Appartement HG Oasi ***

HG Oasi
7,9

24 reviews over Appartement HG Oasi in het Nederlands

Rustig, prachtig uitzicht, eenvoudig appartement

Judy, 20-8-2017

Pluspunten: geweldig uitzicht, kleinschalig en rustig, goede sfeer, geen handdoekje leggen bij het zwembad

Minpunten: eenvoudige, gedateerde inrichting, geen winkeltje of barretje (wel broodjesservice), geen handdoeken (wel te huren)

Overig: auto noodzakelijk

Limone is een leuke plaats met gezellige boulevard. Wel overal betaald parkeren, maar niet heel duur. In de directe omgeving zijn Riva en Malcesine leuke plaatsen, ook makkelijk te bereiken per boot.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastiche

Monique, 4-8-2017

Dat je voor je eigen handdoeken moet zorgen.evt.beddengoed.Kan je ook huren.er is geen Wifi.va.volgend jaar wel
Gereisd met partner in juli 2017

Prima verblijf

Danielle, 23-7-2017

Zojuist onze 10 daagse vakantie hier doorgebracht met 2 kinderen. 1 van 4 mnd en 1 van 2 jaar

Prima verblijf met plus en minpunten.

Plus punten:

Vriendelijke eigenaar

Voldoende ruimte (2 persoon app)

Goed bereikbaar

Rustig gelegen

Bij gelegen plaats limone erg leuk.

Min punten

Het kinderbadje was veelste diep voor ons 2 jarig zoontje

Koud water in zwembad

Het app zelf kan schoner

Geen speeltuintje te vinden voor de kids (terwijl wel is vermeld)

Na 6uur smiddags geen zon meer ivm berg/bomen bij zwembad

Helaas hadden we 2 dagen auto pech en geen auto dan zit je hier wel vervelend want om de dichtstbijzijnde supermarkt te bereiken is meer als een uur lopen. Vond het ook erg jammer dat voor kinderen echt niet heel kindvriendelijk was bij zwembad ma verder heerlijk genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch uitzicht

Petteke, 1-7-2017

Wij zijn hier in juni geweest. De eigenaar zei dat hij het mooiste app. voor ons in petto had en bracht ons naar een 2 kamerapp. wat heel erg gedateerd was met oa nog een tv'tje uit de jaren 90. Mijn vriend vroeg of hij nog een ander app mocht zien dat vrij was en toen kwamen we op ook een 2 kamerapp uit maar een verdieping hoger. Qua inrichting was er veel gedateerd maar ook nieuwere meubels die gedateerd lijken. In ieder geval een flatscreen tv maar vooral een fantastisch uitzicht. Zie foto's van 1 juli 2017. Dus dit app was vele malen beter dan die de eigenaar ons wilde geven. Voor dit app. zijn we gegaan. Tegen een kleine vergoeding, bracht hij iedere ochtend verse broodjes. De man spreekt bijna geen Engels maar wel Duits. Ik ben wel benieuwd hoe de andere verblijven er uit zagen. Wij hebben t idee dat die huisjes vernieuwd zijn; in ieder geval aan de buitenkant. Ons app zat helemaal aan de linkse kant en de andere waren huisjes met een begane grond en boven slaapgedeelte.

Het 2 kamerapp heeft dus 2 slaapkamers, 2 badkamers en ook op beide kamers deuren naar t balkon.

Geen wifi wat geen probleem is want dat kan je gebruiken als je ergens in Limone gaat eten.

Gereisd met partner in juni 2017

Superschoon en hulpvaardige beheerder

M.K., 3-5-2017

Wij zijn eind april naar dit appartementencomplex gegaan. Het ligt op een locatie met een prachtig uitzicht. Het is een eind naar boven rijden, maar als je op zoek bent naar een groen en rustige plek rondom het Gardameer, dan zit je hier goed. Verwacht geen drukke en dynamische vakantieplek, in ieder geval niet in de periode dat wij er waren. Helaas was het weer te slecht om te kunnen zwemmen, dus van deze faciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt. Geen wifi bleek voor ons geen probleem te zijn. We waren hierop voorbereid en hebben de grootste tijd besteed aan trips rondom het Gardameer en uitstapjes naar Venetië en Verona. 's Avonds speelden we spelletjes aan de tafel, en eigenlijk was het juist heel erg gezellig zonder wifi. We zijn er met nog een gezin met kleine kinderen gegaan, die weer via een ander reisbureau geboekt hadden. De beheerder was een vriendelijke en hulpvaardige man. Hij heeft ons in 1 complex samengebracht en bracht elke ochtend broodjes. Hier betaal je wel extra voor. Er is geen ontbijtbuffet, zoals op de site van touroperator vermeld stond. En je betaalt iets extra voor de airco (warm en koud) en een babybedje. Het meubilair is gedateerd, maar ontzettend schoon en wij stoorden ons er daarom niet aan. Ik heb wel mijn eigen beddengoed en lakens meegebracht omdat de wollen dekens iets teveel van het goede waren. Wat ons wel opviel, en dat heeft niets met deze accomodatie te maken, is dat restaurants, bezienswaardigheden en cafés in deze omgeving kinderen of gezinnen met kinderen niet bepaald hartelijk verwelkomen. Ik vraag me af of ook andere gezinnen dit zo hebben ervaren?

Verder een onwijs leuke vakantie gehad. We komen er zeker weer! Dank Oasi!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Het was geweldig

Fam Kroes, 6-2-2017

We hadden eerst een kamer boven in gekregen ,maar dit was een beetje ver voor onze kleine kinderen. We hebben een ander verblijf gekregen. De service was heel goed en het complex was super schoon. Natuurlijk is alles een beetje gedateerd ,maar gezien het heel schoon was geen reden tot klagen.

Het uitzicht was super mooi en we hebben genoten van het zwembad . Je moet wel alles met de auto doen ,maar dit was voor ons geen probleem .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Simpel, ruim en zeer schoon appartement

Fred, 2-10-2016

In de 2e helft van september 2016 hier geweest. Op zich een lastig te bereiken maar zeer schone en eenvoudige locatie met erg mooi uitzicht over het Gardameer. Jaren 60 inrichting een zeer beperkte hoeveelheid bestek, pannen etc. Er is een gewoon filterkoffiezetapparaat. Bedden matig. Om de appartementen is het ruim,schoon en zeer verzorgd. Het zwem bad is niet verwarmd.

Door de periode waarina we zijn geweest was vanaf 15.00 uur de kant van de berg al in de schaduw en hadden we alweer een vest nodig. Broodjesservice erg handig en goed.

Eigenaar een beetje nors maar we hebben weinig contact met hem gehad.

Al met al: een bruikbaar appartement in een zeer fantastische streek.

Gereisd met partner in september 2016

Simpel maar idyllisch

Deborah Breeveld, 20-2-2016

Bovenop de berg, gelegen op ideale afstand van het wat meer toeristische centrum doet Oasi zijn naam eer aan. Vanuit de ligstoelen rond het zwembad kijk je op tegen de berg en mooi geplaatste huisjes en geniet je van de goed onderhouden en kleurrijke begroeiing. Vanuit vrijwel alle appartementen met terras of balkon kijk je uit over het prachtige en veelzijdige Gardameer (mist, regen, stralende zonneschijn; allemaal in 1 week gezien). De appartementen zijn sober maar praktisch ingericht, en bovenal schoon, heel erg schoon! Met de auto kun je de berg en het meer gemakkelijk verkennen, maar echte durfals doen dat hier op de fiets!

Ook steden als Venetië en Verona zijn goed bereikbaar evenals attractieparken, watersportgelegenheden en de veelheid aan heerlijkheden die Noord Italië verder te bieden heeft (Google Maps bij de hand voor verkeersinformatie!) En dan kun je ervan op aan dat Giovanni, de Padre de Familia bij thuiskomst het fort met ferme maar vriendelijke hand heeft bewaakt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima appartement. Gedateerd, maar ruim en schoon.

Margreet, 21-12-2015

Appartementen complex ligt tegen de heuvel en is behoorlijk stijl waardoor lopen naar Gardameer erg tegen viel, je bent hierdoor genoodzaakt de auto te nemen. Houdt rekening met betaald parkeren. Uitzicht is erg mooi. Beheerder doet erg zijn best alles naar wens te doen verlopen. Iedere ochtend heerlijk verse broodjes. Geen airco of Wifi aanwezig. Wij hadden een bungalow voor 6 personen en was ruim (kinderen ieder een eigen kamer). Wij hadden een terras en een balkon. Balkon zat aan ouderslaapkamer vast met schitterend uitzicht en zitje voor 2 personen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Goed met wat kleine minpuntjes

Rene, 23-7-2015

Locatie is wat lastig te vinden, er loopt een heel smal weggetje naar boven, kan vervelend zijn voor mensen met hoogtevrees. Interieur appartementen is inderdaad verouderd, maar alles is wel schoon. Er is geen airco en geen WiFi. Beddengoed kan worden gehuurd of moet zelf worden meegenomen. We hadden de laatste dagen last van stank achter het appartement. Volgens onze buren aldaar is er een vuilnisopslag verder naar beneden op de berg, als de wind verkeerd staat kan je dat dus ruiken. Ligging is prachtig maar je moet alles wel met de auto doen.

Ligging is prachtig met een geweldig uitzicht over het meer, er is een zwembad, ook een klein badje voor kleine kinderen. Dorpje is vlakbij en ook het Riva, een erg leuk stadje ligt op een kwartier afstand. Bij het appartement kan je bij de beheerder bier, wijn en broodjes bestellen tegen een schappelijke prijs. Ook kan je goed parkeren bij de appartementen. 2 persoons appartement is met kinderen goed te doen, er staan bedbanken in de woonkamer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement HG Oasi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement HG Oasi in Limone sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement HG Oasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement HG Oasi scoort een 7.89 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: