Camping Baia Verde (Glamping) ****

Camping Baia Verde (Glamping)
Baia Verde (Glamping)
7,9

222 reviews over Camping Baia Verde (Glamping) in het Nederlands

Leuke camping, vlakbij meer, mooie omgeving.

Paul, 15-10-2017

Was hier in september en camping bestaat uit 2delen, deel bij het meer was nagenoeg leeg. Dit zijn alleen plaatsen voor caravan's tenten ed. 1e deel nog redelijk gevuld, hier staan de vaste caravans, zwembad, winkel, restaurant.

Camping op zich vond ik netjes, supermarkt de basis dingen, receptie vond ik goed en vriendelijk, door file veel te laat aangekomen even gebeld en was geen probleem, nachtportier zou het regelen (en was ook zo)

Restaurant was echt bagger, biertje duur, eten ronduit slecht, ben er 1x wezen eten had zwaardvis van gril, gortdroog, 1vel sla, schijf citroen, gekookte gesneden aardappel. Pizza nog genomen vond ik ook niet lekker. In omgeving & langs meer zijn genoeg restaurants.

Caravan was ok, zoals verwacht basic. Alleen voldoende maar vraag mij wel af wanneer je met gezin er in zit of je het redt met ruimte en spullen. Redelijk op elkaar maar is beetje overal zo, zwembad netjes. Buiten seizoen leuke camping, hoogseizoen denk ik erg krap allemaal.

Gereisd alleenreizend in september 2017

mooie camping maar stacaravan aan vervanging toe

Nynke, 22-9-2017

Camping ligt mooi aan het meer en dichtbij leuke niet al te toeristische dorpjes. Het zwembad is de hele dag open en de badmeesters zijn relaxed. We hadden een stacaravan gehuurd via de camping waarvan de prijs/kwaliteit verhouding echt zoek was (let op bij boeken!, andere stacaravans waren veel mooier). Onze stacaravan was sterk verouderd, viezig, niet goed schoongemaakt etc. Verder hadden we absoluut geen privacy, onze veranda raakte de veranda van de buren!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Redelijk maar voor ons nooit meer

Anouscha, 13-9-2017

Wij hadden de deluxe stacaravan. Deze was redelijk nieuw en netjes. De andere stacaravans zagen er oud en vies uit. Ook vonden wij het restaurant een flop en onaardig personeel. Het gedeelte aan het water is erg achterstallig en het toiletgebouw is rondom ranzig. Wij zijn eerder gegaan vanwege het weer. De receptioniste was erg klantonvriendelijk en er waren meerdere vakantiegangers die problemen hadden.. helaas voor ons daarom een no go!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Toffe camping !

Bryan H., 2-9-2017

Wij hadden de suite deluxe caravan gehuurd nr 186

nette caravan! Wel een min. puntje of 2:

- kook potten/ braadpan zijn wat te klein voor 5p.

-Er zijn 2 badkamers aanwezig maar je kan niet met 2 douchen

want als de ééne warm water neemt dan had de andere koud water

( zeker een proberen als je vrouw in de douche staat LOL ).

De caravan stond ook goed in de schaduw en wat verborgen.

Animatie was top!

Wij komen zeker nog!

Wat een geweldige camping

Marianne, 28-8-2017

Ons eerste verblijf in Italië. Wat een geweldige camping. Niet te groot. Dichtbij het gardameer. Alles zeer netjes en schoon. Genoeg te doen voor de kids. Geweldig animatie team. Wij hebben echt genoten en gaan zeker terug
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk

Fam Ronde, 18-8-2017

Heerlijke camping direct aan het Gardameer, dit was onze 3e keer en wij komen volgend jaar zeker terug.

Geweldige animatie, goed zwembad en heerlijk eten in het restaurant voor een goede prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne camping direct aan het meer

Tinka, 13-8-2017

Wij stonden op een plek (335) in het nieuwe gedeelte. De camping heeft een andere camping overgenomen die ervoor ligt. Hierdoor hadden we een prachtig grote plek (1,5 plaats) met veel schaduw. Je loopt zo naar het meer. Het was ook een kort stukje naar het betere sanitaitgebouw. Want het nieuwe stuk heeft een erg verouderd sanitairgebouw, maar hier hebben wij ons niet aan gestoord. Wellicht gaan ze dit in de toekomt nog verbeteren. Pluspunt was nu wel dat de prijs ook een stuk lager ligt dan de plekken op de "normale" camping.

Fijn zwembad, geen siësta. Kleine kinderen kunnen er heerlijk spelen. Nederlandse animatie. Winkeltje met verkoop broodjes. Restaurant met prima pizza's. Bootverhuur om de hoek (links de camping af bij het meer). Grindstrand zorgt voor mooi helder water.

Gezellige, complete camping

Saskia, 13-8-2017

Wij hebben met onze caravan op een comfort plek gestaan. Mooie grote plek van ongeveer 80 m2. Onze Rottie was ook mee. Via de green zone kwam je aan het Gardameer, hier was direct het hondenstrand voor dog lovers gelegen. Ideaal voor onze viervoeter die hier heerlijk kon zwemmen samen met ons.

Wegen zijn wat krap om op de plek te komen, maar is goed te doen.

Zwembad is prachtig, mooi en schoon, met een lifeguard. Bijna alles mag mee in het zwembad, luchtbedden, ballen, noem maar op. Geen verplichte badmutsen. Helaas niet echt een peuterbad, dit hebben wij wel gemist voor onze kleine man van bijna 1 jaar. Het kleine badje wat er was, was 65cm diep, zonder spuiten water of mini glijbaan of iets anders.

Afhaal pizza's goede prijs en lekker! Winkeltje voldoende, met veel Nederlandse producten (wel duur, €3,40 voor enige echte chocomelk) maar broodjes zijn lekker en wel goede prijs.

Sanitair is voldoende aanwezig, wordt 3x per dag gepoetst, maar op zn Italiaans. Persoonlijk vind ik dat dit beter kon, aangezien in de douches op sommige plekken zwarte schimmel vlekjes zitten. Daarbij maken de mensen er vaak zelf een smerige boel van, haren, inlegkruisjes en andere rommel!

Animatie voor kinderen is hartstikke leuk, ze deden het heel leuk en waren erg goed met de kids. Het is inderdaad erg Nederlands gericht. Voorbeeld: Oostenrijkse kindjes hadden er niet zo veel, jammer. Live muziek prima.

Tot ongeveer 22uur animatie voor kids en tot 23 uur live muziek. Erna was het ook nagenoeg stil op de camping! Hier werd goed op gecontroleerd door de aanwezige security hebben wij begrepen van camping gasten die het graag later maakte en wel eens luidruchtig waren en gewaarschuwd werden. Na 23 uur kwam je ook niet meer met de auto de camping op.

Al met al mooie nette camping, prijs kwaliteit viel ons wel wat tegen voor 4sterren en de prijs verwacht je toch net iets meer denk ik. Voor ons was het wel de eerste camping in Italië. Ons vergelijkingsmateriaal zijn 4sterren campings in Duitsland.

Te druk, veel Nederlanders, luidruchtig

Sonja, 9-8-2017

Wij huurden een lodge-tent, die op zich prima is, alleen ligt deze naast het zwembad. En in het hoogseizoen is er kinderanimatie welke bij of rondom het zwembad plaats vindt. De hele dag dus muziek, dit vonden wij niet prettig. Van 7.00-23.00 behoort het stil te zijn op de camping, niet dus, tot ver na middernacht schreeuwende/spelende kinderen over de camping. 2x in de week een niet zo'n goede live-band waardoor je uit je bed trilt. Al met al een prima camping, fijne ligging maar wij komen hier niet mee terug in het hoogseizoen. Als je van druk, luidruchtig en veel Nederlanders houdt moet je hierheen. Op het nieuwe gedeelte is veel meer schaduw en is het een stuk rustiger. Als onze tent daar had gestaan was de review waarschijnlijk veel positiever geweest.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

F. Smulders, 5-8-2017

De camping Baia Verde heeft de camping die ervoor ligt tegen het meer overgenomen. Hij sluit nu dus aan het meer aan. Wij stonden een paar dagen op dat gedeelte. Het sanitair op dat gedeelte is beneden alle peil, en je bent dus aangewezen op de voorzieningen van Baia Verde. Dit aangekocht gedeelte was tegen gerudeceerd tarief. Verder prima camping, mooi sanitair, prima voorzieningen. Als het aangekochte gedeelte ontwikkeld gaat worden zoals men zegt is dit een super camping!
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Baia Verde (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Verde (Glamping) in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Verde (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Baia Verde (Glamping) scoort een 7.89 uit 10 op basis van 229 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: