Vraag & Antwoord Malcesine

93 beoordelingen
Vraag & Antwoord Malcesine
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

camping aan het meer in Malcesine (0 reacties)
familie Groot
23-1-2011
Wij zijn met ons grote gezin, 6 kinderen, op zoek naar een leuke familiecamping aan het meer in de omgeving van Malcesine, ook een camping die de mogelijkheid biedt om te varen (wij hebben een Zodiac bootje). Wie heeft er leuke tips?

wie weet er waar je het beste kunt parkeren ? (0 reacties)
Jacobs Christel
23-5-2010
Wie weet waar je het beste kan parkeren en ook niet te duur in Malcesine ? Wij gaan voor 14dagen ? dankuwel

MET PASEN NAAR HET GARDAMEER (2 reacties)
Marty
13-3-2010
WIJ GAAN 1 APRIL NAAR MALCESINE IN EEN APARTEMENT HEEFT ER IEMAND EEN IDEE HOE HET ER DAN IS EN OF ER WAT OPEN IS GROETJES MARTY

Mario
18-3-2010
Hoi, ik kom al vanaf 1983 bijna jaarlijks elke zomer innMalcesine en ben vorig jaar voor het eerst eind april een paar dagen geweest. Helaas hadden we toen alleen de eerste dag mooi weer (21 graden), daarna hebben we 3 dagen regelmatig regen en wind gehad. We zijn de Monte Baldo op geweest en hebben daar staan blauwbekken van de kou, het had er de week ervoor nog gesneeuwd en daar heb ik dus in gestaan met t-shirt en een sweater. Geen jas meegenomen want ik dacht dat de zon altijd scheen in Italie (blijven dromen). Normaal is het weer wel beter in deze periode, we hebben blijkbaar pech gehad, maar ik zou wel een jas meenemen. Dit jaar gaan we vanaf 6 mei een paar dagen, ben benieuwd hoe het nu is. Veel plezier in ieder geval, ik ben in ieder geval verslaafd aan Malcesine en de omgeving, misschien jullie ook als je er eenmaal geweest bent. Gr. Mario

Marty
19-3-2010
mario bedankt ik laat het nog wel weten hoe het weer was

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel foto’s maak jij gemiddeld tijdens je vakantie?