Beoordelingen Camping Baia Verde****

Baia Verde****
176 beoordelingen
Beoordelingen Camping Baia Verde****
Via Dell'edera 19, I-25080, Manerba del Garda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Verde**** in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Verde**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Baia Verde scoort een 8,2 uit 10, op basis van 176 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Verde**** in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Verde****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Baia Verde**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 86 vakantiefoto's van Camping Baia Verde**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen rond het Gardameer. Vergelijk Camping Baia Verde**** met andere accommodaties in Manerba del Garda.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,8
7,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijke camping!"vertalen
Es
8,0

17-07-2014 We verbleven in een stacaravan met veranda en airco nummer 179 net een jaar oud. Deze stacaravans staan op een mooie plek op de camping. Zwembad was heerlijk, voetbal/volleybal terrein favoriet bij mijn zoontje. Alles dicht bij elkaar en erg kindvriendelijk en schoon! Het gardameer op ongeveer 10 minuten lopen, met wandelpad met aantal restaurants. Erg mooi restaurant aan het meer, links bij de blauwe waterfietsen. Supermarkt (Lidl, Despar, etc) op 10 minuten met auto. Brood op camping vanaf 8 uur, maar op 10 min wandelen in een winkel vanaf 7 uur. Ideaal vooral voor gezinnen met jonge kinderen. Veel Nederlanders, maar begin juli nog redelijk rustig. In de buurt genoeg uitstapjes te maken!
Al met al een heerlijke camping en een aanrader. Iets duurder, maar dat was het voor ons dubbel en dwars waard!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Gemoedelijke familiecamping"vertalen
Petra
8,0

04-07-2014 Wij zaten in een Lodgetent, we hadden echt voor ons een perfect plekje met twee kleine kinderen. Steenworp afstand van zwembad, barretje en speelterrein. Hele nette camping, verzorgd, prachtige en schone washokken met daarboven nog tv ruimte en bubbelbad op het dak. Kinderen kunnen lekker vrij spelen, geen gedoe met strenge regels, dit is nou echt wat je noemt een familiecamping. Je loopt zo naar het meer toe, vanuit hier kun je superleuke uitstapjes, dit jaar weer zoveel leuke nieuwe dingen ontdekt. Voor het eerst een camping waarvan we zeggen, hier komen we terug!

met partner, Sept. 2013
"Naseizoen erg druk"vertalen
margreet_van_gronin...
3,0
8,0

30-10-2013 Eerder geweest in september,was heerlijk rustig.Dit jaar weer met de caravan in september,maar stamp vol.Sanitair is netjes en schoon.Restaurant is duur en niet lekker.Bij een stukje vlees krijg je verder niets.Verder prima gehad.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Hutje mutje in hoogseizoen"vertalen
Fam. v.d. Schouw
5,0
9,0

27-10-2013 Wij hadden een 6-persoons stacaravan nr. 35 via touroperator. Niet nemen! Het trapje van de veranda komt rechtstreeks uit op de parkeerplaats. Niet ideaal met kinderen. Verder ook geen stukje grond om fietsen o.i.d. kwijt te kunnen. Als je in het zonnetje wilt zitten, moet je de stoel op de parkeerplaats plaatsen. We kregen een 5-persoons stacaravan aangeboden ter vervanging, naar het prijsverschil (330,=) kunnen we fluiten.
Caravans, tenten en auto's staan erg dicht op elkaar in hoogseizoen. Verder prima camping voor gezinnen met kleine kinderen, voor oudere kinderen wat minder. Pizza's lekker en betaalbaar, restaurant niet bijzonder, maar ok. Veel te zien en te doen in omgeving.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Knus en gezellig!"vertalen
Pangelique
8,0

06-09-2013 Heerlijke kleinschalige camping. Leuke animatie. Mijn zoon van 10 heeft er een wereldtijd gehad. Zwembad is heerlijk en bovenop het sanitair gebouw is nog een jacuzzi te vinden. Vanuit daar kan je heel de omgeving zien.
Wij hadden een ingerichte tent. Het enige minpuntje daarvan was dat ze erg op elkaar stonden.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Aardig, maar niet meer dan dat."vertalen
Jan Willem
7,0

27-08-2013 Veel Nederlanders, alles kort op elkaar. Zwembad was klein, maar gezien de zomerse temperaturen voldeed het prima. De omgeving is super-toeristisch en je moet wel van een beetje file houden om van dorp naar dorp te schuifelen. Voor ons te druk, dus volgende keer een rustiger gebied!

"Gastvrije eigenaren"vertalen
Familie Wolak
8,0

27-08-2013 Wij hadden via touroperator een complete tent met sanitair gehuurd. Prima ding. Deze camping hadden we gekozen omdat deze klein is en kleinschalig kinderentertainement had volgens de recenties. Het entertainment was wat ons betreft te veel: vaak muziek bij het zwembad op een podium, beide dicht bij de tent. Wij mochten omboeken naar een stacaravan met airco van de camping zelf, want alle touroperator stacaravans waren vol. Wij blij, we hadden geen last meer van lawaai van muziek bij t zwembad, discopodium en concerten/activiteiten rondom de camping. En heerlijk koel met de airco [was steeds 37gr].
Nu begrepen we dat het juist in onze weken veel te doen was, normaal is het rustiger. Een pluim voor de uitbaters, bedankt.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooi kleinschalige camping"vertalen
Agnes
7,0

17-09-2013 We verbleven in een stacaravan met veranda en airco. Stacaravans staan op een mooie plek op de camping. Zwembad was prima, doordat het kleinschalig was, was alles goed te belopen. Het gardameer ligt buiten de camping op ongeveer 10 minuten lopen. Wij vonden het niet echt een topplekje, hebben met de auto voorbij Moniga del Garda een mooier rustiger zwemplekje gevonden. Lidl op 10 minuten rijafstand. Campingwinkel was okee, broodjes en krant s'morgens aanwezig. Ideaal vooral voor gezinnen met jonge kinderen. Ook al hebben wij hier een mooie tijd gehad, gezien het aantal Nederlanders (90%) en het meer met stenen (toch liever zand of gras) zullen we niet zo gauw weer richting het Gardameer gaan. Wel een hele mooie omgeving.

"Aanrader!"vertalen
Daisy
10,0

28-07-2013 We zijn net terug van twee weken Baia Verde. Wat een fantastische camping. Vorig jaar naar een mega camping geweest wat we veel te massaal vonden. Deze camping is kleinschalig, erg gemoedelijk. Zeer aan te raden met kleine kinderen, ze kunnen de hele camping over banjeren. De badmeesters zijn erg alert, zodra er een kindje huilt staan ze er al bij, Geen handdoeken race, wat ook fijn is. En een dikke pluim voor de animatie! (Twee van de drie zijn Nederlands). Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat zijn ze met de kinderen bezig. Van knutselen in de ochtend tot een lampionnenoptocht in de avond. Onze dochter was dol op de meiden. Tip: neem geen fietsje of step mee voor de kinderen, er ligt alleen maar grind op de camping. Dat was het enige wat onze zoon wel jammer vond. De pizza's op de camping zijn verrukkelijk, nergens waren ze zo lekker als daar. (vinden wij) 90 procent van de vakantiegangers zijn Nederlands, wij vonden dat wel gezellig. Echt een aanrader, deze camping!

"Prima Camping"vertalen
Witlox
5,0
9,0

10-08-2013 Dit is een prima camping! Wij hadden een campingplaats met eigen sanitair welke groot genoeg was voor onze caravan + voortent (6mtr) en de auto kon er makkelijk naast.

Onze kleine van 2 heeft zich prima vermaakt met alle andere kinderen op de camping, het is hier 80% NL dus makkelijk contact te maken maar ook andere niet NL'ers waren hier zeer spontaan en vriendelijk.

Mooi overzichtelijk zwembad met inderdaad alerte badmeesters die zeer regelmatig het water controleren. Vanwege de temperatuur van rond de 38 graden was het wel gezellig druk in het zwembad maar nooit té druk. Animatie ook prima vond ik.

Restaurant vond ik slecht, 15 euro voor 3 stukjes vlees en 20 pijltjes friet vind ik niet echt de moeite.

Enige minpuntje aan de camping vond ik het hoge aantal mobile homes. Hierdoor miste ik de "echte" campinggasten om een praatje over de reis ernaartoe te maken. Veel mensen kwamen volgens mij ook met het vliegtuig en huurauto naar de camping. Bleven vervolgens bij hun home.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?