Beoordelingen Camping Baia Verde****

Baia Verde****
182 beoordelingen
Beoordelingen Camping Baia Verde****
Via Dell'edera 19, I-25080, Manerba del Garda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Verde**** in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Verde**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Baia Verde scoort een 8,3 uit 10, op basis van 182 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Verde**** in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Verde****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Baia Verde**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 86 vakantiefoto's van Camping Baia Verde**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Baia Verde**** met andere accommodaties in Manerba del Garda.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

171 beoordelingen over Baia Verde****

182 beoordelingen
7,8
8,6
9,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Prachtige, nette camping!"vertalen
Familie
10,0

07-08-2014 Zojuist terug van 2 weken Baia Verde, met 2 kids van 5 en 7 jaar.
Supermooi aangelegde camping met heerlijk schoon, fris zwembad.
Personeel vriendelijk, erg leuk animatieteam (Saskia, Martina en Lisa), 3 Nederlandse meiden, top!
Sanitair is erg netjes en schoon, restaurant prima om lekkere pizza;s af te halen of gezellig te eten en niet duur.
In de buurt is zoveel leuks te doen, uitstapjes, boottochtjes, leuke plaatsjes, boot huren etc....
Tip: Donderdagavond met de boot naar Salo ( €8 p.p.) en daar is dan muziek, gezelligheid, boulevard, aperol, genoeg te beleven voor de kids en dan in het donker om 22.30 met de boot terug en de duizenden lichtjes aan het Gardameer bewonderen.
Kortom; geweldige vakantie gehad!

"Top. Waarschijnlijk volgend jaar weer!!"vertalen
woutermarrieke
10,0

11-08-2014 Wat een fantastsche camping. Zeer kindvriendelijk!!! Animatie team was/is top. Wij zaten in stacaravan nr. 179. Wat een een top locatie! Vlakbij het zwembad, voetbalveldje.!! 'S avonds na 23.00 is het rustig!!! Het is echt een kindercamping. Alleen jammer dat je voor de airco moet betalen. Verder is het een leuke camping. Vriendelijk personeel!

"Heerlijk genoten!!"vertalen
Marten
10,0

04-08-2014 Baia Verde is een echte aanrader voor jonge gezinnen.
Alles is netjes onderhouden en schoon. Aardige mensen en een geweldig animatie team. SASKIA, MARTINA EN LISA bedankt, jullie zijn toppers.
(Pannenkoeken waren heeeeeerlijk0 :))
Omgeving is prima, Gardameer op een paar minuutjes lopen. Langs een leuk winkeltje en een Pizzeria. (ook prima trouwens)
Prijs kwaliteit is ook goed, alleen jammer dat je de airco in de mobile home extra moet huren. (5 euro per dag!)
Mobile home, is prima schoon en in goede staat. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons bed zakte een beetje door, er werd meteen hulp geboden. Super.

"Camping Baia Verde "Fantastische camping"!"vertalen
royviss
10,0

30-07-2014 2e keer geweest op camping Baia Verde (Manerba del Garda), uitstekende veilige en omheinde camping vooral voor kinderen! Camping ligt op loopafstand van het Gardameer waar het heerlijk zwemmen is, boten huren etc.
Team van animatie was top !! t.w. Saskia, Lisa en Martina. Zie hielden de kids het grootste deel van de dag bezig met allerlei spelletjes, knutselwerkjes, musicals speurtochten etc. Ook voor de ouders was er aquagym, leuk om mee te doen. Dit team van animatie was bijzonder enthousiast, altijd goedlachs en geen moeite te veel !!!!
Mooie omgeving, vele uitstapjes naar grote steden op rijafstand max 1 uur.
Schoon sanitair, meerdere malen per dag schoongemaakt, onze gehuurde kant,-en klare tent schoon opgeleverd. Mooi en schoon zwembad met badmeester aanwezig. Restaurant goed en winkel voor de eerste benodigdheden. Camping personeel vriendelijk, hulpvaardig en spreken engels. Kortom een aanrader!!... we komen volgend jaar weer terug !!
Roy Visser
Nieuw-Vennep

met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijke camping!"vertalen
Es
8,0

17-07-2014 We verbleven in een stacaravan met veranda en airco nummer 179 net een jaar oud. Deze stacaravans staan op een mooie plek op de camping. Zwembad was heerlijk, voetbal/volleybal terrein favoriet bij mijn zoontje. Alles dicht bij elkaar en erg kindvriendelijk en schoon! Het gardameer op ongeveer 10 minuten lopen, met wandelpad met aantal restaurants. Erg mooi restaurant aan het meer, links bij de blauwe waterfietsen. Supermarkt (Lidl, Despar, etc) op 10 minuten met auto. Brood op camping vanaf 8 uur, maar op 10 min wandelen in een winkel vanaf 7 uur. Ideaal vooral voor gezinnen met jonge kinderen. Veel Nederlanders, maar begin juli nog redelijk rustig. In de buurt genoeg uitstapjes te maken!
Al met al een heerlijke camping en een aanrader. Iets duurder, maar dat was het voor ons dubbel en dwars waard!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Gemoedelijke familiecamping"vertalen
Petra
8,0

04-07-2014 Wij zaten in een Lodgetent, we hadden echt voor ons een perfect plekje met twee kleine kinderen. Steenworp afstand van zwembad, barretje en speelterrein. Hele nette camping, verzorgd, prachtige en schone washokken met daarboven nog tv ruimte en bubbelbad op het dak. Kinderen kunnen lekker vrij spelen, geen gedoe met strenge regels, dit is nou echt wat je noemt een familiecamping. Je loopt zo naar het meer toe, vanuit hier kun je superleuke uitstapjes, dit jaar weer zoveel leuke nieuwe dingen ontdekt. Voor het eerst een camping waarvan we zeggen, hier komen we terug!

met partner, Sept. 2013
"Naseizoen erg druk"vertalen
margreet_van_gronin...
3,0
8,0

30-10-2013 Eerder geweest in september,was heerlijk rustig.Dit jaar weer met de caravan in september,maar stamp vol.Sanitair is netjes en schoon.Restaurant is duur en niet lekker.Bij een stukje vlees krijg je verder niets.Verder prima gehad.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Hutje mutje in hoogseizoen"vertalen
Fam. v.d. Schouw
6,0
5,0
9,0

27-10-2013 Wij hadden een 6-persoons stacaravan nr. 35 via touroperator. Niet nemen! Het trapje van de veranda komt rechtstreeks uit op de parkeerplaats. Niet ideaal met kinderen. Verder ook geen stukje grond om fietsen o.i.d. kwijt te kunnen. Als je in het zonnetje wilt zitten, moet je de stoel op de parkeerplaats plaatsen. We kregen een 5-persoons stacaravan aangeboden ter vervanging, naar het prijsverschil (330,=) kunnen we fluiten.
Caravans, tenten en auto's staan erg dicht op elkaar in hoogseizoen. Verder prima camping voor gezinnen met kleine kinderen, voor oudere kinderen wat minder. Pizza's lekker en betaalbaar, restaurant niet bijzonder, maar ok. Veel te zien en te doen in omgeving.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Knus en gezellig!"vertalen
Pangelique
8,0

06-09-2013 Heerlijke kleinschalige camping. Leuke animatie. Mijn zoon van 10 heeft er een wereldtijd gehad. Zwembad is heerlijk en bovenop het sanitair gebouw is nog een jacuzzi te vinden. Vanuit daar kan je heel de omgeving zien.
Wij hadden een ingerichte tent. Het enige minpuntje daarvan was dat ze erg op elkaar stonden.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Aardig, maar niet meer dan dat."vertalen
Jan Willem
6,0
7,0

27-08-2013 Veel Nederlanders, alles kort op elkaar. Zwembad was klein, maar gezien de zomerse temperaturen voldeed het prima. De omgeving is super-toeristisch en je moet wel van een beetje file houden om van dorp naar dorp te schuifelen. Voor ons te druk, dus volgende keer een rustiger gebied!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?