Vraag & Antwoord Malcesine

8,8
95 beoordelingen
Vraag & Antwoord Malcesine
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Malcesine bij:

camping aan het meer in Malcesine (0 reacties)
familie Groot 23 januari 2011

Wij zijn met ons grote gezin, 6 kinderen, op zoek naar een leuke familiecamping aan het meer in de omgeving van Malcesine, ook een camping die de mogelijkheid biedt om te varen (wij hebben een Zodiac bootje). Wie heeft er leuke tips?

wie weet er waar je het beste kunt parkeren ? (0 reacties)
Jacobs Christel 23 mei 2010

Wie weet waar je het beste kan parkeren en ook niet te duur in Malcesine ? Wij gaan voor 14dagen ? dankuwel

MET PASEN NAAR HET GARDAMEER (2 reacties)
Marty 13 maart 2010

WIJ GAAN 1 APRIL NAAR MALCESINE IN EEN APARTEMENT HEEFT ER IEMAND EEN IDEE HOE HET ER DAN IS EN OF ER WAT OPEN IS GROETJES MARTY

Mario 18 maart 2010

Hoi, ik kom al vanaf 1983 bijna jaarlijks elke zomer innMalcesine en ben vorig jaar voor het eerst eind april een paar dagen geweest. Helaas hadden we toen alleen de eerste dag mooi weer (21 graden), daarna hebben we 3 dagen regelmatig regen en wind gehad. We zijn de Monte Baldo op geweest en hebben daar staan blauwbekken van de kou, het had er de week ervoor nog gesneeuwd en daar heb ik dus in gestaan met t-shirt en een sweater. Geen jas meegenomen want ik dacht dat de zon altijd scheen in Italie (blijven dromen). Normaal is het weer wel beter in deze periode, we hebben blijkbaar pech gehad, maar ik zou wel een jas meenemen. Dit jaar gaan we vanaf 6 mei een paar dagen, ben benieuwd hoe het nu is. Veel plezier in ieder geval, ik ben in ieder geval verslaafd aan Malcesine en de omgeving, misschien jullie ook als je er eenmaal geweest bent. Gr. Mario

Marty 19 maart 2010

mario bedankt ik laat het nog wel weten hoe het weer was

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe verdiep jij je in de cultuur als je op vakantie bent?