Hotel Caravel ****

Caravel
9,2

103 reviews over Hotel Caravel in het Nederlands

Geen 4* hotel laat je niet leiden doorgoede review

Swiffer, 3-10-2017

De kamer is super groot met veel kastruimte. Groot terras met afgezet weilandje. Dichtbij het centrum. Geschikt voor ouderen. Douche artikelen werden niet bijgevuld, geen voldoende toiletpapier

De ontbijt/diner zaal giga groot, geen sfeer, ouderwetse inrichting, veel Duitsers, presentatie van ontbijt onder maat, veel gegraai, ouderwets en als toppunt vies, oud dekentje op het bed. 1x diner gehad viel ontzettend tegen. 5 dagen elders gegeten! Communiceren alleen in gebrekkig Duits. Blijkbaar Russen of Polen als personeel. Ligt op een fikse heuvel.

Gereisd met partner in september 2017

Zalig genieten

Christophe, 9-9-2017

Comfortabele en kraaknette kamers. Ruime badkamer!

Uitzonderlijke keuken, tafelbediening is top!

Volledige staf stelt alles in het werk om gasten te laten genieten.

Je vind geen beter hotel om het Gardameer te ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeer goed hotel, de moeite om ook eens te logeren!

Familie Van Doren, 2-9-2017

Vriendelijke bediening, lekker eten! Proper en ruime kamers.

Perfecte ligging in een mooie omgeving vlakbij het oude en nieuwe stadsgedeelte.

Minpuntje: soms wat weinig parking :)

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig hotel, aanrader!

Astrid, 26-8-2017

Mooi verzorgd hotel, groot maar niet massaal. Eetzaal met linnen op tafels, netjes en grote keuze aan gerechten. Fijne nette obers. Zeer goede keuken. Regelmatig live muziek, beschaafd hotel. Wel erg Duits georrienteerd, maar niet zo vreemd met >50% duitse gasten. Geen schreeuw-volk of ligbedjes reserveren in de vroege morgen! Een grote aanrader, kom zeker nog eens terug, ook Limone zelf is gezellig en leuk. Opvallend was ook dat alles zo netjes en schoon was. Ik kan echt geen minpunten verzinnen, dus ga erheen! ;-) fijne vakantie!
Gereisd met partner in augustus 2017

Perfect

Fam. Lavrijssen-Van Leuven, 26-8-2017

Limone is heel mooi,maar na 12 dagen hadden wij het hier wel gezien
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zo moet vakantie zijn!

Fam Dens en Fam Beyens, 24-8-2017

Ruime kamers, met een klassieke inrichting (kan mss iets gemoderniseerd worden), die elke dag grondig gepoetst worden. Prachtig uitzicht over het Gardameer, het gezellige stadje Limone ligt op wandelafstand.

Zeer lekker eten (complimenten aan de kok), vriendelijk personeel, voldoende ligbedden aan het zwembad. We waren met 4 kinderen, van 6 tem 12 jaar, die zich geen moment verveeld hebben. Zwembaden, mini speeltuintje, ping-pong, tuintje...

Vakantie afgesloten met een prachtig vuurwerk in Limone naar aanleiding van de feestdag op 15/08.

Het zal volgend jaar moeilijk worden om een hotel te vinden dat aan Caravel kan tippen. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super Hotel

Eddy Aerts, 22-8-2017

De ligging van het hotel is zodanig dat alle kamers uitzicht hebben op het Gardameer. De kamers zelf zijn ruim en schoon.

De rest van het hotel is ook heel erg netjes, inclusief de zwembaden.

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is er erg lekker, elke dag 5 gangen diner! en voor de kinderen is er een kinder buffet

Het gardameer is op loopafstand (< 5 minuten)

Het stadje Limone sul Garda ligt op ongeveer 10 minuutjes wandelen van het hotel.

Dit hotel is een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Supergoed hotel en topservice

Eric, 16-8-2017

Voor derde keer op rij naar dit hotel geweest.

En nog steeds met ganse gezin volledig fan van dit hotel.

Mooie ruime kamers, zeer proper hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, en lekker eten.

Een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch voor het 5 de jaar op rij!!

Veerle Adriaensens, 5-8-2017

Je word daar als gast super verwend!! Dit is voor ons onze thuis onder de Italiaanse zon!! Iedereen van de staf zowel de receptie, kelners, bediening in de zaal, maître d'hotel en de manager en ook de tuinman doen er alles aan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken! Daarom zijn wij daar zo graag!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Dit is onze vaste stek geworden

Amy, 25-7-2017

We gaan nu al vier jaar naar Caravel en het is het beste hotel dat we tot nu gehad hebben. Het personeel kent ons, wij kennen hen (uitgezonderd de nieuwe mensen natuurlijk), en we worden zeer goed behandeld door hen. Ze zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en in voor een grapje.

Het hotel zelf is geweldig, het eten en drinken is fantastisch. Het plaatje klopt.

Elke avond is er een geweldig diner. Eerst kan je een slaatje samenstellen aan het buffet. Daarna kan je een starter, tussengerecht en hoofdgerecht kiezen van de kaart. Er zijn per gerecht steeds drie keuzes. Ook qua vis, vlees... zijn er voldoende mogelijkheden. Desert is dan weer van het buffet. Het eten is altijd heerlijk en zelfs gastronomisch te noemen.

Voor het ontbijt het je ook een uitgebreide keuze aan het buffet.

Voor wie lekker de hele dag aan het zwembad blijft liggen is er een grillbar aan het zwembad waar je buiten drankjes ook lekker kan eten kan verkrijgen.

Het enige minpunt van dit alles? Je bent volledig overeten en eet uiteindelijk enkel omdat het zo lekker is, niet omdat je honger hebt. Maar eens per jaar kan dat wel, zeker.

Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caravel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caravel in Limone sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caravel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caravel scoort een 9.21 uit 10 op basis van 125 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: