alle leuke plaatsjes rondom het Gardameer komen. Volgende keer wordt voor ons weer Baia Verde!

Veel jonge kinderen lees ik en dat is naar mijn mening niet zo. Ik zag geen tieners, maar wel kinderen rond de 10 jaar.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"De goede beoordelingen niet waard"vertalen
bilsbanaan
5,0

23-09-2014 Op zich was dit een ok camping, echter, met een 8 als beoordeling op zoover verwachtten wij toch meer. Er is niks dat in positieve zin opvalt.

Negatieve punten:
De plek rondom de caravan is beperkt en de stacaravan zelf was niet veel soep (misschien eind van het seizoen): deuren sloten niet goed af, de horren zijn kapot en de wc rook echt smerig (niet schoon te krijgen). Het zwembad is (net als overal in Italie) niet verwarmd en zodoende is er zonder mega mooi weer niet te zwemmen.
Ook nergens op de camping gratis wifi: niet eens in de centrale plekken. Dat is echt niet meer van deze tijd. Sterker nog, je moet je wifi per uur afrekenen (kunt een kaart van max 10 uur voor 10 euro kopen): wat een geldklopperij en gemelk.

Met jonge kinderen, 2014
"Prachtige, nette camping!"vertalen
Familie
10,0

07-08-2014 Zojuist terug van 2 weken Baia Verde, met 2 kids van 5 en 7 jaar.
Supermooi aangelegde camping met heerlijk schoon, fris zwembad.
Personeel vriendelijk, erg leuk animatieteam (Saskia, Martina en Lisa), 3 Nederlandse meiden, top!
Sanitair is erg netjes en schoon, restaurant prima om lekkere pizza;s af te halen of gezellig te eten en niet duur.
In de buurt is zoveel leuks te doen, uitstapjes, boottochtjes, leuke plaatsjes, boot huren etc....
Tip: Donderdagavond met de boot naar Salo ( €8 p.p.) en daar is dan muziek, gezelligheid, boulevard, aperol, genoeg te beleven voor de kids en dan in het donker om 22.30 met de boot terug en de duizenden lichtjes aan het Gardameer bewonderen.
Kortom; geweldige vakantie gehad!

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Nooit weer dus"vertalen
Ruurdie
2,0
3,0
2,0
1,0

23-08-2014 Ik vind niet dat deze camping 4 sterren verdient, maximaal 2. Het sanitair, de douches stinken naar urine en de toiletten ook. Er wordt niet goed schoon gemaakt. Er staat ook dat het 400 meter lopen is naar het meer, nou dat is minstens een kilometer. Ook zul je er last hebben van krijsende baby's. Overal lopen irritante kinderen van 3 a 4 jaar. Het meer is een kiezel strand waar je niet confortabel op kan liggen. Ook zul je gek worden van de irritante kinderdisco. Bij het restaurant op de camping, zitten stukjes bot in je eten bij de spaghetti. Je hebt geen uitzicht, eigenlijk is het gewoon super lelijk. De tent ruikt vreselijk muffig, er staan 4 bedden naast elkaar dus je hoort mensen gemakkelijk snurken, ook het servies en bestek zit onder de kalk en is niet goed schoon gemaakt. De kamers worden totaal niet schoon gemaakt.

"Top. Waarschijnlijk volgend jaar weer!!"vertalen
woutermarrieke
10,0

11-08-2014 Wat een fantastsche camping. Zeer kindvriendelijk!!! Animatie team was/is top. Wij zaten in stacaravan nr. 179. Wat een een top locatie! Vlakbij het zwembad, voetbalveldje.!! 'S avonds na 23.00 is het rustig!!! Het is echt een kindercamping. Alleen jammer dat je voor de airco moet betalen. Verder is het een leuke camping. Vriendelijk personeel!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldige camping! Aanrader voor jonge gezinnen!"vertalen
sandy_bogaart
7,0

16-10-2014 Wij zijn 3x op Camping Baia Verde geweest. 1e Keer in een lodgetent. Super maar met kleintjes die 's middags slapen niet handig.. die zweten de tent uit. De 2e x via touroperator geboekt in een 3slk stacaravan, in de uiterste hoek van de camping, caravans staan daar wel hutje mutje maar vonden wij niet erg. Deze zomer direct via de camping geboekt. Zaten we ook in een 3slk caravan tegenover het zwembad (183). Meer ruimte en mooie nieuwe caravans. Top! Het is echt een kindercamping, niet veel voor tieners te doen. 's Avonds na 23 uur is t stil op de camping. Het zwembad is niet wauw maar prima voor kids tot jr of 10. Omheind en een kinderbadje erbij. Geen badmuts! Een mooie ligweide en klein speeltuintje op de camping. Niks spannends maar voor kleine kinderen helemaal goed.. Op deze camping laat je je kids rustig rondlopen, ze kunnen nergens heen. Restaurant op de camping is ook prima te doen maar ook leuke restaurantjes op loopafstand. Al met al 3x een geweldige vakantie daar gehad.

"Heerlijk genoten!!"vertalen
Marten
10,0

04-08-2014 Baia Verde is een echte aanrader voor jonge gezinnen.
Alles is netjes onderhouden en schoon. Aardige mensen en een geweldig animatie team. SASKIA, MARTINA EN LISA bedankt, jullie zijn toppers.
(Pannenkoeken waren heeeeeerlijk0 :))
Omgeving is prima, Gardameer op een paar minuutjes lopen. Langs een leuk winkeltje en een Pizzeria. (ook prima trouwens)
Prijs kwaliteit is ook goed, alleen jammer dat je de airco in de mobile home extra moet huren. (5 euro per dag!)
Mobile home, is prima schoon en in goede staat. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons bed zakte een beetje door, er werd meteen hulp geboden. Super.

"Camping Baia Verde "Fantastische camping"!"vertalen
royviss
10,0

30-07-2014 2e keer geweest op camping Baia Verde (Manerba del Garda), uitstekende veilige en omheinde camping vooral voor kinderen! Camping ligt op loopafstand van het Gardameer waar het heerlijk zwemmen is, boten huren etc.
Team van animatie was top !! t.w. Saskia, Lisa en Martina. Zie hielden de kids het grootste deel van de dag bezig met allerlei spelletjes, knutselwerkjes, musicals speurtochten etc. Ook voor de ouders was er aquagym, leuk om mee te doen. Dit team van animatie was bijzonder enthousiast, altijd goedlachs en geen moeite te veel !!!!
Mooie omgeving, vele uitstapjes naar grote steden op rijafstand max 1 uur.
Schoon sanitair, meerdere malen per dag schoongemaakt, onze gehuurde kant,-en klare tent schoon opgeleverd. Mooi en schoon zwembad met badmeester aanwezig. Restaurant goed en winkel voor de eerste benodigdheden. Camping personeel vriendelijk, hulpvaardig en spreken engels. Kortom een aanrader!!... we komen volgend jaar weer terug !!
Roy Visser
Nieuw-Vennep

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?