Vakantiepark Villaggio Borgo Blu Poggio

Vakantiepark Villaggio Borgo Blu Poggio
Villaggio Borgo Blu Poggio

• Onderkomen7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Villaggio Borgo Blu Poggio bij:

1 review over Vakantiepark Villaggio Borgo Blu Poggio in het Nederlands

Mooi verblijf voor een goede prijs

Clara, 7-8-2013
  • Onderkomen7

Ons huisje (nr.5) was recentelijk opgeknapt. Voorzien van 3 airco`s, simpele keuken, nette badkamer en twee slaapkamers met redelijke bedden. De opbergruimte voor kleding is beperkt tot een kledingkast in de "woonkamer". Het terras is voorzien van een houten tafel met twee banken, voor het `s avonds misten wij wel een lekkere luie stoel. Het uitzicht op het meer is mooi en de zonsondergang is vanaf het terras heel goed te zien. Op het terrein is een zwembad van ongeveer 5 x 10 meter, lekker om effe af te koelen. Wij gingen met de kinderen naar camping belvedere ( tegen betaling van 5 euro per volw en 3 euro per kind) waar wij gebruik konden maken van het zwembad, eetgelegenheid en kinderanimatie. In de directe omgeving heb je bv een lidl en de familia voor je dagelijkse boodschappen en de bekende familieparken liggen heel dichtbij. Caneva, movieworld, gardaland en seaworld.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio Borgo Blu Poggio in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio Borgo Blu Poggio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villaggio Borgo Blu Poggio scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.