Camping Tonini **

8,5

4 reviews over Camping Tonini in het Nederlands

Mooie locatie

Anoniem, 16-8-2017

Mooie, eenvoudige camping. Plekken aan het water bieden een mooi uitzicht over het meer. Mooi privestrand via een tunnel onder de straat door bereikbaar. Waterschoenen wel nodig.

Broodjes te bestellen in het kleine winkeltje, voor de volgende dag. 10 minuutjes fietsen naar Malcesine, met een spar supermarkt. Leuk dorp. Wandelen op de Monte baldo is erg mooi.

Netjes sanitair.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne camping met basisvoorzieningen

Ria, 25-6-2016

Camping Tonini is een kleine camping met 69 plaatsen. Sommige plaatsen piepklein. Wij konden onze vouwwagen kwijt op het hoogste terras op een erg mooie standplaats. Wel wat verder van toiletgebouw dat op het laagste terras stond. Overdag heerlijk rustig. In de avond wat overlast van spelende buurtkinderen en een restaurant. Camping netjes en goed onderhouden. Sanitair basic maar voldoende en toen wij er waren schoon. Je kan er broodjes (1 soort) bestellen voor de dag erop. Camping eigenaar niet altijd even hartelijk, maar personeel wel.

Strandje Gardameer bereikbaar door tunneltje onder de weg door.

Wifi elke dag 30 minuten gratis ( iedere dag inlogcode halen), 3 uur 2 euro, maar die moet je ook in één keer opmaken! Malsecine op loopafstand (2km) met mooie Spar supermarkt.

Let op deze camping is niet aangesloten bij Acsi enz. Dus redelijk aan de prijs als je gewend bent om voor 16 euro te staan. Gardameer staat voor genieten!

Gereisd met partner in juni 2016

Prima plek op doorreis

Jent, 19-1-2010

Wij hebben hier 2 nachten gestaan om uit te rusten op onze reis richting Sicilie. Lekker relaxen onder de olijfbomen.

De camping is goed onderhouden. Mooi uitzicht over het meer van praktisch alle plaatsen. De eigenaar is wat kortaf, maar spreekt prima Duits, dus ook voor de niet Italiaans spreker erg handig. Je hoeft de drukke weg niet over te steken naar het meer, maar kan met een tunneltje vanaf de receptie onder de weg door.

Het sanitair was ECHT goed. Ik kom dit soort sanitair weinig tegen voor deze preis.

Achter de camping is een grote speeltuin. Leuk voor de kinderen. Ook kun je achter de camping mooi wandelen tussen de olijbomen en de citrusbomen. Leuk voor onze hond!

Klein nadeel is wel dat de plekken erg klein zijn. Onze grote tent paste in de breedte net tussen de olijbomen. In de lengte konden we de luifel er niet opzetten.

Gereisd met partner in juli 2009

Ikke, 6-1-2008

Camping was erg leuk vooral de keer dat we zonder kinderen waren. Met alleen volwassenen is het geweldig. Aardig personeel en lekker dicht bij het meer. Malcesine is natuurlijk ook geweldig. Met kinderen was het wat minder. De plekken zijn klein dus met een grote vouwwagen geen speelruimte meer. Op de weg rijden auto's dus ook weinig te spelen. Speeltuin was wel mooi maar voor ons helemaal aan de andere kant van de camping. Dus zonder (kleine) kinderen geweldig maar met niet echt een aanrader.
        Gereisd familie in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tonini in Malcesine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tonini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tonini scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.