Hotel Villa Dirce ****

Villa Dirce
6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Dirce bij:

2 reviews over Hotel Villa Dirce in het Nederlands

Els, 20-4-2008

Wij zijn hier 2x geweest. Een rustig hotel, met ontzettend vriendelijk personeel. Mooie kamer (zonder airco), maar wel met prachtig uitzicht over het meer. Doordat het een kleinschalig hotel is, veel aanspraak met andere gasten. Wij hebben het heel fijn gehad daar!
Gereisd met partner in juli 2004

Jan Pots, 10-8-2006

Wij kwamen in Villa Dirce terecht, omdat Hotel Mimose overboekt was.Wij hebben 3 grote nadelen ondervonden.

1. Veel te kleine parkeerplaatsen. En er is geen enkele uitwijkmogelijkheid als er geen plaats meer is. Je hebt dan een groot probleem !!!!!!!!!!

2. Wij zaten op de bovenste verdieping en daar kwam het regelmatig voor, dat er geen druppel water uit de kraan en douche kwam.

3. De airco werd ieder keer centraal uitgezet en dan was het vreselijk warm op de kamer. Je kon er zelf niets aan regelen.

Kortom: Wij zullen niet gemakkelijk weer naar Villa Dirce gaan.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Dirce in Limone sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Dirce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Dirce scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: